news

  • Nowy rozdział w Elementach. Polska marka zmienia się na jesień, ale pozostaje wierna sobie

    Nowy rozdział w Elementach. Polska marka zmienia się na jesień, ale pozostaje wierna sobie

    Jesień to czas zmian, otulania się ciepłem i szukania balansu. Dokładnie w tej atmosferze polska marka Elementy rozpoczyna nowy rozdział. Prezentuje nową identyfikację - nowoczesną, autentyczną i spójna z DNA marki. Łączy w sobie to, co w modzie kochamy najbardziej: ponadczasową elegancję i powiew nowoczesnej swobody.

    Marta Podściańska,
  • Róż to kolor siły. Polskie marki i globalni giganci łączą siły w walce z rakiem piersi

    Róż to kolor siły. Polskie marki i globalni giganci łączą siły w walce z rakiem piersi

    Październik ma swój własny, unikalny kolor. To właśnie teraz różowa wstążka przestaje być tylko ozdobą, a staje się przypomnieniem, że nasze zdrowie, zdrowie kobiet, nie może schodzić na dalszy plan. Jak co roku, świat mody i urody łączy siły, by wspierać walkę z rakiem piersi. Zakup stylowego dodatku staje się tutaj aktem siostrzeństwa i realnej pomocy. Przyjrzałam się kilku ciekawym inicjatywom - od polskich marek po globalnych gigantów.

    Marta Podściańska,
  • Odkryj jesienne trendy w Zalando z Kasią Sokołowską i Dominikiem Więckiem
  • Julia Wieniawa i Grażyna Torbicka na pokazie Le Défilé L'Oréal Paris - wolność, równość i siostrzeństwo w sercu Paris Fashion Week

    Julia Wieniawa i Grażyna Torbicka na pokazie Le Défilé L'Oréal Paris - wolność, równość i siostrzeństwo w sercu Paris Fashion Week

    29 września 2025 r. przed paryskim Hotel de Ville odbył się wyjątkowy pokaz mody L'Oréal Paris - oficjalnego partnera Paris Fashion Week. Wydarzenie na nowo zinterpretowało ikoniczne francuskie hasło narodowe: Wolność, Równość, Braterstwo. Tym razem w kobiecym i feministycznym duchu - aby uczcić siłę kobiet, poczucie własnej wartości oraz siostrzeństwo. "Wolność, Równość, Siostrzeństwo, Jesteś tego warta" - to przesłanie, które stało się motywem przewodnim tegorocznego Le Défilé L'Oréal Paris.

    Marta Podściańska,
  • Jesienna podróż w świat mgły, liści i ciepłych warstw z NAGO

    Jesienna podróż w świat mgły, liści i ciepłych warstw z NAGO

    Mgła spowijająca okna, zapach liści po deszczu, filiżanka gorącej herbaty i ciepło bijące od kominka - w tym nastroju rodzi się nowa kolekcja marki NAGO. Jesień, ze swoją melancholią i paletą barw, stała się punktem wyjścia dla projektów, które łączą klasyczną elegancję z intymnym, romantycznym klimatem zwolnienia, czułości i otulenia się miękkimi warstwami.

    Marta Podściańska,
  • Urban Vibes FW25/26 - sezon, w którym nogi grają główną rolę

    Urban Vibes FW25/26 - sezon, w którym nogi grają główną rolę

    Legwear wchodzi na pierwszy plan. Kolekcja Urban Vibes FW25/26 od Gabrielli czerpie inspirację z energii miasta, jego tempa i zmienności, tworząc legwear, który łączy nowoczesność, elegancję i odwagę. Rajstopy i - powracające do trendów - podkolanówki nie są tłem dla stylizacji, ale najmocniejszym dodatkiem, który nadaje charakter i rytm.

    Marta Podściańska,
  • GAP prezentuje jesienną kampanię 'Better in Denim'. W roli głównej grupa KATSEYE

    GAP prezentuje jesienną kampanię "Better in Denim". W roli głównej grupa KATSEYE

    Gap - globalna ikona amerykańskiego stylu casual prezentuje najnowszą kampanię na sezon jesień 2025 - "Better in Denim". W roli głównej wytępuje żeńska grupa muzyczna KATSEYE. Do kampanii wykorzystano kultowy hit z początku lat 2000 - "Milkshake" Kelis, który na nowo wprowadza do mody jeansy z niskim stanem.

    Natalia Szyperek,
  • To największa urodowa sensacja roku. Miley Cyrus została nową twarzą Maybelline!
  • Maybelline i Local Heroes stworzyli najfajniejszy duet sezonu. Będziecie chciały i ten tusz, i ten T-shirt [konkurs]

    Maybelline i Local Heroes stworzyli najfajniejszy duet sezonu. Będziecie chciały i ten tusz, i ten T-shirt [konkurs]

    Niektóre współprace w modzie i urodzie, które są po prostu strzałem w dziesiątkę. I dokładnie tak jest w przypadku najnowszego, kosmicznego duetu, o którym zaraz będzie głośno. Maybelline New York i Local Heroes właśnie ogłosiły współpracę, która jest idealną odpowiedzią na to, czego pragniemy jesienią - odrobiny magii, koloru i dobrej zabawy.

    Marta Podściańska,
  • Mój jesienny niezbędnik. 9 kosmetyków, które ratują moją skórę (i humor), gdy kończy się lato

    Mój jesienny niezbędnik. 9 kosmetyków, które ratują moją skórę (i humor), gdy kończy się lato

    Jesienią powietrze staje się rześkie, wyciągamy z szafy ulubione swetry i jakoś tak naturalnie mamy ochotę na zmiany - także w kosmetyczce. Dla mnie to sygnał, że czas odłożyć na bok lekkie, brzoskwiniowe róże i sięgnąć po coś bardziej otulającego, bardziej "treściwego". Zobaczcie moich 9 absolutnych faworytów-nowości na jesienny sezon!

    Marta Podściańska,
Więcej o:

news

  • Dlaczego wierzymy w fake newsy i jak się przed nimi uchronić

    Nie sposób porównywać walki na froncie z walką z dezinformacją. Siedząc bezpiecznie w domach i  przeglądając newsy nie mamy w sobie nic z bohaterów. Nie oznacza to, że nie mamy swojej roli. Każdy, kto dziś decyduje się przekazać informację dalej staje przed trudnym wyborem. Od jego decyzji zależy

  • Meta pomoże naprawić Wikipedię. AI będzie walczyć z fake newsami

    Dosłownie kilka dni temu słyszeliśmy o sztucznej inteligencji Meta, która jest w stanie tłumaczyć 200 języków w czasie rzeczywistym, a docelowo obejmować ma wszystkie języki świata, a firma Marka Zuckerberga już chwali się kolejną. Mowa o współpracy z Wikipedią, w ramach której AI firmy zostanie

  • Bill Gates zatrudnia ludzi do sprawdzania, co inni piszą o nim w sieci

    , że z zadowoleniem przyjął wprowadzenie „zaufanych źródeł" i „weryfikatorów faktów" w mediach społecznościowych, których celem jest spowolnienie rozprzestrzeniania się fake newsów. Organizacja non-profit Gatesa i jego żony, Bill and Melinda Gates Foundation, przekazała setki milionów dolarów na sfinansowanie

  • Telewizory z internetem, czyli telegazeta 2.0

    . Dlatego dziś internet w telewizorach to dostęp do wybranych witryn, opakowanych w formę przyjaznych do oglądania na dużym wyświetlaczu i kontrolowania za pomocą pilota aplikacji (widżetów). Prognoza pogody, newsy, aktualizacje z Facebooka - skrawki informacji, które w założeniu możesz przyswoić przy śniadaniu albo

  • To 7 nastolatków zhakowało serwery Microsoftu, Nvidii i Samsunga

    potrafiła najlepiej, czyli gromadząc i analizując informacje na temat właściciela strony, a następnie łącząc je w logiczną całość i publikując pozyskane dane w sieci. A co na to rodzice tego hakerskiego geniusza? BBC News rozmawiało z ojcem nastolatka, który najwyraźniej nie był świadomy jego zaangażowania

  • Multimedialne lustro, które zmieni nasz poranek

    Z Arkadiuszem Adamkiem z Abyss Glass rozmawiał Marcin Kozłowski. Jakie praktyczne zastosowanie ma wasz wynalazek? Głównie w branży reklamowej. Na co dzień otoczeni jesteśmy reklamami: w internecie, w telewizji, na billboardach. Ale automatycznie odwracamy od nich wzrok, skupiamy się na tym, co nas

  • Fetysze Polaków. Niektóre podniecające, inne - odrażające...

    Według ankiety przeprowadzonej przez seksuologa Andrzeja Depko aż 12,7 proc. respondentek marzy o seksie grupowym. Czy to od razu oznacza taki fetysz? Nie, nie można go mylić z chwilową i często przelotną fantazją. Poza tym, jeśli mielibyśmy rozpatrywać to z naukowego punktu widzenia, to potocznie

  • Supreme, ciuchy z memów i pasek Gucci

    Raport Lyst powstał na bazie aktywności użytkowników w serwisie. Czytamy w nim, że w 2018 roku sklep odwiedziło ponad 80 milionów użytkowników ze 120 krajów. Analizując ich zakupy i zapytania, dowiedzieliśmy się sporo na temat tego, co w mijającym roku rozpalało świadomość konsumentów. Supreme

  • Rafał Madajczak: To na pewno będzie mój rok!

    . To taki evergreen. News z "dramatem" jest dwa razy fajniejszy niż bez "dramatu". Skąd się to bierze? - Myślę, że Polacy uwielbiają to słowo. Trafia w sam środek naszej duszy. To znaczy? - Teksty zaczynające się od słowa "sukces" klikają się znacznie gorzej. Zła wiadomość - z punktu widzenia mediów