Kérastase od lat 60. XX wieku kreuje wizerunek silnych kobiet i pokazuje im, jak dbać o jeden z najważniejszych atrybutów urody – włosy. W swoją narrację angażuje współczesne ikony. W najnowszej kampanii na polskim rynku możemy zobaczyć pierwszą polską ambasadorkę Kérastase – Vanessę Aleksander. Utalentowana aktorka młodego pokolenia zdaje sobie sprawę z tego, że przy częstych i wymagających metamorfozach kluczowa jest pielęgnacja na najwyższym poziomie. Z tego powodu na co dzień sięga po luksusowe kosmetyki Kérastase. Współpracę z marką rozpoczyna od kampanii linii Genesis, która jest dedykowana kobietom, które chcą zatrzymać utratę gęstości włosów.
Vanessa Aleksander wspiera kultową już linię Genesis – pielęgnację nowej generacji, która odpowiada na dwa najczęstsze problemy: osłabienie włosów u nasady i łamliwość na długości. To pierwsza gama produktów Kérastase o podwójnym działaniu: wzmacnia skórę głowy i włosy, redukując ich wypadanie nawet o 84%*.
Gwiazdą linii jest serum Genesis Anti-Chute Fortifiant, które – stosowane codziennie rano lub wieczorem – wzmacnia cebulki, ogranicza wypadanie i tworzy warunki do wzrostu mocniejszych włosów. Kluczowe składniki aktywne? Aminexil 1,5%, korzeń imbiru i kofeina, które wspólnie pobudzają mikrokrążenie, poprawiają kondycję skóry głowy i aktywizują mieszki włosowe.
W skład gamy Genesis wchodzą również: dwie kąpiele do włosów (w tym jedna wzbogacona), lekka odżywka, maska regenerująca oraz mleczko termiczne, które chroni włosy przed działaniem wysokiej temperatury. Wszystkie produkty opierają się na komórkach macierzystych szarotki alpejskiej, Aminexilu oraz ekstrakcie z imbiru – to trio, które jednocześnie pielęgnuje, wzmacnia i zabezpiecza włosy w trudnych warunkach.
*test instrumentalny dla rutyny kąpieli wzbogaconej + maski + serum Genesis
**od Kérastase
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!