Premiera „Black is King” to jedno z najgłośniejszych wydarzeń w ostatnim czasie, które na długo zapisze się w historii kultury. Okazuje się, że Beyonce, uchodząca za jedną z najlepiej ubranych gwiazd na świecie do teledysku do piosenki „Mood 4 Eva” włożyła klapki projektu Magdy Butrym. Model pochodzi z kolekcji jesień-zima 2018, dlatego nie zdziwimy się, jeśli któraś z naszych czytelniczek ma je w swojej kolekcji, ponieważ obecnie są nie do zdobycia. Obuwie wyróżnia zakryty nosek w szpic, który zdobi kokarda. Oryginalnie do tego obuwia dołączona jest bransoletka z delikatnych pereł, jednak piosenkarka się na nią nie zdecydowała. Ceny klapek w sklepie internetowym polskiej projektantki zaczynają się od ok. 1990 zł. Za stylizacje Beyonce odpowiada Zerina Akers.
„Black is King” to 85-miutowowa produkcja, która podniosła innym twórcom kolejny raz wysoko poprzeczkę. Muzyka, scenografia, kostiumy i charakteryzacja – tu wszystko do siebie pasuje i współgra ze sobą w najdrobniejszym calu. W teledysku nie brakuje powiązań z popkulturą, jednak jak się okazuje to córeczka Beyonce skradła całe show. Dziewczynka nie tylko występuje w teledysku, ale również śpiewa.
Beyonce to niejedyna gwiazda światowego formatu, która zdecydowała się na produkty z kolekcji polskiej projektantki Magdy Butrym. W tej marce zakochała się także Kim Kardashian-West, Kylie Jenner oraz Kendall Jenner, a także Rosie Huntington-Whiteley. To oczywiście tylko kilka z nazwisk, które sięgają po projekty Polki. W naszym kraju także nie brakuje zainteresowania produktami z jej logo. Ostatnio Anna Lewandowska zaprezentowała się na weselu przyjaciół w kreacji, która zachwyciła fanów, a pochodzi z kolekcji Butrym.