Cindy Crawford twarzą wiosennej kampanii Reserved. Za co marka pokochała modelkę?

Adrianna Olejnik
09.03.2018 12:00
Cindy Crawford Reserved

Cindy Crawford Reserved (Fot. materiały prasowe)

"I love you Cindy" mówi Reserved i zatrudnia supermodelkę z lat osiemdziesiątych jako twarz najnowszej kampanii na wiosnę/lato 2018. Za co marka pokochała Crawford? Gdzie tkwi fenomen Reserved, dzięki któremu najgorętsze nazwiska chętnie stają się twarzą jego kampanii?

Ikona popkultury, supermodelka, piękna kobieta z dystansem do siebie - taka jest Cindy Crawford, której kariera trwa od wielu lat. Zaliczana do tak zwanej Wielkiej Szóstki Modelek (obok Turlington, Campbell,, Schiffer, Evangelisty i Seymour), 52-letnia Crawford zmierzy się z nowym zadaniem. Trójmiejska marka Reserved zaprosiła gwiazdę do współpracy - od 15 marca będziemy mogli oglądać ją jako twarz nowej, wiosenno-letniej kampanii. 

I love you Cindy / Cindy Crawford dla Reserved
Fot. www.instagram.com/reserved

Wybór Cindy Crawford na nową twarz Reserved to nie przypadek. Koncept kampanii nawiązuje do estetyki lat osiemdziesiątych, czyli okresu, w którym kariera modelki nabierała największego tempa.

- W najnowszej kampanii nostalgicznie wracamy do czasów "power woman" i lat 80. Ich kwintesencją w modzie jest niepodważalnie Cindy Crawford. Gwiazda w wiosennej kampanii Reserved utożsamia zmysłowość i kobiecość przekornie podkreślone poprzez zdrowy dystans do siebie. Kampania "I Love you Cindy" będzie mieć nieco żartobliwy wydźwięk, tak by poruszając się w świecie mody i galopujących trendów estetycznych nie zapominać, iż egzystujemy w świecie popkulturowej zabawy - ujawnia przesłanie kampanii Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved. 

Reserved pokochało Cindy Crawford za szczerość i otwartość. Amerykańska supermodelka słynie nie tylko z oszałamiającej urody i jednej z najbardziej spektakularnych karier w modelingu, ale także z poczucia humoru i dystansu do siebie. "Nawet ja nie budzę się wyglądając jak Cindy Crawford", mówiła sama o sobie.

Zapraszając do swojej kampanii Cindy Crawford Reserved kontynuuje ideę pracy ze sławnymi nazwiskami świata mody i popkultury. Nie sposób nie wspomnieć o Kate Moss, która we wrześniu ubiegłego roku promowała otwarcie sklepu polskiej sieciówki w sercu Londynu. Gwiazda uświetniła imprezę otwarcia salonu wzbudzając wiele emocji wśród zaproszonych gości. Niedługo po tym wydarzeniu mogliśmy oglądać globalną, świąteczną kampanię marki, do której zaproszono modelki i influencerów oraz topowe nazwiska: Adwoah Aboah, Jourdan Dunn, Irinę Shayk i Jona Kortajarenę. 

Adwoah Aboah, Jon Kortajarena, Irina Shayk i Jourdan Dunn / ReservedForChristamas
Fot. www.instagram.com/reserved

W wiosenno-letniej kampanii Reserved Cindy Crawford partneruje Dacre Montgomery, aktor znany z drugiej części kultowego serialu "Stranger Things", którego akcja toczy się właśnie na początku lat osiemdziesiątych. Łącząc ikoniczną gwiazdę z aktorem młodego pokolenia marka pokazuje, że warto czerpać z historii kultury i mody, a dwie, paradoksalnie nie mające nic ze sobą wspólnego osoby, mogą złapać świetny kontakt i w spójny sposób przedstawić ideę marki. Nawiązania do przeszłości, lecz również młode gwiazdy - to w ostatnich czasach domena Reserved. W 2014 roku twarzą jesienno-zimowej kampanii została Georgia May Jagger, z marką współpracowała Cara Delevingne czy Brooklyn Beckham, dla którego był to debiut w roli modela. Reserved powoli przyzwyczaja nas do pozytywnych zaskoczeń. Światowej sławy nazwiska czy wpływowe postacie młodego pokolenia w kampaniach marki to nie przypadek, lecz spójnie przemyślane elementy strategii wynoszącej sieciowy brand poza galerie handlowe.

 Georgia May Jagger dla Reserved
Georgia May Jagger dla Reserved