Aż trudno uwierzyć, że do tej pory Naomii Campbell nie reklamowała żadnych kosmetyków. 48-letnia modelka jest dziś ikoną modelingu i tak jak Linda Evangelista, Claudia Schiffer, Cindy Crawford, Christy Turlington, a nieco później także Kate Moss, należy do tzw. Wielkiej Szóstki supermodelek lat 90. Naomi to pierwsza czarnoskóra modelka, która osiągnęła tak wielki sukces i w 1988 roku pojawiła się na okładce francuskiego "Vogue". Obecna od niemal trzech dekad w świecie modelingu, Campbell doczekała się w końcu kontraktu z marką kosmetyczną.
François Nars, założyciel niezwykle popularnej i cenionej marki NARS, pracował z najsłynniejszymi projektantami - Versace, Valentino czy Karlem Lagerfeldem. Jego pierwszą kolekcją na rynku była linia 12 szminek, która spotkała się z wielkim zainteresowaniem i stała się szybko sprzedażowym hitem. François Nars osobiście odpowiada za wszystkie produkty, które znaleźć można w ofercie jego marki. Najsłynniejsze kosmetyki NARS to róż Orgasm oraz bronzer Laguna. Od września 2016 roku marka dostępna jest w Polsce w perumeriach Sephora.
Naomi Campbell, jako ambasadorka marki 2019 roku, będzie reprezentowała produkty NARS z linii Radiance Repowered, które w przyszłym roku zostaną wzbogacone o kolejne kolory fluidów, nową paletę cieni Skin Deep Eye Paletter oraz nowość z limitowanej kolekcji - Super Radiant Booster. W jednym z wywiadów topmodelka przyznała, że na początku kariery nie mogła znaleźć podkładu, który pasowałby do koloru jej skóry. François Nars stworzył specjalnie dla niej fluid w odpowiednim odcieniu.
W 2019 roku Naomi Campbell pojawi się w kampanii marki NARS
François Nars, który jest również utalentowanym fotografem, opublikował na Instagramie dwa zdjęcia z przyszłorocznej kampanii. W oświadczeniu dotyczącym współpracy z topmodelką, przyznał:
Naomi to żywa ikona i niezwykle silna osobowość przed obiektywem. Jesteśmy jak rodzina. Znam ją od początku jej kariery. Podziwiałem od samego początku jej urodę oraz jej styl.