news
-
Lato zamknięte w butelce? Kosmetyki z linii Monoi od Yves Rocher obłędnie pachną tropikami, a do tego są eko!
Czy można czuć zapach słońca i niekończących się wakacji bez przerwy? Dzięki produktom z linii MONOI od Yves Rocher jest to możliwe! Ich aromat i zawarte w nich składniki to uczta dla zmysłów i skóry. Na dodatek to produkty stworzone w trosce o planetę. Warto poznać je bliżej.
-
Quiet Luxury Manicure - paznokcie, które zawsze wyglądają elegancko. Uwielbiamy!
Styl quiet luxury to przede wszystkim umiar, elegancja i subtelność. Jak zrobić quiet luxury paznokcie, które będą wyglądały elegancko i subtelnie? Wybierając lakiery do paznokci, które wpisują się w ten trend, stawiajcie na jakość i wyrafinowanie. Oto kilka moich propozycji!
-
25 nowości na lato w polskiej marce MUUV. Wszystkie wpisujemy na naszą wish listę!
Czas na dobre rozpocząć sezon SS24: 25 nowych modeli sukienek, koszule, spodenki, spódnice oraz mnóstwo basicowych must-have'ów, jak topy czy leginsy, wszystkie minimalistyczne, w kolorach ziemi, z jakościowych materiałów naturalnego pochodzenia. Sprawdźcie co nowego w polskiej marce MUUV.!
-
Odkryj siłę swoich włosów wraz z kolekcją kosmetyków Miracles marki Pantene
Włosy są nie tylko elementem, który definiuje nasz wygląd, ale przede wszystkim integralną częścią naszej tożsamości, wyrazem naszego "JA", naszą siłą. Często stają się znakiem rozpoznawczym, budują wizerunek i wyrażają naszą moc. Dlatego chcemy, aby były zdrowe, silne i lśniące. Odpowiedzią na to są wyjątkowe produkty do pielęgnacji włosów z kolekcji Miracles marki Pantene.
-
50-latko! W tych letnich sukienkach każda sylwetka wygląda jak marzenie. Teraz w końcu trafiły na wyprzedaż!
Piękne wzory, zwiewne materiały, a w dodatku fasony, które świetnie wpływają na proporcje sylwetki? W tych sukienkach każda kobieta poczuje się latem niczym księżniczka.
MATERIAŁ PROMOCYJNY -
Szykowne, a jakie wygodne! W tych półbutach Rieker będę chodzić do września. Ażurowe cuda też w Lasockim, CCC
Od razu zachwycają niebanalnym stylem, jednak to ich wygoda sprawiła, że niemal od razu stały się bestsellerem! Stylowych, ażurowych modeli nie brakuje też u Lasockiego i w CCC!
MATERIAŁ PROMOCYJNY -
Limitowane kolekcje polskich marek na Zalando! Kampania pt. "Z rodzimymi markami wychodzi się dobrze nie tylko na zdjęciu"
Zalando, wiodąca europejska platforma online dla mody i stylu życia, po raz drugi startuje z kampanią w pełni dedykowaną polskim markom. Tym razem, aby opowiedzieć o modzie, która jest nam najbliższa, Zalando osadza ją w równie bliskim nam kontekście relacji rodzinnych. W kampanii pod hasłem "Z rodzimymi markami wychodzi się dobrze nie tylko na zdjęciu" polska moda prezentowana jest podczas tradycyjnych polskich imienin. Wydarzeniu pełnego ciepła, bliskości, ale również drobnych międzypokoleniowych zgrzytów i zabawnych faux pas. W ramach kampanii polskie marki: Lancerto, La Mania, Kazar Studio i YES stworzyły limitowane kolekcje dostępne wyłącznie na Zalando.
-
Summer Stories: Nowa kolekcja marki Elementy wiosna/lato 2024
Polska marka Elementy przedstawia nową kolekcję wiosna/lato 2024. Inspirowane południem nieoczywiste printy, nawiązują do symboli wakacyjnych smaków i celebrowania beztroskich chwil, prawdziwe la dolce vita.
-
Kolekcja MELISSA x BIMBA Y LOLA to zabawa kolorami i manifest świadomego stylu na lato
BIMBA Y LOLA łączy siły z brazylijską marką MELISSA, aby stworzyć kolekcję obowiązkową tego lata. Śmiałość MELISSA spotyka się z miejskim wyrafinowaniem BIMBA Y LOLA. Kolekcja zostanie wprowadzona na rynek 6 czerwca, eksploruje DNA obu marek i składa się z kapsuły 4 toreb i 3 jelly fisherman sandals. Sprawdź je wszystkie!
-
Costa Coffee i Krzysztof Zalewski rozbudzają kreatywność we wspólnym projekcie
Rozbudź kreatywność to globalne hasło kampanii Costa Coffee, które zainspirowało markę do nawiązania współpracy z jednym z najzdolniejszych polskich muzyków młodego pokolenia - Krzysztofem Zalewskim. Głównym celem tej kolaboracji jest podkreślenie znaczenia kreatywności w codziennym życiu i pokazanie, że z pozoru małe rutyny mogą być okazją do rozbudzenia i rozwijania rytuałów pełnych pasji.
-
To serum nie bez powodu zostało nazwane "killerem zaskórników". Działa jak marzenie, internautki są nim zachwycone!
-
Jaka bielizna na Walentynki? Koronkowa jest elegancka i zmysłowa! Stworzona, by rozgrzać atmosferę
-
Wiosna 2025 to nowa sukienka w kwiaty. W tych pięknych propozycjach można tylko rozkwitać!
-
Odważna i romantyczna bielizna na Walentynki z kolekcji polskiej marki
-
Sukienki w tym stylu będą obłędnie wyglądać na pełnej sylwetce. Subtelnie podkreślą atuty i sprytnie wymodelują!
- Pończochy podkręcą atmosferę nie tylko przy okazji Walentynek! Elementy z koronki przyciągają spojrzenia
- Sukienki tej polskiej marki to prawdziwy HIT na wiosnę! Te modele musisz mieć w swojej szafie
- "Sezon na" fisherman aesthetic. Wiosną 2025 nie będziemy rozstawać się z motywami marynistycznymi!
- Sukienki, które oczarują na każdej imprezie. Przegląd najpiękniejszych modeli z Reserved
- Ślubna elegancja w wydaniu Seleny Gomez. Ta kremowa sukienka-tuba to dzieło Magdy Butrym!
-
Nowość, w której się zakochasz! Supersonic Nural to najbardziej inteligentna suszarka do włosów od marki Dyson
Zawsze wyczekujemy najnowszych technologicznych perełek od Dyson. Tym razem marka przedstawia inteligentną oraz zautomatyzowaną technologię czujników Nural, które chronią skórę głowy i wzmacniają naturalny blask włosów. Szybkie, inteligentne suszenie bez ryzyka zniszczenia włosów. Jak to działa i ile kosztuje?
-
Garnier Vitamin C UV Fluid to perełka dla fanów rozświetlonej skóry!
Stosuj SPF na co dzień, nie tylko podczas słonecznych dni. Dzięki UV Fluid SPF50+ od Garnier twoja cera będzie rozświetlona, koloryt ujednolicony, a skóra otrzyma odpowiednią ochronę przed szkodliwym promieniowaniem UVA i UVB. To perełka dla fanów rozświetlonej skóry!
-
Top 5 zapachów, które pokocha twoja mama
Trendy się zmieniają, ale jedno pozostaje bez zmian. Jednym z najlepszych prezentów na Dzień Mamy są perfumy. Unikalna kompozycja to najpiękniejszy, indywidualnie dobrany upominek od serca, gwarantujący zmysłowe doznania. Wybieraj spośród tysięcy topowych i oryginalnych zapachów dostępnych na douglas.pl i podaruj swojej mamie ten wyjątkowy!
-
Multifunkcyjne kremy od Mixa. Ekspercka pielęgnacja dla każdego rodzaju skóry
100 lat temu w niewielkiej francuskiej aptece powstała marka, która niezmiennie troszczy się o skórę i wspiera codzienną pielęgnację. Jej początki wiążą się z produktami dedykowanymi wrażliwej i delikatnej skórze. W oparciu o to doświadczenie oraz wieloletnią pracę badawczą marka stworzyła pełne portfolio swoich produktów. Wszystkie receptury są starannie skomponowane, a formuły uważnie przetestowane pod kontrolą medyczną.
-
Emma Roberts została pierwszą globalną ambasadorką marki KIKO MILANO!
Włoska marka KIKO MILANO, słynąca z profesjonalnych kosmetyków do makijażu oraz pielęgnacji twarzy i ciała, z dumą przedstawia swoją globalną ambasadorkę - EMMĘ ROBERTS. Perfekcyjnie uosabia ona hasło przewodnie KIKO MILANO "Be What You Want to Be - Bądź tym, kim chcesz być" łącząc w życiu role aktorki, producentki oraz przedsiębiorczyni. No i kocha bawić się make-upem!
-
Nowa odsłona Mugler. Ona przyjdzie po Ciebie. ZapachowyTroublemaker!
Zawsze dziki. Zawsze fantazyjny. Zawsze fascynujący. Mugler jest viralowy. Mugler jest hot. Mugler to marka współczesności.
-
Jak dbać o jeansowe produkty? Wszystko o jeansie na warsztatach Power Dressing z MODIVO
Kolejną odsłoną autorskiego projektu MODIVO okazały się być warsztaty poświęcone kultowej tkaninie jaką jest denim. Klientki, dziennikarki i influencerki, które przybyły do Concept Store'u miały okazję wraz z panelistami i panelistkami pochylić się nad historią jeansu, poznać sposoby pielęgnacji produktów jeansowych, a także spróbować własnych sił w stylizacji.
-
Marka Mixa wprowadza nową gamę serum do skutecznej pielęgnacji
Marka Mixa, znana z ponad 100-letniej tradycji dbania o skórę wrażliwą, wprowadza nową gamę serum, stworzoną specjalnie dla osób poszukujących innowacyjnych rozwiązań w pielęgnacji. Nowe serum to idealne połączenie składników aktywnych, bezpiecznych dla skóry wrażliwej oraz koncepcja mix&match, która umożliwia dostosowanie pielęgnacji do indywidualnych potrzeb. Sprawdź!
-
Finał pierwszej edycji konkursu Designers Play Sustain. Nagrodę główną otrzymała Sandra Skórka!
25 kwietnia w Auli Politechniki Warszawskiej odbyła się Gala zwieńczająca Konkurs dla projektantów Designers Play Sustain. Podczas wieczoru artyści, reprezentanci instytucji, mediów i biznesu mogli podziwiać 15 kolekcji finalistów pierwszego w Polsce konkursu mody upcyclingowej, w pokazie wyreżyserowanym przez Waldka Szymkowiaka.
-
Styl to sposób bycia. Nowa tożsamość Breuninger na nowy sezon i zniżka 20%
Do kampanii wizerunkowej na sezon wiosna - lato 2024 Breuninger zaprosił inspirujące osobowości z różnych dziedzin kultury i sztuki. Znaleźli się wśród nich między innymi aktorka Florence Kasumba, przedsiębiorca Andre Feulner i nasza rodzima fotografka i modelka Lidia Popiel-Linda. Ich świadomość stylu i przede wszystkim autentyczność doskonale odzwierciedlają wartości marki Breuninger, pozwalając odbiorcom brandu w łatwy sposób utożsamić się z nimi.
-
Różne style podróżowania z Puccini! Nowa kolekcja na wiosnę/lato 2024
W kampanii wiosna-lato 2024 polska marka PUCCINI przedstawia różne style podróżowania. Od wypraw z plecakiem, jako bagażem podręcznym, przez te z walizką kabinową, aż po komfortowe wyjazdy z dużym eleganckim bagażem.
-
Najgorętsze makijażowe trendy tego roku na 3. edycji Maybelline New York Music Stories!
24 kwietnia warszawskie Studio ATM zamieniło się w tętniące życiem i wypełnione indywidualnościami dzielnice Nowego Jorku. Wszystko za sprawą trzeciej edycji Maybelline New York Music Stories, czyli wydarzenia, które łączy najnowsze trendy w makijażu, muzyce i technologii!
-
Charlotte Tilbury wprowadza pierwszą w historii kolekcje magicznych zapachów!
To spektakularna, olfaktoryczna rewolucja w branży kosmetycznej. Marka Charlotte Tilbury właśnie wyruszyła w najbardziej przełomową niesamowitą podróż zapachową, a my wraz z nią. Poznajcie 6 zapachów przyszłości. Każdy z nich skryty w pięknym flakonie. Kolor, symbol i numer każdej butelki działają w harmonii z zapachami, to jak wielozmysłowa magia!
-
Nowość od marki Clarins! Body Fit Active to ekspert w modelowaniu sylwetki
Body Fit Active został stworzony dla wszystkich kobiet w ruchu. Niezależnie od tego, czy ćwiczysz regularnie czy nie, Body Fit Active wzmacnia efekty wszystkich Twoich aktywności. Skuteczny z każdym krokiem, pomaga zmniejszyć wygląd nieestetycznych wgłębień na skórze, ujędrnić i wymodelować sylwetkę. Brzmi kusząco? Sprawdź szczegóły!
-
Nowa kolekcja UNIQLO x JW ANDERSON Wiosna/Lato 2024 to współczesna interpretacji brytyjskiej klasyki!
Japońska marka UNIQLO ogłasza premierę kolekcji UNIQLO x JW ANDERSON na sezon Wiosna/Lato 2024, w wybranych sklepach i online już od 19 kwietnia. Linia inspirowana jest brytyjskim stylem połowy poprzedniego wieku - jego trwałością oraz funkcjonalnością, a całość łączy w sobie filozofię LifeWear marki z lekkim duchem projektów JW ANDERSON.
-
Kompleks GUESS Compound na festiwalu Coachella 2024
GUESS po raz trzeci z rzędu powraca na pustynną przestrzeń Coachelli, prezentując swoją wyjątkową oazę Compound, umiejscowioną u progu festiwalowego terenu. Akcja z roku na rok przybiera coraz większą skalę, a wszystko za sprawą inicjatywy, którą podjął Nicolai Marciano.
-
Nowy zapach od Maison Margiela Fragrances. To wspomnienie słonecznego popułudnia zamknięte we flakoniku!
Kolekcja Replica odtwarza zapachy, z których składają się wspomnienia. Najnowszy zapach "From the Garden" przywołuje na myśl słoneczne popułudnie spędzone we włoskim ogrodzie pośród bujnej przyrody. To esencja spokojnej chwili spędzonej razem z naturą.
-
Historia kultowych spodni! Museum of Cultures prezentują wystawę: Levi's i MUDEC
-
Nowoczesna klasyka i szlachetna jakość -miejski styl według marki Patrizia Aryton na sezon letni 2024
Marka Patrizia Aryton swoją kolekcją kapsułową "Summer in the City" zabiera nas w wymarzoną podróż do Lizbony, udowadniając, że projekty idealnie komponują się z miejskimi pejzażami, niezależnie od szerokości geograficznej.
-
Witaj w House of Renee. Przyciągnij uwagę stylizacjami pełnymi klasy, pobudź zmysły kobiecymi sukienkami i czaruj stylem!
Kampania House of Renee to zaproszenie marki do świata ceniącego autentyczność, oryginalność oraz odważne podejście do mody. To historia, w której indywidualizm i charyzma okraszone są pełnymi szyku i elegancji stylizacjami.