Założona na początku 2023 roku w Finlandii marka, powstała z misją przybliżenia koreańskiej pielęgnacji szerszemu gronu odbiorców. Jej celem było promowanie odpowiedniej rutyny pielęgnacyjnej i ułatwienie dostępu do koreańskich rozwiązań fińskim konsumentom. Misja zakończyła się sukcesem – do tej pory Smuuti Skin sprzedało ponad 1,5 miliona produktów! Marka jest obecna w ponad tysiącu sklepów w krajach nordyckich i nadbałtyckich, gdzie od momentu debiutu stała się prawdziwym fenomenem.
Co wyróżnia Smuuti Skin?
Smuuti wierzy, że skuteczna pielęgnacja skóry nie musi być skomplikowana ani oparta na 15 nudnych produktach. Gama kosmetyków obejmuje nawilżającą linię Watermelon Dew oraz odbudowującą Peach Barrier.
Smuuti Skin Watermelon Dew Serum z kwasem hialuronowym o trzech różnych rozmiarach cząsteczek, zapewnia dogłębne nawilżenie. Dodatek rozjaśniającego niacynamidu, ekstraktu z arbuza, gliceryny oraz liści wąkroty azjatyckiej sprawia, że produkt nadaje się do wielu typów cery. Skóra pozostaje gładka, intensywnie nawilżona i pełna blasku.
Smuuti Skin Peach Barrier Toner pielęgnuje, nawilża i zmiękcza skórę, nie obciążając jej. Ekstrakt i ceramidy z brzoskwini wzmacniają barierę ochronną skóry i nadają jej zdrowy blask. Dodatek niacynamidu wspomaga rozjaśnienie i wzmocnienie cery.
Krem przeciwsłoneczny z SPF50+ PA++++ to najnowszy bestseller marki, który już przed premierą wywołał ogromne zainteresowanie wśród społeczności beauty. Koreańskie filtry chemiczne nowej generacji zapewniają wysoką ochronę przed promieniowaniem UVA i UVB, nie obciążając przy tym skóry ani nie pozostawiając białego filmu.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!