Historia jest świadkiem niewielu przypadków, w których marki czy produkty przenikają do tekstów piosenek, stając się kultowymi. BOHOBOCO • PERFUME zdołało jednak zdobyć taką pozycję, stając się inspiracją dla wyjątkowego twórcy.
W najnowszym singlu Pezeta pt. Tokyo (współczesny), który zapowiada nadchodzącą płytę „Abstrakt", autor intensyfikuje muzyczne doznania uzupełniając je o nieoczywiste nuty perfum BOHOBOCO.
Ona jest trochę loco, jak u boku Lenona - Yoko.
Oglądamy gangsterski serial, ona pachnie new Bohoboco.
I choć za mną jest ciężki background, nie ma, że coś tu nie gra.
Na designerskich meblach, możemy przejść do sedna
– Pezet, Tokyo (współczesny) (prod. Szamz, Bruno)
Artysta nie tylko eksploruje współczesny krajobraz dźwiękowy, ale także wplata do niego subtelne nuty zapachowe. W jednym z wersów autor wspomina BOHOBOCO • PERFUME, którymi pachnie współtowarzyszka jego wieczoru. "Oglądamy gangsterski serial, ona pachnie new Bohoboco" – rapuje Pezet, nadając tej chwili doświadczenia zmysłowego. Tym samym artysta sprawił, że niszowa marka perfum, w zderzeniu z muzycznym, kreatywnym światem nabrała nowego wymiaru.
To od Przyjaciół BOHOBOCO • PERFUME i fanów Pezeta, dowiedzieliśmy się o wszystkim! To naprawdę wzruszające, gdy społeczność wokół nas dostrzega, jak nasza marka staje się częścią szerszego kontekstu kulturowego. Dla nas to potwierdzenie, że BOHOBOCO • PERFUME to nie tylko marka, ale także element kultury, który łączy się z ludźmi na różnych płaszczyznach życia.
– mówi dyrektor kreatywny marki, Michał Gilbert Lach.