Sinsay - nowa marka LPP

1 marca 2013 roku zadebiutuje nowa marka Sinsay, skierowana do młodych dziewczyn lubiących eksperymentowac z modą

Firma LPP, która w swoim pakiecie ma tak znane marki jak Reserved, Mohito, Cropp i House szykuje niespodziankę dla młodych dziewczyn, które szukają ciekawych projektów i świadomie kreuje swój wizerunek.

Kolekcja SINSAY dedykowana jest dziewczynom w wieku 15-24 lat, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Nasze projekty powstają z myślą o dziewczynach, które nie boją się modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu. Dziewczynę SINSAY będziemy zaskakiwać odważną żonglerką przeróżnych stylów, od delikatnego romantyzmu, przez luz street fashion, po rockowe szaleństwo.

Premierowa kolekcja SINSAY na sezon SS 2013 jest mocno osadzona w najnowszych trendach, za którymi nasze klientki zawsze śmiało podążają. Dziewczyny SINSAY tworzą swój odrębny styl, świadomie bawiąc się modą i naszymi projektami, aby nieco odstawać od reszty tłumu i zawsze się wyróżniać. Znakiem rozpoznawczym marki będą T-Shirty z odważnymi wzorami i nadrukami, a także niesztampowe akcesoria.

Niewątpliwym atutem marki będą przystępne ceny, umożliwiające nastolatkom zakupy wymarzonych T-Shirtów, jeansów czy modnych akcesoriów. Dziewczyny SINSAY są głośne, charakterne, ekspresyjne, śmiało podążają za najnowszymi trendami i dzięki naszym projektom mogą śmiało bawić się modą, podkreślając swoją niebanalną osobowość.

Odzież Sinsay będzie sprzedawana od początku marca przyszłego roku we własnych sklepach, których w II kwartale ma zostać otwartych 30, a do końca roku - 50. Ponadto wiosną ma ruszyć sklep internetowy tej marki.

Na potrzeby działań reklamowych Sinsay zrealizowano już w Hiszpanii sesję zdjęciową. Fotografie pokazujące Krystynę Ziółek i Julię Borawską wykonał Karol Grygoruk, a stylizacją zajęła się Areta Szpura, połowa duetu marki Local Heroes.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.