news
-
Nowość: personalizowane słuchawki Dyson OnTrac z redukcją szumów już w sprzedaży! Nie będziesz mogła się bez nich obejść
Czy marzyłaś kiedykolwiek o słuchawkach, które dostosowują się do twoich unikalnych potrzeb? Dyson wprowadza na rynek rewolucyjne słuchawki OnTrac, wyposażone w zaawansowaną technologię redukcji szumów i możliwość personalizacji. Są nową definicją komfortu i luksusu - nie będziesz mogła się bez nich obejść!
-
Yope świętuje 10-te urodziny! Z tej okazji w serii Creamy pojawiły się dwie limitowane nowości - zobacz!
Marka YOPE podsumowuje swoje 10-lecie! Z tej okazji, łącząc wszystko co w niej najlepsze, wprowadza dwie limitowane nowości z serii CREAMY, wyróżniające się luksusowymi zapachami i kremowymi formułami. Serum V-kolagenowe w sprayu do ciała i Peptydowy balsam do ust, czyli CR?ME DE LA CR?ME pielęgnacji.
-
Doświadcz uroczej woni zmysłowych nut z linii produktów do opalania EISENBERG!
Linia Sublime Tan Eisenberg Paris oferuje coś więcej niż tylko ochronę przeciwsłoneczną. Połączenie jakości i skuteczności zapewnia skórze niezrównaną ochronę i nawilżenie skóry muśniętej słońcem, jednocześnie gwarantując zmysłowe doświadczenia podczas użytkowania.
-
Spodnie z Renee, w których przechodzisz całe lato. Tak delikatne, że nawet ich nie poczujesz
Okres wakacyjny już na dobre się rozgościł. W naszych szafach pojawiły się lekkie i zwiewne sukienki i spódnice, ale nie może zabraknąć wygodnych spodni. Ten model to must have sezonu, bez znaczenia ile masz lat i jak wygląda twoja sylwetka.
MATERIAŁ PROMOCYJNY -
Sephora świętuje i ma dla was niespodziankę - wyjątkowy BeautyBus odwiedzi 5 miast! Okazja? 25 lat w Polsce!
Czy wiesz, że w tym roku Sephora w Polsce obchodzi swoje 25. urodziny? Z tej okazji sieć perfumerii wraz z partnerskimi markami, przygotowała niezwykłą niespodziankę dla swoich fanów: 5 miast Polski odwiedzi Sephora BeautyBus - specjalnie stworzony na tę okazję, pełen niespodzianek i atrakcji!
-
Te akcesoria to włosów od Invisibobble to istna rewolucja! Viralowe wałki do włosów zrobią piękne loki bez użycia ciepła
Marka Invisibobble zasłynęła wprowadzeniem na rynek gumek w kształcie sprężynki. Sama historia ich powstania jest nieźle. zakręcona. Dziś w ofercie Invisibobble znajdziemy też inne produkty do stylizacji i upinania włosów, które nie niszczą pasm, detronizują lokówki i zapewniają spektakularne efekty - a to wszystko w kilka sekund lub. najwyżej minut.
-
Kolor, blask, połysk i pielęgnacja - odkryj nowość Lancome: Lip Idole Squalane-12 ButterGlow
Potrzebujesz balsamu do ust? A może pomadki? Dzięki nowości od marki Lancome: Lip Idole Squalane-12 ButterGlow, twoje usta mogą dostać wszystko! Do świata Idole, w którym królują zapachy i ikoniczna maskara Lash Idole dołącza nowość. Lancome prezentuje przełomową formułę do ust, która gwarantuje supernawilżenie, podkreśla ich naturalny kolor i nadaje kuszący blask
-
Przewiewne i ultrakobiece? Oto 3 najpiękniejsze bawełniane sukienki z Reserved. To idealny wybór na upały!
Lato zaczęło się już na dobre, a ty wciąż nie znalazłaś sukienki, która jednocześnie będzie modna i wygodna? Mam dla ciebie dobrą wiadomość! Już teraz wiele takich kreacji trafiło na wyprzedaż w Reserved. Efekt? Wyprzedają się jak świeże bułeczki!
MATERIAŁ PROMOCYJNY -
New Balance wyprzedaje kultowe sneakersy nawet 300 zł taniej! Są wygodne i lekkie, a jakie stylowe
Poszukujesz butów, które jednocześnie zagwarantują ci maksimum komfortu i modny look? Trafiłaś idealnie! Już teraz marka New Balance wyprzedaje kultowe sneakersy, które są nie tylko super wygodne, ale także świetnie uzupełnią najróżniejsze stylizacje. Brzmi zachęcająco, prawda?
MATERIAŁ PROMOCYJNY -
Juicy Couture - wielki powrót ikonicznej marki w stylu glamour
Początek lat dwutysięcznych w modzie to wzór w panterkę, kozaki za kolano, spódniczki mini i... welurowe dresy Juicy Couture. Marka, która stała się symbolem pierwszej dekady XXI wieku. Uwielbiana przez gwiazdy, wybierana przez stylistów, bohaterka telewizji i programów typu reality show. Po latach, dzięki zainteresowaniu influencerów i kreatorów trendów, powraca na sam szczyt, a kultowe dresy z jej oferty (i nie tylko!) można znaleźć już teraz na MODIVO.
-
Nowe podkłady w sztyfcie od Charlotte Tilbury odmieniają skórę w 15 sekund! To nie magia, to technologia!
Takiej hybrydy kosmetyków do pielęgnacji skóry i makijażu jeszcze nie było. Najnowszy produkt od Charlotte Tilbury to oddychający i lekki podkład w sztyfcie UNREAL SKIN SHEER GLOW TINT o konsystencji balsamu, zapewniający wygładzenie, krycie i efekt liftingu. W ofercie znajduje się aż 20 różnych odcieni, które nadadzą skórze piękny, naturalny i delikatny blask.
-
Ta odżywka do włosów marki Anwen to must have dla miłośniczek piwonii. Idealna dla suchych i matowych włosów
Czy twoje włosy są suche i matowe? Marzysz o jedwabistych, gładkich i pełnych blasku kosmykach? Poznaj odżywkę Humektantową Piwonia od Anwen, która głęboko nawilża, dodaje blasku i otula włosy urzekającym zapachem piwonii, przywracając im witalność i piękno.
-
Lato zamknięte w butelce? Kosmetyki z linii Monoi od Yves Rocher obłędnie pachną tropikami, a do tego są eko!
Czy można czuć zapach słońca i niekończących się wakacji bez przerwy? Dzięki produktom z linii MONOI od Yves Rocher jest to możliwe! Ich aromat i zawarte w nich składniki to uczta dla zmysłów i skóry. Na dodatek to produkty stworzone w trosce o planetę. Warto poznać je bliżej.
-
Quiet Luxury Manicure - paznokcie, które zawsze wyglądają elegancko. Uwielbiamy!
Styl quiet luxury to przede wszystkim umiar, elegancja i subtelność. Jak zrobić quiet luxury paznokcie, które będą wyglądały elegancko i subtelnie? Wybierając lakiery do paznokci, które wpisują się w ten trend, stawiajcie na jakość i wyrafinowanie. Oto kilka moich propozycji!
-
Odkryj siłę swoich włosów wraz z kolekcją kosmetyków Miracles marki Pantene
Włosy są nie tylko elementem, który definiuje nasz wygląd, ale przede wszystkim integralną częścią naszej tożsamości, wyrazem naszego "JA", naszą siłą. Często stają się znakiem rozpoznawczym, budują wizerunek i wyrażają naszą moc. Dlatego chcemy, aby były zdrowe, silne i lśniące. Odpowiedzią na to są wyjątkowe produkty do pielęgnacji włosów z kolekcji Miracles marki Pantene.
-
50-latko! W tych letnich sukienkach każda sylwetka wygląda jak marzenie. Teraz w końcu trafiły na wyprzedaż!
Piękne wzory, zwiewne materiały, a w dodatku fasony, które świetnie wpływają na proporcje sylwetki? W tych sukienkach każda kobieta poczuje się latem niczym księżniczka.
MATERIAŁ PROMOCYJNY -
Szykowne, a jakie wygodne! W tych półbutach Rieker będę chodzić do września. Ażurowe cuda też w Lasockim, CCC
Od razu zachwycają niebanalnym stylem, jednak to ich wygoda sprawiła, że niemal od razu stały się bestsellerem! Stylowych, ażurowych modeli nie brakuje też u Lasockiego i w CCC!
MATERIAŁ PROMOCYJNY -
Limitowane kolekcje polskich marek na Zalando! Kampania pt. "Z rodzimymi markami wychodzi się dobrze nie tylko na zdjęciu"
Zalando, wiodąca europejska platforma online dla mody i stylu życia, po raz drugi startuje z kampanią w pełni dedykowaną polskim markom. Tym razem, aby opowiedzieć o modzie, która jest nam najbliższa, Zalando osadza ją w równie bliskim nam kontekście relacji rodzinnych. W kampanii pod hasłem "Z rodzimymi markami wychodzi się dobrze nie tylko na zdjęciu" polska moda prezentowana jest podczas tradycyjnych polskich imienin. Wydarzeniu pełnego ciepła, bliskości, ale również drobnych międzypokoleniowych zgrzytów i zabawnych faux pas. W ramach kampanii polskie marki: Lancerto, La Mania, Kazar Studio i YES stworzyły limitowane kolekcje dostępne wyłącznie na Zalando.
-
Summer Stories: Nowa kolekcja marki Elementy wiosna/lato 2024
Polska marka Elementy przedstawia nową kolekcję wiosna/lato 2024. Inspirowane południem nieoczywiste printy, nawiązują do symboli wakacyjnych smaków i celebrowania beztroskich chwil, prawdziwe la dolce vita.
-
Kolekcja MELISSA x BIMBA Y LOLA to zabawa kolorami i manifest świadomego stylu na lato
BIMBA Y LOLA łączy siły z brazylijską marką MELISSA, aby stworzyć kolekcję obowiązkową tego lata. Śmiałość MELISSA spotyka się z miejskim wyrafinowaniem BIMBA Y LOLA. Kolekcja zostanie wprowadzona na rynek 6 czerwca, eksploruje DNA obu marek i składa się z kapsuły 4 toreb i 3 jelly fisherman sandals. Sprawdź je wszystkie!
-
Costa Coffee i Krzysztof Zalewski rozbudzają kreatywność we wspólnym projekcie
Rozbudź kreatywność to globalne hasło kampanii Costa Coffee, które zainspirowało markę do nawiązania współpracy z jednym z najzdolniejszych polskich muzyków młodego pokolenia - Krzysztofem Zalewskim. Głównym celem tej kolaboracji jest podkreślenie znaczenia kreatywności w codziennym życiu i pokazanie, że z pozoru małe rutyny mogą być okazją do rozbudzenia i rozwijania rytuałów pełnych pasji.
-
Nowość, w której się zakochasz! Supersonic Nural to najbardziej inteligentna suszarka do włosów od marki Dyson
Zawsze wyczekujemy najnowszych technologicznych perełek od Dyson. Tym razem marka przedstawia inteligentną oraz zautomatyzowaną technologię czujników Nural, które chronią skórę głowy i wzmacniają naturalny blask włosów. Szybkie, inteligentne suszenie bez ryzyka zniszczenia włosów. Jak to działa i ile kosztuje?
-
Garnier Vitamin C UV Fluid to perełka dla fanów rozświetlonej skóry!
Stosuj SPF na co dzień, nie tylko podczas słonecznych dni. Dzięki UV Fluid SPF50+ od Garnier twoja cera będzie rozświetlona, koloryt ujednolicony, a skóra otrzyma odpowiednią ochronę przed szkodliwym promieniowaniem UVA i UVB. To perełka dla fanów rozświetlonej skóry!
-
Top 5 zapachów, które pokocha twoja mama
Trendy się zmieniają, ale jedno pozostaje bez zmian. Jednym z najlepszych prezentów na Dzień Mamy są perfumy. Unikalna kompozycja to najpiękniejszy, indywidualnie dobrany upominek od serca, gwarantujący zmysłowe doznania. Wybieraj spośród tysięcy topowych i oryginalnych zapachów dostępnych na douglas.pl i podaruj swojej mamie ten wyjątkowy!
-
Multifunkcyjne kremy od Mixa. Ekspercka pielęgnacja dla każdego rodzaju skóry
100 lat temu w niewielkiej francuskiej aptece powstała marka, która niezmiennie troszczy się o skórę i wspiera codzienną pielęgnację. Jej początki wiążą się z produktami dedykowanymi wrażliwej i delikatnej skórze. W oparciu o to doświadczenie oraz wieloletnią pracę badawczą marka stworzyła pełne portfolio swoich produktów. Wszystkie receptury są starannie skomponowane, a formuły uważnie przetestowane pod kontrolą medyczną.
-
Emma Roberts została pierwszą globalną ambasadorką marki KIKO MILANO!
Włoska marka KIKO MILANO, słynąca z profesjonalnych kosmetyków do makijażu oraz pielęgnacji twarzy i ciała, z dumą przedstawia swoją globalną ambasadorkę - EMMĘ ROBERTS. Perfekcyjnie uosabia ona hasło przewodnie KIKO MILANO "Be What You Want to Be - Bądź tym, kim chcesz być" łącząc w życiu role aktorki, producentki oraz przedsiębiorczyni. No i kocha bawić się make-upem!
-
Jak dbać o jeansowe produkty? Wszystko o jeansie na warsztatach Power Dressing z MODIVO
Kolejną odsłoną autorskiego projektu MODIVO okazały się być warsztaty poświęcone kultowej tkaninie jaką jest denim. Klientki, dziennikarki i influencerki, które przybyły do Concept Store'u miały okazję wraz z panelistami i panelistkami pochylić się nad historią jeansu, poznać sposoby pielęgnacji produktów jeansowych, a także spróbować własnych sił w stylizacji.
-
Marka Mixa wprowadza nową gamę serum do skutecznej pielęgnacji
Marka Mixa, znana z ponad 100-letniej tradycji dbania o skórę wrażliwą, wprowadza nową gamę serum, stworzoną specjalnie dla osób poszukujących innowacyjnych rozwiązań w pielęgnacji. Nowe serum to idealne połączenie składników aktywnych, bezpiecznych dla skóry wrażliwej oraz koncepcja mix&match, która umożliwia dostosowanie pielęgnacji do indywidualnych potrzeb. Sprawdź!
-
Finał pierwszej edycji konkursu Designers Play Sustain. Nagrodę główną otrzymała Sandra Skórka!
25 kwietnia w Auli Politechniki Warszawskiej odbyła się Gala zwieńczająca Konkurs dla projektantów Designers Play Sustain. Podczas wieczoru artyści, reprezentanci instytucji, mediów i biznesu mogli podziwiać 15 kolekcji finalistów pierwszego w Polsce konkursu mody upcyclingowej, w pokazie wyreżyserowanym przez Waldka Szymkowiaka.
-
Styl to sposób bycia. Nowa tożsamość Breuninger na nowy sezon i zniżka 20%
Do kampanii wizerunkowej na sezon wiosna - lato 2024 Breuninger zaprosił inspirujące osobowości z różnych dziedzin kultury i sztuki. Znaleźli się wśród nich między innymi aktorka Florence Kasumba, przedsiębiorca Andre Feulner i nasza rodzima fotografka i modelka Lidia Popiel-Linda. Ich świadomość stylu i przede wszystkim autentyczność doskonale odzwierciedlają wartości marki Breuninger, pozwalając odbiorcom brandu w łatwy sposób utożsamić się z nimi.