Gwyneth Paltrow w roli ikon stylu XX wieku: Max Factor świętuje 100 lecie

Gwyneth Paltrow w najnowszej kampanii reklamowej Max Factor wcieliła się w ikony stylu XX wieku. W której odsłonie podoba Ci się najbardziej?

Jako Audrey Hepburn reprezentuje lata 50., jako Brigitte Bardot lata 60., jako Farrah Fawcett lata 70., z kolei ikoną lat 80. i kolejnym wcieleniem Gwyneth Paltrow jest Madonna .

Kampania nawiązuje do setnej rocznicy marki Max Factor i wpływu gwiazd kina oraz estrady na bieg jej historii.

"Makijażyści Max Factor postanowili przeobrazić swoją muzę, Gwyneth Paltrow, w ikony stylu z różnych dekad."- opowiada Eryka Sokólska, Oficjalna Makijażystka Max Factor w Polsce.

"Moim ulubionym wcieleniem, jest ten inspirowany wizerunkiem Farrah Fawcett. W latach 70. po raz pierwszy pojawiła się moda na skórę muśniętą słońcem. Uwielbiam metaliczne lśnienie na powiekach, ustach i policzkach. Współczesnym akcentem był lekki podkład nowej generacji, który nadał twarzy młodzieńczy wygląd.

Jako Audrey Hepburn w filmie "Śniadanie u Tiffany'ego"

Jako słodki kociak Brigitte Bardot

Max FactorMax Factor W roli Golden Girl Farrah Fawcett W roli Golden Girl Farrah Fawcett

Max FactorMax Factor Material Girl - Madonna Material Girl - Madonna

Która stylizacja Gwyneth Paltrow podoba Ci się najbardziej?
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.