W trakcie Tygodnia Mody Paryż aż tętni życiem. Jego ulice przepełnione są barwnymi stylizacjami, za którymi trudno się nie obejrzeć. Wszechobecna sztuka, historia przeplatająca się z nowoczesnością i niepowtarzalny klimat tego miasta to idealny przepis na udany event.
Premiera aeroprostownicy odbyła się w La Gaîté Lyrique, czyli w cyfrowym centrum sztuki i muzyki nowoczesnej. Architektura tego miejsca była idealnym tłem dla głównej bohaterki wieczoru – nowej prostownicy Airstrait. Na wydarzeniu pojawiło się szerokie grono influencerów i przedstawicieli prasy z całego świata.
Sir James Dyson opowiedział nam o historii marki, a przede wszystkim o całym procesie tworzenia Airstrait i o mechanizmach jej działania. Dzięki zastosowaniu odpowiedniego ciśnienia i kąta przepływu powietrza, jesteśmy w stanie wyprostować mokre włosy przy stosunkowo niskiej temperaturze. Dzięki temu unikniemy zniszczenia struktury włosa, a do tego zaoszczędzimy sporo czasu. Po zgłębieniu wiedzy teoretycznej, która została przekazana przez samego założyciela marki, mogliśmy zobaczyć jak sprzęt działa na żywo! Na scenie pojawił się Matthew Collins, który jest fryzjerem gwiazd, a także ambasadorem Dyson. Pokazał jak używać Airstrait na każdym rodzaju włosów – od tych delikatnie puszących się, aż po mocno kręcone.
James Dyson zaprezentował też nowy w gamie marki produkt, co było sporym zaskoczeniem dla publiczności! Jest to nowa suszarka Supersonic R, która zaskakuje designerskim wyglądem i zastosowanymi w niej technologiami. Już wkrótce ma być dostępna w sprzedaży.
Premierowo miałyśmy też okazję zobaczyć inne nowości marki Dyson, między innymi słuchawki z funkcją oczyszczania powietrza. Poznałyśmy też całą gamę kolorystyczną innych produktów, między innymi kultowej suszarki Supersonic. Wersja w kolorze perłowym będzie miała premierę w okolicach Dnia Matki.
Bardzo dziękujemy za zaproszenie!