Kampania To nie Nowy Jork. To polskie marki na Zalando ukazuje asortyment polskich marek, uchwycony na ulicach warszawskich miast w sposób przypominający atmosferę globalnych stolic mody (Nowego Jorku, Paryża, Mediolanu, Tokio), podkreślając tym samym różnorodną ofertę rodzimych firm.
23 czerwca Zalando, jedna z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, rozpoczęła pierwszą kampanię marketingową mającą na celu zwiększenie widoczności polskich marek, a także budowanie świadomości ich dostępności na Zalando. Kampania To nie Nowy Jork / Paryż / Mediolan / Tokio. To polskie marki na Zalando przestawia asortyment wybranych rodzimych marek dostępnych na Zalando uchwycony na ulicach Warszawy w sposób oddający atmosferę czterech największych stolic mody. Zdjęcia realizowane były w Warszawie, a znalazły się na nich kolekcje m.in.: Kazar, Lancerto, Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler, Bizuu, La Mania, Ryłko, Diverse czy Big Star.
W ostatnich latach krajowa moda odnosi niezwykłe sukcesy, zyskując na znaczeniu na rynku lokalnym i budując swoją pozycję również na arenie międzynarodowej. Klienci doceniają kolekcje polskich marek za jakość oraz design, wpisujący się w światowe trendy, co czyni z nich pożądane produkty. Obecność rodzimych brandów w asortymencie Zalando jest tym ważniejsza, że lokalizacja oferty to jeden z kluczowych elementów naszej strategii biznesowej, przybliżającej nas do celu jakim jest stanie się Starting Point for Fashion w Polsce. Chcemy wspierać polskie marki w ich rozwoju i dlatego ruszamy z kampanią, w której to właśnie one będą największymi gwiazdami
– opowiada Daniel Rogiński, General Manager CEE Zalando.
Polska konsekwentnie udowadnia swoją pozycję na światowym rynku mody. Z badań wynika, że aż 35 proc. Polaków kupujących modę woli wybierać polskie marki niż zagraniczne. W 2020 roku Polska była 11. eksporterem mody na świecie (2,1%). Dlatego obecnie na Zalando można kupić odzież i akcesoria około 100 polskich marek. W zależności od marki sprzedaż konkretnych produktów jest inna, jednak patrząc na ogólne dane z Zalando z 2023 roku, kobiety najchętniej kupują topy i bluzki z długim rękawem, sukienki sukienki oraz spodnie. Już teraz, dzięki Zalando możecie filtrować i wybierać ulubione elementy garderoby z polskich marek. Wszystko w jednym miejscu. Wyselekcjonowane perełki na lato i jesień znajdziecie m.in w La Manii – jeansowy kombinezon jest HITEM sprzedażowym, chętnie noszonym przez gwiazdy i influencerki. Powodzenie mają również sukienki Bizuu, które słyną z kobiecości i jakościowych materiałów. Specjalne oferty przygotował także Kazar czy Vistula. Warto zapoznać się z ich obuwiem oraz akcesoriami.
Obecność polskich marek na rynku międzynarodowym już od lat nikogo nie dziwi. Są doceniane przez międzynarodowe media, docierają ze swoimi produktami do gwiazd dużego formatu. [...] Myślę, że każda z marek, która ma ambitny plan ekspansji, musi się jednak wyróżnić, stworzyć swoje unikalne DNA, wpisywać się w światowe trendy i być docenioną za jakość. To moim zdaniem najprostszy przepis na sukces i z całą pewnością marki KAZAR i KAZAR STUDIO sprostały tym wszystkim wymaganiom i oczekiwaniom.
– wyznaje Arkadiusz Brzostowski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju KAZAR