news
-
Przetestowałam suszarkę Dyson Supersonic, która jest marzeniem większości kobiet. Czy warto?
Suszarka Dyson od zawsze była na liście moich życzeń, tak samo, jak większości kobiet. Każda z nas z błyskiem w oku marzy o sprzęcie, która zaoszczędzi kilka minut z rana, a do tego zapewni niezliczoną ilość stylizacji. Czy warto? Suszarkę Dyson Supersonic testowałam przez 3 tygodnie i podzielę się z wami wszystkimi refleksjami na jej temat.
-
Ewolucja marki MUUV.! Ich nowa kolekcja to jeszcze lepsze tkaniny i nowe elementy garderoby, idealne na jesień
Kaja Lizut i Malina Kurkowska, założycielki marki MUUV., poznały się siedząc biurko w biurko w dziale marketingu, w znanej korporacji w połowie 2014 roku. Niecałe pół roku później, powstał MUUV. Dlaczego o tym mówimy? Bo od tego czasu minęła prawie dekada. Czas na zmiany.
-
The Visionary Lab, Vitra i Levi's zapraszają do obejrzenia projektu: Icons Re/Out fitted
Visionary Lab zaprosiło do współpracy projektantów mody oraz designerów, którzy mieli za zadanie tchnąć nowe życie w używane krzesła Vitra-wykorzystując do tego ponownie wykorzystany denimLevi's. Efekty ich pracy zostaną przedstawione podczas Dutch Design Week w przestronnym, "surowym" magazynie, dawnej pracowni stolarskiej. Projekt zachęca przede wszystkim do tego, aby szerzej spojrzeć na metody upcyclingu.
-
Eobuwie.pl świętuje otwarcie 50 sklepu! Wyjątkowo proste i przyjemne zakupy łączą w sobie światy online i offline
Sklepy stacjonarne eobuwie.pl to wyjątkowe miejsca, które łączą światy online i offline oraz zawsze stawiają Klienta na pierwszym miejscu. Multibrand świętuje właśnie otwarcie 50 lokalizacji - tym razem w malowniczym mieście Krajowa na południu Rumunii. To znakomita okazja, aby przekonać się, co sprawia, że zakupy w eobuwie.pl są wyjątkowo proste i przyjemne. Produkty prezentowane na ekranach, wygodne kanapy przygotowane dla klientów czy zakupy czekające w przymierzalni. Zobacz relacje!
-
Dyson wprowadza nową kolorystykę urządzeń do stylizacji włosów - Ceramic Pop
Najnowsza kolorystyka urządzeń Dyson Ceramic Pop robi wrażenie! Już dziś dostępna jest na stronie dyson.pl oraz w sklepach Sephora. Zapraszamy, na krótką historię o poszukiwaniu barw i o tym, jak odkurzacz Dyson G-Force stał się inspiracją dla nowej kolorystyki.
-
Różowy Październik 2023. Poznaj marki, które angażują się w walkę z rakiem piersi!
Październik to miesiąc świadomości raka piersi, którego symbolem jest różowa wstążka. W Polsce i Europie podejmuje się w tym szczególnym czasie tematy związane z profilaktyką, diagnostyką oraz nowoczesnym leczeniem kobiecych nowotworów. Poznaj marki w branży mody i beauty, które angażują się w walkę z rakiem piersi!
-
NOVÉ Elements ogłasza kultową kolekcję ICONS by Robert Kupisz. Teraz kupisz ją w niskich outletowych cenach!
Czas na nowy sezon, nową modę i nowe fascynacje! Kolekcja ICONS Robert Kupisz to bez wątpienia marzenie każdej miłośniki mody. To ubrania, które wyrażają sztukę i wskazują na oko prawdziwej koneserki. Teraz wreszcie możesz je mieć w przystępnej cenie! Outlet NOVÉ Elements oferuje bluzy, spódnice, koszulki oraz legginsy z tej kolekcji w wyjątkowo niskich cenach. Sprawdź wyjątkowe okazje!
-
GUESS przedstawia najnowszą, kapsułową kolekcję na jesień
W tej pełnej odniesień do lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych, kapsułowej kolekcji - GUESS wynosi klasyki jesiennej szafy na zupełnie nowy poziom. Miękkie swetry, spódnice, topy, kardigany i jesienne sukienki zyskują świeżego, współczesnego oblicza za sprawą oryginalnych wzorów, kształtów i ekskluzywnych materiałów.
-
Dziewczęcy szyk jesienią. Te 3 modowe influencerki warto śledzić na Instagramie
Jesień to czas, gdy moda zatacza koło, a stylowe inspiracje królują na Instagramie. W dzisiejszym artykule przedstawiamy trzy wyjątkowe modowe influencerki, które podbijają serca swoją niebanalną estetyką. Śledzenie ich kont na to must-have dla każdej miłośniczki mody. Przenieśmy się razem do świata dziewczęcego szyku!
-
Wyrażaj siebie. Siła autentyczności w nowej kampanii MODIVO
MODIVO prezentuje najnowszą kampanię, która koncentruje się na życiu prawdziwych kobiet, które swoją siłą i determinacją inspirują do nieprzeciętnych działań. Czwórka bohaterek z czterech różnych krajów, o różnej historii i różnym spojrzeniu na świat stanowi oś przewodnią kampanii filmów dokumentalnych.
- Kolczyki tej marki wyglądają zjawiskowo, a kosztują grosze! Z motywem kwiatowym są idealne na wiosnę i lato
- Najmodniejsze stroje kąpielowe na nowy sezon. Zrobią cuda z sylwetką!
- Wybrali najzdolniejszych Polaków. Czy podejmą współpracę z gigantem technologii?MATERIAŁ PROMOCYJNY
- Lacoste wyprzedaje asortyment za ułamek ceny! Klasyczne tenisówki z krokodylem pasują na co dzień
- Bawełniane ubrania z polską metką. Wygodne i stylowe propozycje na co dzień
- Kosmetyki tej marki to prawdziwe bomby odżywcze dla skóry. Seria z witaminą C przywróci blask i ujednolici koloryt!
- Stüssy and Levi's - nowa kapsułowa kolekcja na wiosnę 2024
- NOWY PROJEKT GUESS W BOTLIERSKOP PRIVATE GAME RESERVE W POŁUDNIOWEJ AFRYCE
- Jak łączyć kolory wiosną 2024? My wiemy! Zobacz i zainspiruj się!
- Piżamy z naturalnych materiałów na ciepłe dni i ciepłe noce. Oto [przegląd] polskiej marki
-
Swarovski Creators Lab świętuje 75. jubileusz marki Puma. Zobacz ich nowości!
Swarovski Creators Lab, zajmujące się innowacjami, kreatywnością i poszerzaniem definicji mody premium, z dumą ogłasza współpracę z firmą sportową PUMA. Zobacz ich nowości!
-
Charlotte Tilbury olśniewa magią piękna w ikonicznej kampanii świątecznej z Eltonem Johnem, Kate Moss i nie tylko!
Zainspirowana dziedzictwem Eltona, gwiazdorska kampania zachwyca żywiołową energią i świąteczną atmosferą. Charlotte i Elton otwierają drzwi do Club Magic i zapraszają wszystkich, do przetańczenia całej nocy w rytmie "Step Into Christmas!". Odkryj nową świąteczną kolekcję Charlotte, pełną pięknych drobiazgów i lśniących nowości, w tym limitowaną kolekcję.
-
Dyson prezentuje wybrane urządzenia w limitowanych wersjach kolorystyczych!
Inspirując się niektórymi z kultowych kolorów marki, projektanci Dyson opracowali nowe odcienie, wykończenia i zestawienia, aby rozwinąć i rozszerzyć ofertę kolorystyczną. W oficjalnych sklepach Dyson oraz na stronie Dyson.pl dostępne są już urządzenia w kolorystyce Niebieski/Pudrowy róż z ultramatowym wykończeniem. Zobacz jak się prezentują.
-
The Odder Side celebruje przyjaźń w wyjątkowym stylu. Przegląd najnowszej kolekcji "There For You"
"There For You" to inspirująca opowieść, która przypomina nam, że istota życia tkwi w jakości naszych relacji i szczerych połączeniach, które tworzymy z innymi.
-
Poznaj autorski Beauty Box od Małgosi Sochy. Kupisz go w Notino!
Czy są tu fani Małgosi Sochy? Wiemy, że jest was wiele, dlatego miło nam poinformować, że aktorka zebrała kolekcję swoich ulubionych zapachów, kosmetyków i akcesoriów w specjalny Beauty Box. Już teraz kupisz go w Notino! To niepowtarzalna gratka dla wielbicielek jej stylu i okazja do poznania jej prywatnej kosmetyczki.
-
Kim Kardashian błyszczy w kryształach Swarovskiego podczas trasy koncertowej Beyonce Renaissance w Los Angeles
Urodzinowy koncert Beyoncé w Los Angeles przyciągnął ogromną publiczność, a wśród niej znalazły się największe nazwiska w Hollywood. Podczas gdy Kylie Jenner spędzała ten wieczór z Timotheem Chalametem, Kim Kardashian całą noc tańczyła ze swoją córką, North i resztą rodziny. Przyglądamy się jej stylizacji, o której mówią dziś wszyscy! Kim Kardashian błyszczy w kryształach Swarovskiego.
-
Bimba y Lola w nowym sezonie zabierze cię do wesołego miasteczka! Przedstawiamy nową torebkę pocket
Przedstawiamy kolejną odsłonę serii FW23 Garden Club! W poprzednim odcinku szykownie ubrane uczennice podążały za dziką naturą, wybierając nowoczesny styl indie underground uzupełniony słodkimi florystycznymi akcentami, a geeki wędrowały w głąb ogrodu w poszukiwaniu przygód. teraz BIMBA Y LOLA FW23 zaprasza ciebie (i twoją torbę!) do całodziennej zabawy w wyjątkowym parku rozrywki!
-
Jak Polacy kupują pierścionki zaręczynowe? Wyniki badania opinii na zlecenie marki jubilerskiej SAVICKI
Jak wyglądają pierścionki zaręczynowe Polek? Z jakim kamieniem Polacy najczęściej kupują pierścionki zaręczynowe? Co ostatecznie skłania ich do zakupu? Kupują je w dużych centrach handlowych czy raczej w lokalnym salonie jubilerskim? Odpowiedzi na te pytania przedstawia badanie przeprowadzone na zlecenie marki jubilerskiej SAVICKI*.
-
Efekt fotoszopa bez fotoszopa, czy to jest możliwe? Z intensywnymi 7-dniowymi kuracjami ampułkowymi od MIYA Cosmetics - tak!
Na zbliżający się sezon jesienno-zimowy MIYA Cosmetics wprowadziła zupełnie nowy produkt w trzech odsłonach. Trzy, intensywne 7-dniowe kuracje ampułkowe na dzień i na noc, które zapewniają efekt fotoszopa bez fotoszopa! Ampułki BEAUTY.lab to ratunek dla skóry, kiedy standardowa pielęgnacja nie przynosi oczekiwanych efektów.
-
'Strawberry Girl' aesthetic to najnowszy trend, który podbija media społecznościowe. Pokochasz go!
Rosnący trend na platformach społecznościowych przypisuje dziewczyny jako różne owoce i warzywa: "blueberry girls" czy nawet "onion girls". Najpopularniejszy z nich ukrywa się pod nazwą "strawberry girls". To estetyka uwielbiana przez Hailey Bieber! Sprawdź, na czym polega. Pokochasz ją!
-
Pielęgnacja nowej generacji? Odkryj Magic Water Cream marki Charlotte Tilbury. Twoja skóra ci za to podziękuje!
Może o tym nie wiesz, ale twoja skóra jest... spragniona! Nowość marki Charlotte Tilbury to coś dla fanek dogłębnej pielęgnacji twarzy, które w kosmetykach szukają ciekawych formuł i bezbłędnego działania.
-
Nowość! Żegnamy splątane skręty, dzięki nowym akcesoriom do włosów od Cantu
Posiadaczki fal, loków i sprężynek już teraz mogą odetchnąć z ulgą, bo specjalizująca się w produktach do włosów teksturowanych marka Cantu wprowadza na polski rynek akcesoria ułatwiające pielęgnację pasm.
-
Work/life balance w świecie nowych technologii - kampania Back to Office w obiektywie MODIVO
MODIVO w najnowszej kampanii związanej z powrotem do biur zgłębia ideę zachowania własnego indywidualizmu w środowisku korporacyjnym. Postmodernistyczna kampania nawiązująca do dystopijnej estetyki Yohji Yamamoto i technoparanoicznego serialu "Rozdzielenie" rozkłada na czynniki pierwsze koncepcję work/life balance w nowej rzeczywistości. Za pomocą symboli MODIVO przypomina o ponadczasowych wartościach - pasji, życiowej równowadze i dążeniu do szczęścia, niezależnie od czasów i rzeczywistości, która nas otacza. Biurowe stylizacje nabrały w kampanii mniej formalnego charakteru, a minimalizm zyskał nowego znaczenia - w myśl trendu quiet luxury.
-
Najważniejsze trendy zaobserwowane na ulicach Kopenhagi przez ZALANDO
W tym tygodniu redaktorzy modowi, projektanci, twórcy i liderzy branży modowej, zebrali się w stolicy Danii, aby eksplorować Copenhagen Fashion Week SS24. Cztery dni odkrywania nowych talentów, uczenia się od ekspertów z branży i obserwowania najnowszych trendów - show było widowiskiem wszechstronnym. Od minimalistycznego stylu skandynawskiego po kontrowersyjne kwieciste i psychodeliczne nadruki, stylizacje gości były równie eklektyczne, jak te na wybiegu.
-
SAVICKI otworzył w Warszawie pierwszy salon z VIP Room'em [relacja i specjalny RABAT]
9 sierpnia odbyła się uroczysta prezentacja salonu SAVICKI dla przedstawicieli mediów, stylistów i influencerów. Lokal znajduje się w prestiżowej lokalizacji - Centrum Handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Jest to również jedyny w Polsce salon z VIP Room'em marki, w którym można oglądać diamenty w prywatnej przestrzeni. Najnowszą kolekcję oraz wystrój warszawskiego butiku podziwiali przedstawiciele mediów, influencerzy, a także goście specjalni wydarzenia.
-
9 naszych ulubionych elementów na lato. Te ubrania i dodatki chcemy mieć w swojej szafie
Celebrujemy ostatnie miesiące lata w najlepszym stylu. Podsumowujemy ubrania i dodatki, jakie zachwyciły nas w tym sezonie i które jeszcze wielokrotnie założymy. Poznaj nasze TOP 9 ulubionych elementów na lato, które chcemy mieć w swojej szafie.
-
Polskie marki na Zalando! Poznaj lokalne brandy i ich sprzedażowe HITY
Rusza pierwsza kampania wspierająca wyłącznie polskie marki na Zalando, której celem jest zwiększenie ich widoczności na tle szerokiej oferty platformy. Dodatkowo na Zalando.pl pojawi się przestrzeń poświęcona asortymentowi lokalnych marek. Zachęcamy do zapoznania się z ich ofertą i przedażowymi hitami!
-
Perełki za 50 zł z wyprzedaży Mohito. Sukienki i bluzki na różne okazje, tańsze też urocze spódnice
Na wyprzedaży Mohito już za 50 zł można upolować modne rzeczy. W tej cenie dostępne są sukienki na różne okazje i pory roku. Nie brakuje też bluzek, spódnic i spodni. To wszystko czeka na ciebie w jednej z najpopularniejszych sieciówek w Polsce.
-
To ostatni dzwonek, żeby skorzystać z niezwykłej oferty Lidla. Wygodne i codzienne rzeczy od 22 zł
W Lidlu trwa wyprzedaż, jednak niektóre rzeczy cieszą się większą popularnością i są objęte większą przeceną. Już za nieco ponad 20 zł można upolować wygodne, codzienne rzeczy. Sprawdź, co przygotował znany market.
-
Jak wyglądać luksusowo i z klasą bez wydawania fortuny? O stylu old money jest już coraz głośniej
Nie musisz wydawać fortuny, aby wyglądać na zamożną i elegancką osobę! Przedstawiamy styl old money. Zainwestuj w dobrej jakości ubrania oraz dodatki i ciesz się elegancją, które nigdy nie wyjdzie z mody.