Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay w kierunku mody zrównoważonej? Sprawdź, jakie działania podjęło LPP w 2019 roku

Właśnie ukazał się najnowszy raport zintegrowany przedsiębiorstwa LPP, do którego zaliczają się największe polskie marki: Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay. Firma, jak często podkreślają jej przedstawiciele, dąży ku zrównoważonej modzie, na co zwraca obecnie uwagę wielu klientów. Sprawdźcie, co udało się im do tej pory osiągnąć!

Zrównoważona moda według LPP

Czym tak naprawdę jest zrównoważona moda? Wiele firm, w tym te należące do przedsiębiorstwa LPP, w dużo większym stopniu bierze pod uwagę ekologiczne podejście nie tylko do produkcji swoich produktów, ale także do otaczającego ich środowiska. Małymi krokami możemy zmienić świat dla następnych pokoleń, o co tak proszą ekolodzy. W nowym raporcie zintegrowanym LPP przedstawiono działania, jakie marki podjęły, aby spełnić wymagania klientów, którzy dużo świadomiej wybierają dla siebie ubrania i dodatki. W 2019 roku firmie udało się m.in. zmniejszyć ilość foliopaków, do których pakowano zamówienia ze sklepów internetowych. Ten krok pozwolił na ograniczenie zużycia plastiku o ok. 250 ton. Wielu klientów marki Reserved spotkało się z ubraniami z serii Eco Aware. Produkty z tej linii powstały z rzeczy pozyskanych z recyklingu lub wykonano je w tak zwanym obiegu zamkniętym. Rzeczy wyprodukowane z materiałów przyjaznym środowisku znajdziemy już w każdej marce firmy. LPP podkreśla, że ilość tych modeli będzie systematycznie zwiększana. Przedsiębiorstwo poinformowało także o planie, który dotyczy zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych tworzonych przez firmę nawet o 15%.   

Papierowe opakowania ReservedPapierowe opakowania Reserved Mat. prasowe LPP

LPP pomaga!

Polskie przedsiębiorstwo LPP nie zapomina także o pomocy innym! W 2019 roku firma kontynuowała zaangażowanie w różnego rodzaju akcje społeczne przeznaczając na ten cel 2,8 miliona złotych, w skład w których wchodzą także produkty, które otrzymały najbardziej potrzebujące osoby. W minionym roku zdecydowano o pomocy dla 140 organizacji. Tym razem działania podjęte przez firmę skupiły się przede wszystkim na terenie Pomorza i Małopolski. Okazuje się, że pracownicy firmy także chętnie przyłączają się do pomocy, angażując się w różnego rodzaju akcje organizowane przez Fundację LPP w ramach wolontariatu. Przedsiębiorstwo nie zapomniało także o pomocy zwierzętom znajdujących się pod opieką organizacji pozarządowych.

Wolontariusze LPPWolontariusze LPP Mat. prasowe LPP

Co nowego w sklepach LPP?

W 2019 roku w aż 50 sklepach stacjonarnych Reserved, House i Mohito klienci mogli oddawać swoją odzież, którą później przedstawiciele brandów przekazywali najbardziej potrzebującym. Dając drugie życie swoim ubraniom, możemy pomóc i dodatkowo sprawić komuś radość! LPP podkreśla, że już do 2023 roku zbiórka ma odbywać się w każdym należącym do nich salonie. Zdecydowano także, że torby foliowe nie będą już bezpłatne, co pozwoli na zmniejszenie ich zużycia przez klientów. Dodatkowo foliówki zastąpiono papierowymi i ekologicznymi torbami do których produkcji wykorzystano produkty z recyklingu.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.