Dyson wprowadza nową kolorystykę urządzeń do stylizacji włosów - Ceramic Pop

Najnowsza kolorystyka urządzeń Dyson Ceramic Pop robi wrażenie! Już dziś dostępna jest na stronie dyson.pl oraz w sklepach Sephora. Zapraszamy, na krótką historię o poszukiwaniu barw i o tym, jak odkurzacz Dyson G-Force stał się inspiracją dla nowej kolorystyki.

Droga od G-Force do Ceramic Pop

Marka Dyson ma długą tradycję wyjątkowych palet barw. Urządzenia do stylizacji włosów Ceramic Pop wyróżniają się odważnym zestawieniem trzech kolorów – delikatnego różu, topazu i patyny. Nawiązują one do G-Force, pierwszego modelu odkurzacza marki Dyson, sprzedawanego w Japonii w latach 1980. Odkurzacz był wyposażony w przełomową technologię cyklonów i przezroczysty zbiornik, osadzony w asymetrycznej obudowie w kolorach różowym i liliowym, co pozwoliło wyróżnić jego każdy element. Wyglądał inaczej niż inne odkurzacze dostępne wtedy na rynku i doskonale prezentował się w domu – firma Dyson do dziś pozostaje wierna wypracowanemu wtedy podejściu do kolorystyki urządzeń.

Droga od G-Force do Ceramic Pop
Droga od G-Force do Ceramic Pop fot. materiały prasowe Dyson

Produkty w wersji Ceramic Pop

Zespół ds. kolorystyki, materiałów i wykończeń firmy Dyson nieustannie poszukuje palet barw, które pomogłyby udoskonalić naszą technologię. Urządzenia Dyson są innowacyjne i przełomowe, a nowa kolorystyka została zainspirowana wczesnym przykładem naszego pionierskiego wykorzystania kolorów. Tak jak przed laty wprowadzenie na rynek G-Force odbiło się szerokim echem, tak dziś kolorystyka Ceramic Pop śmiało łączy jasne barwy w nieoczywistych proporcjach, nadając nowe oblicze produktom Dyson do stylizacji włosów. W tej wersji wykończenie produktów jest stylizowane na ceramiczne – efekt ten udało się uzyskać, dzięki precyzyjnemu nałożeniu satynowych powłok. Przyjemnie matowa w dotyku powierzchnia, która przywodzi na myśl nieszkliwioną ceramikę, powstała w wyniku serii eksperymentów.

Produkty w wersji Ceramic Pop
Produkty w wersji Ceramic Pop fot. materiały prasowe Dyson

Magia kolorów

Projektowanie kolorystyki, materiałów i wykończeń w firmie Dyson. W oparciu o ten dorobek w 2017 r. firma Dyson powołała specjalny zespół ds. kolorystyki, materiałów i wykończeń, który początkowo pracował przy projekcie samochodu elektrycznego, a obecnie nad urządzeniami ze wszystkich kategorii produktów. Kolorystyka, materiały i wykończenia są dobierane i projektowane tak, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia z użytkowania technologii i produktów Dyson. Firma Dyson wykorzystuje kolory do podkreślania funkcjonalności urządzeń i wciąż wprowadza innowacje w zakresie materiałów.

Więcej o: