news
-
Charlotte Tilbury olśniewa magią piękna w ikonicznej kampanii świątecznej z Eltonem Johnem, Kate Moss i nie tylko!
Zainspirowana dziedzictwem Eltona, gwiazdorska kampania zachwyca żywiołową energią i świąteczną atmosferą. Charlotte i Elton otwierają drzwi do Club Magic i zapraszają wszystkich, do przetańczenia całej nocy w rytmie "Step Into Christmas!". Odkryj nową świąteczną kolekcję Charlotte, pełną pięknych drobiazgów i lśniących nowości, w tym limitowaną kolekcję.
-
Dyson prezentuje wybrane urządzenia w limitowanych wersjach kolorystyczych!
Inspirując się niektórymi z kultowych kolorów marki, projektanci Dyson opracowali nowe odcienie, wykończenia i zestawienia, aby rozwinąć i rozszerzyć ofertę kolorystyczną. W oficjalnych sklepach Dyson oraz na stronie Dyson.pl dostępne są już urządzenia w kolorystyce Niebieski/Pudrowy róż z ultramatowym wykończeniem. Zobacz jak się prezentują.
-
The Odder Side celebruje przyjaźń w wyjątkowym stylu. Przegląd najnowszej kolekcji "There For You"
"There For You" to inspirująca opowieść, która przypomina nam, że istota życia tkwi w jakości naszych relacji i szczerych połączeniach, które tworzymy z innymi.
-
Poznaj autorski Beauty Box od Małgosi Sochy. Kupisz go w Notino!
Czy są tu fani Małgosi Sochy? Wiemy, że jest was wiele, dlatego miło nam poinformować, że aktorka zebrała kolekcję swoich ulubionych zapachów, kosmetyków i akcesoriów w specjalny Beauty Box. Już teraz kupisz go w Notino! To niepowtarzalna gratka dla wielbicielek jej stylu i okazja do poznania jej prywatnej kosmetyczki.
-
Kim Kardashian błyszczy w kryształach Swarovskiego podczas trasy koncertowej Beyonce Renaissance w Los Angeles
Urodzinowy koncert Beyoncé w Los Angeles przyciągnął ogromną publiczność, a wśród niej znalazły się największe nazwiska w Hollywood. Podczas gdy Kylie Jenner spędzała ten wieczór z Timotheem Chalametem, Kim Kardashian całą noc tańczyła ze swoją córką, North i resztą rodziny. Przyglądamy się jej stylizacji, o której mówią dziś wszyscy! Kim Kardashian błyszczy w kryształach Swarovskiego.
-
Bimba y Lola w nowym sezonie zabierze cię do wesołego miasteczka! Przedstawiamy nową torebkę pocket
Przedstawiamy kolejną odsłonę serii FW23 Garden Club! W poprzednim odcinku szykownie ubrane uczennice podążały za dziką naturą, wybierając nowoczesny styl indie underground uzupełniony słodkimi florystycznymi akcentami, a geeki wędrowały w głąb ogrodu w poszukiwaniu przygód. teraz BIMBA Y LOLA FW23 zaprasza ciebie (i twoją torbę!) do całodziennej zabawy w wyjątkowym parku rozrywki!
-
Jak Polacy kupują pierścionki zaręczynowe? Wyniki badania opinii na zlecenie marki jubilerskiej SAVICKI
Jak wyglądają pierścionki zaręczynowe Polek? Z jakim kamieniem Polacy najczęściej kupują pierścionki zaręczynowe? Co ostatecznie skłania ich do zakupu? Kupują je w dużych centrach handlowych czy raczej w lokalnym salonie jubilerskim? Odpowiedzi na te pytania przedstawia badanie przeprowadzone na zlecenie marki jubilerskiej SAVICKI*.
-
Efekt fotoszopa bez fotoszopa, czy to jest możliwe? Z intensywnymi 7-dniowymi kuracjami ampułkowymi od MIYA Cosmetics - tak!
Na zbliżający się sezon jesienno-zimowy MIYA Cosmetics wprowadziła zupełnie nowy produkt w trzech odsłonach. Trzy, intensywne 7-dniowe kuracje ampułkowe na dzień i na noc, które zapewniają efekt fotoszopa bez fotoszopa! Ampułki BEAUTY.lab to ratunek dla skóry, kiedy standardowa pielęgnacja nie przynosi oczekiwanych efektów.
-
'Strawberry Girl' aesthetic to najnowszy trend, który podbija media społecznościowe. Pokochasz go!
Rosnący trend na platformach społecznościowych przypisuje dziewczyny jako różne owoce i warzywa: "blueberry girls" czy nawet "onion girls". Najpopularniejszy z nich ukrywa się pod nazwą "strawberry girls". To estetyka uwielbiana przez Hailey Bieber! Sprawdź, na czym polega. Pokochasz ją!
-
Pielęgnacja nowej generacji? Odkryj Magic Water Cream marki Charlotte Tilbury. Twoja skóra ci za to podziękuje!
Może o tym nie wiesz, ale twoja skóra jest... spragniona! Nowość marki Charlotte Tilbury to coś dla fanek dogłębnej pielęgnacji twarzy, które w kosmetykach szukają ciekawych formuł i bezbłędnego działania.
- Modne buty na wiosnę znanych marek. Te modele są wygodne, lekkie i uniwersalne!
- W tych strojach kąpielowych twoja sylwetka będzie wyglądała nieziemsko! TOP modele w niskich cenach
- Ten serial był w Polsce hitem. Efekt? Obcy ludzie zaczepiali ją na ulicy MATERIAŁ PROMOCYJNY
- Sukienki maskujące brzuch i boczki - przepiękne propozycje polskiej marki kupisz na wyprzedaży!
- Historia kultowych spodni! Museum of Cultures prezentują wystawę: Levi's i MUDEC
- Ażurowe wetry na wiosnę 2024. Te modele są jakościowe i pełne uroku!
- Just born2be WILD! Zainspiruj się najnowszymi trendami. Eksperymentuj z modą i daj się ponieść jak na Dzikim Zachodzie!
- Czyszczenie magazynów eobuwie! Wyprzedaż butów znanych marek za grosze, do tego sporo modeli z dodatkowym rabatem
- Trend na modę słowiańską. Tych trzech elementów nie może zabraknąć w twojej szafie
- Gabinetowe i apteczne receptury do pielęgnacji skóry. Tym bestsellerom możesz zaufać!
-
Nowość! Żegnamy splątane skręty, dzięki nowym akcesoriom do włosów od Cantu
Posiadaczki fal, loków i sprężynek już teraz mogą odetchnąć z ulgą, bo specjalizująca się w produktach do włosów teksturowanych marka Cantu wprowadza na polski rynek akcesoria ułatwiające pielęgnację pasm.
-
Work/life balance w świecie nowych technologii - kampania Back to Office w obiektywie MODIVO
MODIVO w najnowszej kampanii związanej z powrotem do biur zgłębia ideę zachowania własnego indywidualizmu w środowisku korporacyjnym. Postmodernistyczna kampania nawiązująca do dystopijnej estetyki Yohji Yamamoto i technoparanoicznego serialu "Rozdzielenie" rozkłada na czynniki pierwsze koncepcję work/life balance w nowej rzeczywistości. Za pomocą symboli MODIVO przypomina o ponadczasowych wartościach - pasji, życiowej równowadze i dążeniu do szczęścia, niezależnie od czasów i rzeczywistości, która nas otacza. Biurowe stylizacje nabrały w kampanii mniej formalnego charakteru, a minimalizm zyskał nowego znaczenia - w myśl trendu quiet luxury.
-
Najważniejsze trendy zaobserwowane na ulicach Kopenhagi przez ZALANDO
W tym tygodniu redaktorzy modowi, projektanci, twórcy i liderzy branży modowej, zebrali się w stolicy Danii, aby eksplorować Copenhagen Fashion Week SS24. Cztery dni odkrywania nowych talentów, uczenia się od ekspertów z branży i obserwowania najnowszych trendów - show było widowiskiem wszechstronnym. Od minimalistycznego stylu skandynawskiego po kontrowersyjne kwieciste i psychodeliczne nadruki, stylizacje gości były równie eklektyczne, jak te na wybiegu.
-
SAVICKI otworzył w Warszawie pierwszy salon z VIP Room'em [relacja i specjalny RABAT]
9 sierpnia odbyła się uroczysta prezentacja salonu SAVICKI dla przedstawicieli mediów, stylistów i influencerów. Lokal znajduje się w prestiżowej lokalizacji - Centrum Handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Jest to również jedyny w Polsce salon z VIP Room'em marki, w którym można oglądać diamenty w prywatnej przestrzeni. Najnowszą kolekcję oraz wystrój warszawskiego butiku podziwiali przedstawiciele mediów, influencerzy, a także goście specjalni wydarzenia.
-
9 naszych ulubionych elementów na lato. Te ubrania i dodatki chcemy mieć w swojej szafie
Celebrujemy ostatnie miesiące lata w najlepszym stylu. Podsumowujemy ubrania i dodatki, jakie zachwyciły nas w tym sezonie i które jeszcze wielokrotnie założymy. Poznaj nasze TOP 9 ulubionych elementów na lato, które chcemy mieć w swojej szafie.
-
Polskie marki na Zalando! Poznaj lokalne brandy i ich sprzedażowe HITY
Rusza pierwsza kampania wspierająca wyłącznie polskie marki na Zalando, której celem jest zwiększenie ich widoczności na tle szerokiej oferty platformy. Dodatkowo na Zalando.pl pojawi się przestrzeń poświęcona asortymentowi lokalnych marek. Zachęcamy do zapoznania się z ich ofertą i przedażowymi hitami!
-
Perełki za 50 zł z wyprzedaży Mohito. Sukienki i bluzki na różne okazje, tańsze też urocze spódnice
Na wyprzedaży Mohito już za 50 zł można upolować modne rzeczy. W tej cenie dostępne są sukienki na różne okazje i pory roku. Nie brakuje też bluzek, spódnic i spodni. To wszystko czeka na ciebie w jednej z najpopularniejszych sieciówek w Polsce.
-
To ostatni dzwonek, żeby skorzystać z niezwykłej oferty Lidla. Wygodne i codzienne rzeczy od 22 zł
W Lidlu trwa wyprzedaż, jednak niektóre rzeczy cieszą się większą popularnością i są objęte większą przeceną. Już za nieco ponad 20 zł można upolować wygodne, codzienne rzeczy. Sprawdź, co przygotował znany market.
-
Jak wyglądać luksusowo i z klasą bez wydawania fortuny? O stylu old money jest już coraz głośniej
Nie musisz wydawać fortuny, aby wyglądać na zamożną i elegancką osobę! Przedstawiamy styl old money. Zainwestuj w dobrej jakości ubrania oraz dodatki i ciesz się elegancją, które nigdy nie wyjdzie z mody.
-
Nowa kolekcja Roberta Kupisza to ukłon dla mody lat 80. i 90. Kultowy styl yuppie w streetwearowej odsłonie!
Styl yuppie swój rozkwit przeżywał w latach 80. i 90. za sprawą młodych wilków świata biznesu. W modzie królowały wówczas białe koszule, dwurzędowe garnitury i oversize'owe płaszcze, a teraz powracają w kolekcji Roberta Kupisza w nowej, streetwearowej formie!
-
Barbie jako ikona feminizmu. Greta Gerwig miażdży stereotypową Barbie, przywraca jej pierwotną ideę i idzie o krok dalej. Recenzja
Niezależnie od tego, czy lubicie Barbie, czy nie, trzeba przyznać jej jedno - jest ikoną feminizmu. Czy w najlepszym tego słowa znaczeniu? Zdradzimy, że w dalszym ciągu ma sporo do zaoferowania! Film Grety Gerwig, twórczyni "Lady Bird" i "Małych kobietek" był jednym z najbardziej wyczekiwanych w tym roku. My jesteśmy już po seansie, przekonane, że ten film muszą zobaczyć zarówno kobiety, jak i mężczyźni.
-
Pierwszy concept store eobuwie.pl i MODIVO otwarty przy prestiżowej ulicy w Warszawie
Nowy Świat w Warszawie to jedna z najbardziej charakterystycznych ulic w Polsce, bohaterka kultowych polskich filmów, najbardziej turystyczna i pokazowa część stolicy. W ostatni piątek czerwca swój concept store otworzyło eobuwie.pl i MODIVO. W prestiżowym wydarzeniu celebrującym pojawienie się multibrandów przy legendarnej ulicy Nowy Świat w Warszawie uczestniczyły dziennikarki i dziennikarze z największych modowych magazynów, a także gwiazdy, influencerzy oraz przedstawieciele marek dostępnych na platformach. Zobacz relacje z wydarzenia!
-
696 Jewelry x Sylwia Butor: wyjątkowa kolekcja biżuterii, która powstała z międzypokoleniowej miłości do piękna
Specjalnością 696 Jewelry są oryginalne modele biżuterii z minerałami i kamieniami szlachetnymi. Tym razem polska marka zaprosiła do współpracy modelkę Sylwię Butor. Motywem przewodnim ich wspólnej kolekcji jest styl vintage i międzypokoleniowa miłość do piękna.
-
Poznaj pielęgnacyjną moc witaminy C - game changer w Twojej kosmetyczce!
Witamina C zdominowała świat kosmetologii ustalając tym samym nowe zasady pielęgnacyjnej "gry". Obecnie stanowi główny składnik wielu kosmetyków - zarówno w czystej postaci, jak i w formie związków pochodnych. Na czym polega jej fenomen? Przede wszystkim na tym, że działa przeciwzmarszczkowo, antyoksydacyjnie, a także przywraca jednolity koloryt skóry.
-
Pierwszy w Polsce kosmetyk stworzony przez społeczność Tik Tok - konkurs trwa!
Marka OnlyBio, kreator trendów w pielęgnacji włosów, wyprodukuje kosmetyki, które wybiorą użytkownicy Tik Toka. 3 lipca wystartował pierwszy w Polsce konkurs, którego efektem będzie stworzenie linii kosmetyków przez społeczność Tik Tok. Konkurs potrwa do 24 lipca. Ty też możesz wziąć udział!
-
Idealnie skrojona na każdą sylwetkę. Zobacz najnowszą kolekcję od Calzedonia, która urzeka fasonami!
-
Ta dziewczyna nie myje włosów już przez ponad miesiąc i wszystkim dzieli się na Tik Toku. Efekt? Zobaczcie sami!
Brudne włosy, brązujące kropelki wyprzedane na całym świecie, czy może tak zwany "latte make-up"? Przedstawiamy najgorętsze trendy urodowe z Tik Toka, które biją rekordy popularności. Niektóre z nich są naprawdę... obrzydliwe!
-
Nowość! Odżyw swoje loki, dzięki nowej linii kosmetyków CANTU Avocado
Kosmetyki z linii Cantu Avocado są długo wyczekiwanymi nowościami na polskim rynku! Produkty z tej gamy gwarantują falom, lokom i sprężynkom zastrzyk intensywnego nawilżenia. A wszystko dzięki niesamowitemu połączeniu masła shea oraz awokado. Taka kombinacja składników dostarcza włosom potrzebnego nawilżenia oraz zapewnia ich odżywienie.
-
Królowa Letizia lansuje nowy trend. Takie buty to klasyka w nowoczesnym wydaniu
Uchodzi za jedną z najbardziej stylowych koronowanych głów w Europie, a jej modowe wybory bacznie śledzi się na całym świecie. Królowa Letizia znowu przykuła uwagę, tym razem chodzi o buty.
-
Polska marka Spadiora przedstawia nowy wzór apaszki "Gadu Gadu", który powstał we współpracy z ilustratorką, Anną Halarewicz.
"Gadu Gadu" to apaszka opowiadająca o ploteczkach, półsłówkach, bajdach, historyjkach, pogłoskach, prawdzie i kłamstwie. Odnosi się do nowin, wymysłów, słuchów i opowiastek.