Polskie marki na Zalando! Poznaj lokalne brandy i ich sprzedażowe HITY

Rusza pierwsza kampania wspierająca wyłącznie polskie marki na Zalando, której celem jest zwiększenie ich widoczności na tle szerokiej oferty platformy. Dodatkowo na Zalando.pl pojawi się przestrzeń poświęcona asortymentowi lokalnych marek. Zachęcamy do zapoznania się z ich ofertą i przedażowymi hitami!

To nie Nowy Jork. To polskie marki na Zalando

Kampania To nie Nowy Jork. To polskie marki na Zalando ukazuje asortyment polskich marek, uchwycony na ulicach warszawskich miast w sposób przypominający atmosferę globalnych stolic mody (Nowego Jorku, Paryża, Mediolanu, Tokio), podkreślając tym samym różnorodną ofertę rodzimych firm. 

Polskie marki na ZalandoPolskie marki na Zalando fot. materiały prasowe Zalando

23 czerwca Zalando, jedna z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, rozpoczęła pierwszą kampanię marketingową mającą na celu zwiększenie widoczności polskich marek, a także budowanie świadomości ich dostępności na Zalando. Kampania To nie Nowy Jork / Paryż / Mediolan / Tokio. To polskie marki na Zalando przestawia asortyment wybranych rodzimych marek dostępnych na Zalando uchwycony na ulicach Warszawy w sposób oddający atmosferę czterech największych stolic mody. Zdjęcia realizowane były w Warszawie, a znalazły się na nich kolekcje m.in.: Kazar, Lancerto, Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler, Bizuu, La Mania, Ryłko, Diverse czy Big Star.

Polskie marki na ZalandoPolskie marki na Zalando fot. materiały prasowe Zalando

W ostatnich latach krajowa moda odnosi niezwykłe sukcesy, zyskując na znaczeniu na rynku lokalnym i budując swoją pozycję również na arenie międzynarodowej. Klienci doceniają kolekcje polskich marek za jakość oraz design, wpisujący się w światowe trendy, co czyni z nich pożądane produkty. Obecność rodzimych brandów w asortymencie Zalando jest tym ważniejsza, że lokalizacja oferty to jeden z kluczowych elementów naszej strategii biznesowej, przybliżającej nas do celu jakim jest stanie się Starting Point for Fashion w Polsce. Chcemy wspierać polskie marki w ich rozwoju i dlatego ruszamy z kampanią, w której to właśnie one będą największymi gwiazdami

– opowiada Daniel Rogiński, General Manager CEE Zalando.

Polska konsekwentnie udowadnia swoją pozycję na światowym rynku mody. Z badań wynika, że aż 35 proc. Polaków kupujących modę woli wybierać polskie marki niż zagraniczne. W 2020 roku Polska była 11. eksporterem mody na świecie (2,1%). Dlatego obecnie na Zalando można kupić odzież i akcesoria około 100 polskich marek. W zależności od marki sprzedaż konkretnych produktów jest inna, jednak patrząc na ogólne dane z Zalando z 2023 roku, kobiety najchętniej kupują topy i bluzki z długim rękawem, sukienki sukienki oraz spodnie. Już teraz, dzięki Zalando możecie filtrować i wybierać ulubione elementy garderoby z polskich marek. Wszystko w jednym miejscu. Wyselekcjonowane perełki na lato i jesień znajdziecie m.in w La Manii – jeansowy kombinezon jest HITEM sprzedażowym, chętnie noszonym przez gwiazdy i influencerki. Powodzenie mają również sukienki Bizuu, które słyną z kobiecości i jakościowych materiałów. Specjalne oferty przygotował także Kazar czy Vistula. Warto zapoznać się z ich obuwiem oraz akcesoriami. 

Obecność polskich marek na rynku międzynarodowym już od lat nikogo nie dziwi. Są doceniane przez międzynarodowe media, docierają ze swoimi produktami do gwiazd dużego formatu. [...] Myślę, że każda z marek, która ma ambitny plan ekspansji, musi się jednak wyróżnić, stworzyć swoje unikalne DNA, wpisywać się w światowe trendy i być docenioną za jakość. To moim zdaniem najprostszy przepis na sukces i z całą pewnością marki KAZAR i KAZAR STUDIO sprostały tym wszystkim wymaganiom i oczekiwaniom. 

– wyznaje Arkadiusz Brzostowski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju KAZAR

Polskie marki na ZalandoPolskie marki na Zalando fot. materiały prasowe Zalando

Więcej o:
Copyright © Agora SA