news
-
Maciej Zień jubileuszową kolekcję "Black and White Symphony". To jeden z jego największych pokazów w historii!
Jubileuszowy pokaz Macieja Zienia to jeden z jego największych pokazów w historii. Kolekcja "Black and White Symphony" Macieja Zienia zagrała na scenie Teatru Wielkiego Opery Narodowej. W ten wyjątkowy grudniowy wieczór zadziała się magia! Ponad 1000 osób spędziło ten grudniowy wieczór w teatrze.
-
Odkryj świąteczny blask w najnowszej kampanii MARCIANO by GUESS
MARCIANO by GUESS rozpoczyna świąteczny sezon nową kampanią, prezentując wyczekiwaną kolekcję eleganckich sukienek i ubrań, stworzoną z myślą o wyjątkowych, uroczystych chwilach.
-
Dapper Dan i GAP powracają w wielkim stylu - high fashion ponownie wkracza w kulturę hip hopu
Kultowa marka GAP po raz kolejny podjęła współpracę ze słynnym projektantem Dapper Danem. Oryginalna bluza, która była efektem wcześniejszej współpracy, cieszyła się tak wielką popularnością, że tym razem GAP i Dapper DAN poszerzyli asortyment, tworząc wielowymiarową kolekcję dla wszystkich pokoleń - od kultowej bluzy po dresy i akcesoria.
-
Lista urodowych produktów, które chciałybyśmy dostać pod choinkę. Robią wrażenie i są idealne na świąteczny prezent
Tworzysz już listę życzeń z wymarzonymi prezentami po choinkę? My tak i właśnie zebraliśmy nasze wyjątkowe urodowe propozycje na prezenty. Te wyselekcjonowane luksusowe przedmioty i beauty perełki zachwycą każdą kobietę w każdym wieku i o różnych zainteresowaniach.
-
Bimba y Lola na święta. Nowa hobo pocket bag z kryształkami Swarovskiego będzie hitem tego sezonu!
Bimba y Lola zachwyca nową świąteczną kolekcją, a wpośród niej Caroline Polachek by Petra Collins prezentują nową hobo pocket bag z kryształkami Swarovskiego. Będzie hitem tego sezonu!
-
Pomysły na prezenty świąteczne z Notino Collection. Sprawdź je wszystkie!
Wielkimi krokami zbliżają się święta. Z tej okazji Notino prezentuje wyjątkowy asortyment kosmetycznych zestawów prezentowych, które wywołają uśmiech na każdej twarzy.
-
Tomasz Umbras ze Złotą Nitką. Siódma edycja Łódź Young Fashion dobiegła końca!
Futurystyczne, niezwykle precyzyjnie wykonane filcowe formy i udana próba stworzenia nowego świata łączącego to, co ludzkie, z tym, co zwierzęce, zdecydowały, że to Tomasz Umbras kolekcją "Return of the Witch" wywalczył nagrodę główną w prestiżowym konkursie "Złota Nitka". Uroczysta gala finałowa zakończyła dziś tegoroczną edycję Łódź Young Fashion.
-
Tokyo pachnie BOHOBOCO . PERFUME - nowy utwór Pezeta nasycony jest kultowymi perfumami
Produkty BOHOBOCO . PERFUME nie tylko zaskakują unikalnymi kompozycjami zapachowymi, ale także - przede wszystkim dzięki postaci dyrektora kreatywnego marki - emanują silnym przekazem artystycznym. Ich wyjątkowość przyciąga uwagę nie tylko miłośników perfum, ale także artystów, którzy dostrzegają w nich inspirację do wyrażania siebie poprzez różne formy sztuki.
-
Swarovski i SKIMS ogłaszają współprace! To idealne połączenie estetyk tworzy efektowną kolekcję
Nowy Jork, 2 listopada 2023, marki Swarovski i SKIMS połączyły siły, tworząc efektowną, pełną blasku, wyrafinowaną gamę biżuterii ciała, a także bieliznę oraz odzież.
-
Perfumy Bohoboco w kolorach czerwieni na sezon jesień-zima 2023/24
Najmodniejszy kolor na sezon jesień-zima 2023/24? Śledząc trendy ze światowych wybiegów odpowiedź jest prosta. W nadchodzących miesiącach królować będzie czerwień, która w nieoczywisty sposób zawładnęła wyobraźnią projektantów. Ognisty kolor wyraźnie wybrzmiewał w kolekcji fall 2023 ready-to-wear Stelli McCartney, dom mody Herm?s postawił na monochromatyczne looki w odcieniach czerwonego wina, Gucci odważnie zestawiło krwiste dodatki z ostrym różem, a Ferragamo zaakcentował kontrast czerwieni i czerni, niczym flakony BOHOBOCO . PERFUME.
-
Od archiwalnych tekstur i haftowanych detali po kultowe wzory - nowa kolekcja GAP x Sean Wotherspoon
Kolorowe kurtki, bluzy z kapturem i jeansy z oryginalnym nadrukiem - GAP wypuszcza nową kolekcję GAP x Sean Wotherspoon. To nowa odsłona globalnej współpracy marki z cenionym amerykańskim artystą, kolekcjonerem i projektantem mody, Seanem Wotherspoonem. Limitowana kolekcja, na którą składa się siedem produktów, nawiązuje do krojów i kolorów kultowych ubrań GAP i na nowo odkrywa bestsellerowe ikony marki, prezentując świeże i unikalne podejście Seana do projektowania.
-
Przetestowałam suszarkę Dyson Supersonic, która jest marzeniem większości kobiet. Czy warto?
Suszarka Dyson od zawsze była na liście moich życzeń, tak samo, jak większości kobiet. Każda z nas z błyskiem w oku marzy o sprzęcie, która zaoszczędzi kilka minut z rana, a do tego zapewni niezliczoną ilość stylizacji. Czy warto? Suszarkę Dyson Supersonic testowałam przez 3 tygodnie i podzielę się z wami wszystkimi refleksjami na jej temat.
-
The Visionary Lab, Vitra i Levi's zapraszają do obejrzenia projektu: Icons Re/Out fitted
Visionary Lab zaprosiło do współpracy projektantów mody oraz designerów, którzy mieli za zadanie tchnąć nowe życie w używane krzesła Vitra-wykorzystując do tego ponownie wykorzystany denimLevi's. Efekty ich pracy zostaną przedstawione podczas Dutch Design Week w przestronnym, "surowym" magazynie, dawnej pracowni stolarskiej. Projekt zachęca przede wszystkim do tego, aby szerzej spojrzeć na metody upcyclingu.
-
Eobuwie.pl świętuje otwarcie 50 sklepu! Wyjątkowo proste i przyjemne zakupy łączą w sobie światy online i offline
Sklepy stacjonarne eobuwie.pl to wyjątkowe miejsca, które łączą światy online i offline oraz zawsze stawiają Klienta na pierwszym miejscu. Multibrand świętuje właśnie otwarcie 50 lokalizacji - tym razem w malowniczym mieście Krajowa na południu Rumunii. To znakomita okazja, aby przekonać się, co sprawia, że zakupy w eobuwie.pl są wyjątkowo proste i przyjemne. Produkty prezentowane na ekranach, wygodne kanapy przygotowane dla klientów czy zakupy czekające w przymierzalni. Zobacz relacje!
-
Dyson wprowadza nową kolorystykę urządzeń do stylizacji włosów - Ceramic Pop
Najnowsza kolorystyka urządzeń Dyson Ceramic Pop robi wrażenie! Już dziś dostępna jest na stronie dyson.pl oraz w sklepach Sephora. Zapraszamy, na krótką historię o poszukiwaniu barw i o tym, jak odkurzacz Dyson G-Force stał się inspiracją dla nowej kolorystyki.
-
NOVÉ Elements ogłasza kultową kolekcję ICONS by Robert Kupisz. Teraz kupisz ją w niskich outletowych cenach!
Czas na nowy sezon, nową modę i nowe fascynacje! Kolekcja ICONS Robert Kupisz to bez wątpienia marzenie każdej miłośniki mody. To ubrania, które wyrażają sztukę i wskazują na oko prawdziwej koneserki. Teraz wreszcie możesz je mieć w przystępnej cenie! Outlet NOVÉ Elements oferuje bluzy, spódnice, koszulki oraz legginsy z tej kolekcji w wyjątkowo niskich cenach. Sprawdź wyjątkowe okazje!
-
Dziewczęcy szyk jesienią. Te 3 modowe influencerki warto śledzić na Instagramie
Jesień to czas, gdy moda zatacza koło, a stylowe inspiracje królują na Instagramie. W dzisiejszym artykule przedstawiamy trzy wyjątkowe modowe influencerki, które podbijają serca swoją niebanalną estetyką. Śledzenie ich kont na to must-have dla każdej miłośniczki mody. Przenieśmy się razem do świata dziewczęcego szyku!
-
Wyrażaj siebie. Siła autentyczności w nowej kampanii MODIVO
MODIVO prezentuje najnowszą kampanię, która koncentruje się na życiu prawdziwych kobiet, które swoją siłą i determinacją inspirują do nieprzeciętnych działań. Czwórka bohaterek z czterech różnych krajów, o różnej historii i różnym spojrzeniu na świat stanowi oś przewodnią kampanii filmów dokumentalnych.
-
Swarovski Creators Lab świętuje 75. jubileusz marki Puma. Zobacz ich nowości!
Swarovski Creators Lab, zajmujące się innowacjami, kreatywnością i poszerzaniem definicji mody premium, z dumą ogłasza współpracę z firmą sportową PUMA. Zobacz ich nowości!
-
Charlotte Tilbury olśniewa magią piękna w ikonicznej kampanii świątecznej z Eltonem Johnem, Kate Moss i nie tylko!
Zainspirowana dziedzictwem Eltona, gwiazdorska kampania zachwyca żywiołową energią i świąteczną atmosferą. Charlotte i Elton otwierają drzwi do Club Magic i zapraszają wszystkich, do przetańczenia całej nocy w rytmie "Step Into Christmas!". Odkryj nową świąteczną kolekcję Charlotte, pełną pięknych drobiazgów i lśniących nowości, w tym limitowaną kolekcję.
-
Dyson prezentuje wybrane urządzenia w limitowanych wersjach kolorystyczych!
Inspirując się niektórymi z kultowych kolorów marki, projektanci Dyson opracowali nowe odcienie, wykończenia i zestawienia, aby rozwinąć i rozszerzyć ofertę kolorystyczną. W oficjalnych sklepach Dyson oraz na stronie Dyson.pl dostępne są już urządzenia w kolorystyce Niebieski/Pudrowy róż z ultramatowym wykończeniem. Zobacz jak się prezentują.
-
The Odder Side celebruje przyjaźń w wyjątkowym stylu. Przegląd najnowszej kolekcji "There For You"
"There For You" to inspirująca opowieść, która przypomina nam, że istota życia tkwi w jakości naszych relacji i szczerych połączeniach, które tworzymy z innymi.
-
Poznaj autorski Beauty Box od Małgosi Sochy. Kupisz go w Notino!
Czy są tu fani Małgosi Sochy? Wiemy, że jest was wiele, dlatego miło nam poinformować, że aktorka zebrała kolekcję swoich ulubionych zapachów, kosmetyków i akcesoriów w specjalny Beauty Box. Już teraz kupisz go w Notino! To niepowtarzalna gratka dla wielbicielek jej stylu i okazja do poznania jej prywatnej kosmetyczki.
-
Kim Kardashian błyszczy w kryształach Swarovskiego podczas trasy koncertowej Beyonce Renaissance w Los Angeles
Urodzinowy koncert Beyoncé w Los Angeles przyciągnął ogromną publiczność, a wśród niej znalazły się największe nazwiska w Hollywood. Podczas gdy Kylie Jenner spędzała ten wieczór z Timotheem Chalametem, Kim Kardashian całą noc tańczyła ze swoją córką, North i resztą rodziny. Przyglądamy się jej stylizacji, o której mówią dziś wszyscy! Kim Kardashian błyszczy w kryształach Swarovskiego.
-
Bimba y Lola w nowym sezonie zabierze cię do wesołego miasteczka! Przedstawiamy nową torebkę pocket
Przedstawiamy kolejną odsłonę serii FW23 Garden Club! W poprzednim odcinku szykownie ubrane uczennice podążały za dziką naturą, wybierając nowoczesny styl indie underground uzupełniony słodkimi florystycznymi akcentami, a geeki wędrowały w głąb ogrodu w poszukiwaniu przygód. teraz BIMBA Y LOLA FW23 zaprasza ciebie (i twoją torbę!) do całodziennej zabawy w wyjątkowym parku rozrywki!
-
Jak Polacy kupują pierścionki zaręczynowe? Wyniki badania opinii na zlecenie marki jubilerskiej SAVICKI
Jak wyglądają pierścionki zaręczynowe Polek? Z jakim kamieniem Polacy najczęściej kupują pierścionki zaręczynowe? Co ostatecznie skłania ich do zakupu? Kupują je w dużych centrach handlowych czy raczej w lokalnym salonie jubilerskim? Odpowiedzi na te pytania przedstawia badanie przeprowadzone na zlecenie marki jubilerskiej SAVICKI*.
-
'Strawberry Girl' aesthetic to najnowszy trend, który podbija media społecznościowe. Pokochasz go!
Rosnący trend na platformach społecznościowych przypisuje dziewczyny jako różne owoce i warzywa: "blueberry girls" czy nawet "onion girls". Najpopularniejszy z nich ukrywa się pod nazwą "strawberry girls". To estetyka uwielbiana przez Hailey Bieber! Sprawdź, na czym polega. Pokochasz ją!
-
Pielęgnacja nowej generacji? Odkryj Magic Water Cream marki Charlotte Tilbury. Twoja skóra ci za to podziękuje!
Może o tym nie wiesz, ale twoja skóra jest... spragniona! Nowość marki Charlotte Tilbury to coś dla fanek dogłębnej pielęgnacji twarzy, które w kosmetykach szukają ciekawych formuł i bezbłędnego działania.
-
Nowość! Żegnamy splątane skręty, dzięki nowym akcesoriom do włosów od Cantu
Posiadaczki fal, loków i sprężynek już teraz mogą odetchnąć z ulgą, bo specjalizująca się w produktach do włosów teksturowanych marka Cantu wprowadza na polski rynek akcesoria ułatwiające pielęgnację pasm.
-
Work/life balance w świecie nowych technologii - kampania Back to Office w obiektywie MODIVO
MODIVO w najnowszej kampanii związanej z powrotem do biur zgłębia ideę zachowania własnego indywidualizmu w środowisku korporacyjnym. Postmodernistyczna kampania nawiązująca do dystopijnej estetyki Yohji Yamamoto i technoparanoicznego serialu "Rozdzielenie" rozkłada na czynniki pierwsze koncepcję work/life balance w nowej rzeczywistości. Za pomocą symboli MODIVO przypomina o ponadczasowych wartościach - pasji, życiowej równowadze i dążeniu do szczęścia, niezależnie od czasów i rzeczywistości, która nas otacza. Biurowe stylizacje nabrały w kampanii mniej formalnego charakteru, a minimalizm zyskał nowego znaczenia - w myśl trendu quiet luxury.