news
-
Work/life balance w świecie nowych technologii - kampania Back to Office w obiektywie MODIVO
MODIVO w najnowszej kampanii związanej z powrotem do biur zgłębia ideę zachowania własnego indywidualizmu w środowisku korporacyjnym. Postmodernistyczna kampania nawiązująca do dystopijnej estetyki Yohji Yamamoto i technoparanoicznego serialu "Rozdzielenie" rozkłada na czynniki pierwsze koncepcję work/life balance w nowej rzeczywistości. Za pomocą symboli MODIVO przypomina o ponadczasowych wartościach - pasji, życiowej równowadze i dążeniu do szczęścia, niezależnie od czasów i rzeczywistości, która nas otacza. Biurowe stylizacje nabrały w kampanii mniej formalnego charakteru, a minimalizm zyskał nowego znaczenia - w myśl trendu quiet luxury.
-
Najważniejsze trendy zaobserwowane na ulicach Kopenhagi przez ZALANDO
W tym tygodniu redaktorzy modowi, projektanci, twórcy i liderzy branży modowej, zebrali się w stolicy Danii, aby eksplorować Copenhagen Fashion Week SS24. Cztery dni odkrywania nowych talentów, uczenia się od ekspertów z branży i obserwowania najnowszych trendów - show było widowiskiem wszechstronnym. Od minimalistycznego stylu skandynawskiego po kontrowersyjne kwieciste i psychodeliczne nadruki, stylizacje gości były równie eklektyczne, jak te na wybiegu.
-
SAVICKI otworzył w Warszawie pierwszy salon z VIP Room'em [relacja i specjalny RABAT]
9 sierpnia odbyła się uroczysta prezentacja salonu SAVICKI dla przedstawicieli mediów, stylistów i influencerów. Lokal znajduje się w prestiżowej lokalizacji - Centrum Handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Jest to również jedyny w Polsce salon z VIP Room'em marki, w którym można oglądać diamenty w prywatnej przestrzeni. Najnowszą kolekcję oraz wystrój warszawskiego butiku podziwiali przedstawiciele mediów, influencerzy, a także goście specjalni wydarzenia.
-
Polskie marki na Zalando! Poznaj lokalne brandy i ich sprzedażowe HITY
Rusza pierwsza kampania wspierająca wyłącznie polskie marki na Zalando, której celem jest zwiększenie ich widoczności na tle szerokiej oferty platformy. Dodatkowo na Zalando.pl pojawi się przestrzeń poświęcona asortymentowi lokalnych marek. Zachęcamy do zapoznania się z ich ofertą i przedażowymi hitami!
-
Perełki za 50 zł z wyprzedaży Mohito. Sukienki i bluzki na różne okazje, tańsze też urocze spódnice
Na wyprzedaży Mohito już za 50 zł można upolować modne rzeczy. W tej cenie dostępne są sukienki na różne okazje i pory roku. Nie brakuje też bluzek, spódnic i spodni. To wszystko czeka na ciebie w jednej z najpopularniejszych sieciówek w Polsce.
-
To ostatni dzwonek, żeby skorzystać z niezwykłej oferty Lidla. Wygodne i codzienne rzeczy od 22 zł
W Lidlu trwa wyprzedaż, jednak niektóre rzeczy cieszą się większą popularnością i są objęte większą przeceną. Już za nieco ponad 20 zł można upolować wygodne, codzienne rzeczy. Sprawdź, co przygotował znany market.
-
Jak wyglądać luksusowo i z klasą bez wydawania fortuny? O stylu old money jest już coraz głośniej
Nie musisz wydawać fortuny, aby wyglądać na zamożną i elegancką osobę! Przedstawiamy styl old money. Zainwestuj w dobrej jakości ubrania oraz dodatki i ciesz się elegancją, które nigdy nie wyjdzie z mody.
-
Nowa kolekcja Roberta Kupisza to ukłon dla mody lat 80. i 90. Kultowy styl yuppie w streetwearowej odsłonie!
Styl yuppie swój rozkwit przeżywał w latach 80. i 90. za sprawą młodych wilków świata biznesu. W modzie królowały wówczas białe koszule, dwurzędowe garnitury i oversize'owe płaszcze, a teraz powracają w kolekcji Roberta Kupisza w nowej, streetwearowej formie!
-
Pierwszy concept store eobuwie.pl i MODIVO otwarty przy prestiżowej ulicy w Warszawie
Nowy Świat w Warszawie to jedna z najbardziej charakterystycznych ulic w Polsce, bohaterka kultowych polskich filmów, najbardziej turystyczna i pokazowa część stolicy. W ostatni piątek czerwca swój concept store otworzyło eobuwie.pl i MODIVO. W prestiżowym wydarzeniu celebrującym pojawienie się multibrandów przy legendarnej ulicy Nowy Świat w Warszawie uczestniczyły dziennikarki i dziennikarze z największych modowych magazynów, a także gwiazdy, influencerzy oraz przedstawieciele marek dostępnych na platformach. Zobacz relacje z wydarzenia!
-
696 Jewelry x Sylwia Butor: wyjątkowa kolekcja biżuterii, która powstała z międzypokoleniowej miłości do piękna
Specjalnością 696 Jewelry są oryginalne modele biżuterii z minerałami i kamieniami szlachetnymi. Tym razem polska marka zaprosiła do współpracy modelkę Sylwię Butor. Motywem przewodnim ich wspólnej kolekcji jest styl vintage i międzypokoleniowa miłość do piękna.
-
Poznaj pielęgnacyjną moc witaminy C - game changer w Twojej kosmetyczce!
Witamina C zdominowała świat kosmetologii ustalając tym samym nowe zasady pielęgnacyjnej "gry". Obecnie stanowi główny składnik wielu kosmetyków - zarówno w czystej postaci, jak i w formie związków pochodnych. Na czym polega jej fenomen? Przede wszystkim na tym, że działa przeciwzmarszczkowo, antyoksydacyjnie, a także przywraca jednolity koloryt skóry.
-
Pierwszy w Polsce kosmetyk stworzony przez społeczność Tik Tok - konkurs trwa!
Marka OnlyBio, kreator trendów w pielęgnacji włosów, wyprodukuje kosmetyki, które wybiorą użytkownicy Tik Toka. 3 lipca wystartował pierwszy w Polsce konkurs, którego efektem będzie stworzenie linii kosmetyków przez społeczność Tik Tok. Konkurs potrwa do 24 lipca. Ty też możesz wziąć udział!
-
Idealnie skrojona na każdą sylwetkę. Zobacz najnowszą kolekcję od Calzedonia, która urzeka fasonami!
-
Ta dziewczyna nie myje włosów już przez ponad miesiąc i wszystkim dzieli się na Tik Toku. Efekt? Zobaczcie sami!
Brudne włosy, brązujące kropelki wyprzedane na całym świecie, czy może tak zwany "latte make-up"? Przedstawiamy najgorętsze trendy urodowe z Tik Toka, które biją rekordy popularności. Niektóre z nich są naprawdę... obrzydliwe!
-
Nowość! Odżyw swoje loki, dzięki nowej linii kosmetyków CANTU Avocado
Kosmetyki z linii Cantu Avocado są długo wyczekiwanymi nowościami na polskim rynku! Produkty z tej gamy gwarantują falom, lokom i sprężynkom zastrzyk intensywnego nawilżenia. A wszystko dzięki niesamowitemu połączeniu masła shea oraz awokado. Taka kombinacja składników dostarcza włosom potrzebnego nawilżenia oraz zapewnia ich odżywienie.
-
Królowa Letizia lansuje nowy trend. Takie buty to klasyka w nowoczesnym wydaniu
Uchodzi za jedną z najbardziej stylowych koronowanych głów w Europie, a jej modowe wybory bacznie śledzi się na całym świecie. Królowa Letizia znowu przykuła uwagę, tym razem chodzi o buty.
-
Polska marka Spadiora przedstawia nowy wzór apaszki "Gadu Gadu", który powstał we współpracy z ilustratorką, Anną Halarewicz.
"Gadu Gadu" to apaszka opowiadająca o ploteczkach, półsłówkach, bajdach, historyjkach, pogłoskach, prawdzie i kłamstwie. Odnosi się do nowin, wymysłów, słuchów i opowiastek.
-
Wiesz, czym są jortsy? W szafie ma je każdy facet! Na TikToku to HIT sezonu
Kiedyś kicz, a dzisiaj? Te spodenki robią furorę na TikToku! Gwarantujemy - znajdziesz je w szafie swojego męża, faceta lub taty i jak raz włożysz, nie będziesz chciała nosić już nic innego!
-
Kerastase ratuje zniszczone i suche włosy. Ulepszona linia Nutritive zachwyca składem i efektami - "wow"!
W odpowiedzi na potrzeby nowego pokolenia kobiet, ikoniczna gama ma teraz jeszcze waz ważniejszą misję - prawdziwe odżywienie każdego rodzaju włosów.
-
Lato z marką Swatch. Kolekcja NEON to kultowe modele w nowej, kolorowej odsłonie!
U progu lata Swatch wprowadza nową kolekcję pełną neonowych jaskrawych kolorów i zabawnych detali, które nadadzą nadgarstkom zabawny akcent kolorystyczny. Inspiracją do nowej kolekcji NEON są kultowe, klasyczne modele Swatch: CHRONO GRAND PRIX (SCJ101), TECHNO SPHERE (GK101), CHRONO WHITE HORSES (SCW100) oraz SKYCHART (GN705).
-
Kefir, surowe ziemniaki i miód warto mieć pod ręką podczas urlopu. Okazuje się, że działają cuda na poparzenia!
Opalona skóra to dla wielu wciąż synonim luksusu i zdrowego wyglądu, jednak nikt z nas nie chce doświadczyć prawdziwego poparzenia słonecznego na własnej skórze. Oto poradnik, który naszym zdaniem powinien poznać każdy, kto wybiera się na wakacje.
-
Latający stoliczek oraz yeti pokryte długimi blond włosami. To nie słaby show. To stylizacje prosto z paryskiego tygodnia mody...
Moda ma zachwycać czy szokować? Ma być użyteczna czy może ekskluzywna i ekscentryczna, tylko dla najbogatszych? Te pytania wciąż nie mają odpowiedzi. Warto jednak przyjrzeć się właśnie zakończonemu fashion weekowi - ten gwarantuje niemałą dozę przeżyć.
-
Marka Swarovski rozpoczyna kampanię"Metamorphosis" autorstwa Stevena Meisela
Swarovski prezentuje nową kampanię reklamową marki, autorstwa fotografa mody Stevena Meisela. Za pomysł odpowiada dyrektor kreatywna Giovanna Engelbert, a za wcielenie go w życie - makijażystka Dame Pat McGrath, która stworzyła prawdziwie wizjonerską stylizację.
-
COS X STEPHEN DOHERTY: LIMITOWANA KOLEKCJA
Inspirowana współczesną kulturą i sztuką, londyńska marka COS słynie ze swoich nowoczesnych interpretacji modowej klasyki i długowiecznych, wszechstronnych kolekcji. COS w swoich projektach zawsze dąży do najwyższej jakości i angażuje się w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju w modzie. Marka stawia na innowacyjne detale i materiały, które powstają z wykorzystaniem najnowszych technologie w dziedzinie zrównoważonego pozyskiwania włókien. Tak powstają unikalne kolekcje marki, które łączą funkcjonalność z ponadczasowym stylem.
-
Znasz tę polską projektantkę? Powinieneś! To nowa Sonia Rykiel branży mody
O tej polskiej projektantce pisałyśmy już nie raz. Zawsze w tym samym tonie - z dumą, zachwytem i podziwem dla jej małego, modowego imperium. Magda Butrym olśniła nas po raz kolejny. Tym razem podczas kolacji we Florencji, podczas której towarzyszyła jej supermodelka Elsa Hosk.
-
Pierwsza odsłona letniej kolekcji BIZUU MER to definicja leniwego lata skąpanego w słońcu malowniczej Ibizy
BIZUU jak co roku przygotowało kolekcję na lato MER. Od teraz dostępna jest jej pierwsza odsłona - MER I. To definicja lata, beztroski i ponadczasowego stylu. Wysmakowane projekty Zuzanny Wachowiak i Blanki Jordan sfotografowane zostały na urokliwej Ibizie, a surowość scenerii jest idealnym tłem do zaprezentowania kobiecej kolekcji na lato, która zagości w naszych szafach na lata.
-
Odkryj kolekcję Pure Diamonds w nowej kampanii marki TEILOR
TEILOR, międzynarodowa marka luksusowej biżuterii, prezentuje swoją nową kampanię, zapraszając do odkrywania wyjątkowej kolekcji Pure Diamonds. Ta urzekająca kolekcja odzwierciedla zaangażowanie marki w tworzenie nowoczesnej biżuterii, odznaczającej się unikatowym designem i rzemiosłem najwyższej próby, celebrując przy tym ponadczasowe piękno diamentów.
-
Dorota Goldpoint laureatką prestiżowego wyróżnienia "BEINGSHE" jako najlepszy projektant mody w Dubaju
Uroczystość wręczenia BeingShe Excellence Business and Professional Awards pod patronatem Sheikha Juma Bin Maktoum Al Maktoum, odbyła się 20 maja 2023 r., jest to najważniejsze wydarzenie networkingowe sezonu. To właśnie tu Dubaj celebrował i honorował kobiety odnoszące sukcesy w biznesie mody.
-
Your KAYA walczy ze wstydem wokół menstruacji - bo "Okres wypada"
Your KAYA, polska marka organicznych produktów menstruacyjnych oraz naturalnych kosmetyków, rusza z kolejną śmiałą kampanią - "Okres wypada" to próba znormalizowania tego, co całkowicie naturalne. Bo skoro dokładnie w tej chwili na całym świecie miesiączkuje 300 milionów kobiet, to dlaczego nadal nas to krępuje?
-
MODIVO po raz kolejny celebruje Grey Day New Balance
New Balance przy wsparciu MODIVO po raz drugi celebruje Grey Day, czyli coroczne święto kultowego koloru szarego, który zdobi legendarny model 574 marki New Balance. Wydarzenie, które odbyło się w piątek 12 maja, w warszawskim B58 zgromadziło najważniejsze dziennikarki i dziennikarzy, a także influencerów i partnerów obu brandów. Zobacz relację!