Każdego roku tuż przed początkiem października, który jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi, marka GUESS Watches wypuszcza limitowaną edycję zegarków, przeznaczając 10% dochodu z ich sprzedaży na wsparcie fundacji The Get In Touch. Jej działalność skupia się na szerokim upowszechnianiu bezpłatnej wiedzy na temat profilaktyki raka piersi oraz zachęcaniu kobiet do stałej, odpowiedzialnej troski o własne zdrowie. W tym roku już po raz dziesiąty marka GUESS Watches, w ramach akcji „Różowy Październik" oraz swojej współpracy z fundacją The Get In Touch, prezentuje nowy, limitowany model zegarka, stworzony, aby wspierać walkę z rakiem piersi.
W tym roku jest to biżuteryjny model Sparkling Pink, zaprojektowany we współpracy z prezeską fundacji – Betsy Nilan. Zegarek stanowi wyjątkowe połączenie stylu i funkcjonalności. Jego smukła koperta o średnicy 38 mm, utrzymana w kolorze różowego złota, ozdobiona jest dwurzędowym obramowaniem ze złotych i różowych kryształków. Błyszcząca tarcza z motywem złoto-różowego ombre i delikatnym wzorem we wstążki, nawiązującym do akcji Różowy Październik, kryje w sobie wielofunkcyjny mechanizm. Zegarek został uzupełniony różowym, silikonowym paskiem, dodającym mu sportowego charakteru. To prawdziwe biżuteryjne arcydzieło, które podkreśli wyjątkowy styl, a przy tym pozwoli wyrazić swoją solidarność z kobietami z całego świata.
GUESS Watches i Fundacja The Get In Touch fot. materiały prasowe Guess
W Różowy Październik angażuje się również biżuteryjna marka Lilou, która zdecydowała się wesprzeć inicjatywę zakupu Onkowyprawek dla pacjentek onkologicznych. Różowa wstążka symbolizująca wsparcie i profilaktykę raka piersi w połączeniu z symbolem miłości, czyli zawieszką w kształcie serca tworzy talizman o wyjątkowej mocy. Ze sprzedaży każdego modelu tej bransoletki, marka przekaże kwotę 20 zł na zakup Onkowyprawek. Pamiętajcie, że akcja obowiązuje we wszystkich butikach Lilou oraz w sklepie internetowym do 25 października.
Sklep Hair2Go.pl jak co roku włącza się do akcji, wspierając działania na rzecz zdrowia kobiet. Z okazji Europejskiego Dnia Walki z Rakiem Piersi przez cały październik na stronach www.hair2go.pl będą dostępne „różowe produkty" (K18, KEVIN MURPHY, FRAMAR, GLOV i inne). Kosmetyki i akcesoria do włosów sygnowane różową wstążką można będzie kupić w promocji, a część dochodu z ich sprzedaży trafi na konto Federacji Stowarzyszeń Amazonki. W październiku można będzie także zdobyć wiedzę na temat profilaktyki i nowoczesnego leczenia nowotworów piersi. Porad będą udzielać psychologowie, dietetycy i inni specjaliści. O wszystkich aspektach raka piersi będzie można również porozmawiać z Idą Karpińską z Fundacji Kwiat Kobiecości.
Marka Tatuum wyrusza z akcją TUUGETHER, na którą przeznaczyła różowe koszulki z limitowanej kolekcji. Część kwoty z każdego zakupu zostanie przeznaczona na fundację, która od lat troszczy się o kobiety i mężczyzn chorych na raka @fundacjaraknroll. Marka namawia do wsparcia, ponieważ to właśnie pomaganie innym ludziom uruchamia w mózgu centrum nagrody, a obchody Różowego Października to idealna do tego okazja. Koszulki w niezwykle pozytywnym, różowym kolorze, automatycznie poprawią nastrój i zrobią coś dobrego!
Wcześnie wykryty rak piersi to szansa na wyleczenie i długie życie
Pamiętajmy, że im wcześniej wykryjemy chorobę nowotworową, tym większą mamy szansę na jej wyleczenie. Dlatego badania profilaktyczne są tak istotne. To nie frazesy, ale – dosłownie – kwestia życia i śmierci.