Newsy
-
Styl to sposób bycia. Nowa tożsamość Breuninger na nowy sezon i zniżka 20%
Do kampanii wizerunkowej na sezon wiosna - lato 2024 Breuninger zaprosił inspirujące osobowości z różnych dziedzin kultury i sztuki. Znaleźli się wśród nich między innymi aktorka Florence Kasumba, przedsiębiorca Andre Feulner i nasza rodzima fotografka i modelka Lidia Popiel-Linda. Ich świadomość stylu i przede wszystkim autentyczność doskonale odzwierciedlają wartości marki Breuninger, pozwalając odbiorcom brandu w łatwy sposób utożsamić się z nimi.
-
Najgorętsze makijażowe trendy tego roku na 3. edycji Maybelline New York Music Stories!
24 kwietnia warszawskie Studio ATM zamieniło się w tętniące życiem i wypełnione indywidualnościami dzielnice Nowego Jorku. Wszystko za sprawą trzeciej edycji Maybelline New York Music Stories, czyli wydarzenia, które łączy najnowsze trendy w makijażu, muzyce i technologii!
-
Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN
Ślub to nie tylko wyjątkowe wydarzenie w życiu każdej pary, ale również czas, kiedy marzenia o pięknej ceremonii i eleganckich strojach stają się rzeczywistością. Sezon ślubny każdego roku przynosi za sobą nowe trendy i inspiracje, które kształtują nie tylko wygląd panny młodej, ale także stylizacje gości i elementy dekoracyjne. W odpowiedzi na tegoroczne trendy, marka SHEIN przygotowała wyjątkową ofertę łączącą elegancję, nowoczesność i indywidualny styl, które uczynią każdą ceremonię wyjątkową i niezapomnianą.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
4. edycja kampanii #lubiesiebie - relacja ze spotkania prasowego z udziałem ambasadorek
W nowo otwartej śródziemnomorskiej restauracji PRIMITIVO Kuchnia i Wino przy ulicy Waliców 13 w Warszawie, odbyło się spotkanie prasowe z udziałem ambasadorek czwartej edycji kampanii #lubiesiebie, której inicjatorem jest dr Franciszek Strzałkowski, właściciel Kliniki Strzałkowski.
-
Charlotte Tilbury wprowadza pierwszą w historii kolekcje magicznych zapachów!
To spektakularna, olfaktoryczna rewolucja w branży kosmetycznej. Marka Charlotte Tilbury właśnie wyruszyła w najbardziej przełomową niesamowitą podróż zapachową, a my wraz z nią. Poznajcie 6 zapachów przyszłości. Każdy z nich skryty w pięknym flakonie. Kolor, symbol i numer każdej butelki działają w harmonii z zapachami, to jak wielozmysłowa magia!
-
Nowość od marki Clarins! Body Fit Active to ekspert w modelowaniu sylwetki
Body Fit Active został stworzony dla wszystkich kobiet w ruchu. Niezależnie od tego, czy ćwiczysz regularnie czy nie, Body Fit Active wzmacnia efekty wszystkich Twoich aktywności. Skuteczny z każdym krokiem, pomaga zmniejszyć wygląd nieestetycznych wgłębień na skórze, ujędrnić i wymodelować sylwetkę. Brzmi kusząco? Sprawdź szczegóły!
-
Co spakować na słoneczną majówkę? Te produkty w supercenach znajdziesz w Super-Pharm
Jak przygotować się na słoneczną majówkę? Podpowiadamy, co warto kupić w Super-Pharm w okazyjnych cenach. Dobry krem z filtrem to podstawa!
-
#SPFtomusthave - polska marka Sensum Mare zwraca uwagę na to, jak ważna jest ochrona przeciwsłoneczna!
Ochrona skóry przed promieniowaniem UV - jest to ogromnie ważny, ale nadal często pomijany krok podczas codziennej pielęgnacji. Marka SENSUM MARE w nowej akcji edukacyjnej zwraca uwagę na ten problem i przypomina o konieczności stosowania filtrów SPF przez cały rok, niezależnie od pogody!
-
Jak przywrócić włosom zdrowy blask? Kosmetyki do włosów z olejkiem jojoba bio od Yves Rocher są niedrogie, a skuteczne!
Twoje włosy są suche i zniszczone? Tak wpływa na nie zimowy klimat! Noszenie czapek, suche powietrze, wahania temperatur - codziennie jesteśmy narażani na czynniki, które osłabiają kosmyki i wpływają na ich kondycje. Czas na wiosenny ratunek, który nie wymaga wizyty u fryzjera. Z kosmetykami francuskiej marki przywrócisz włosom zdrowy blask.
-
OUTSPOKEN - LINIA ZEGARKÓW ECO OD GUESS WATCHES
GUESS Watches rozumie, że w misji reformowania branży modowej w duchu zrównoważonego rozwoju liczy się każda sekunda. Kalifornijska marka, zaangażowana w działania na rzecz odpowiedzialnej produkcji, prezentuje zegarki solarne OUTSPOKEN - nowe modele ze swojej serii GUESS ECO, łączącej styl i funkcjonalność z troską o przyszłość naszej planety.
- Stroje kąpielowy marki Decathlon to wygoda i profesjonalizm w niskiej cenie! Przegląd modeli na lato 2024
- Te stroje kąpielowe bosko podkreślają sylwetkę! Perełki znanej polskiej marki w niskich cenach
- Jaka sukienka dla 50-latki będzie najlepsza? Te fasony podkreślają urodę i optycznie odejmują lat!
- Kwiatowe wzory na wiosnę zdominowały kolekcje marki Willsoor! Niezwykle kobiece sukienki i bluzki [przegląd]
- Modne i wygodne saszetki, torby i plecaki od New Balnce. Idealne na siłownię i wakacyjne wyprawy!
- Pierścionki z kolorowymi kamieniami są piękne i mają moc! Turmalin wzmacnia, a onyks redukuje stres
- Te sukienki na wesele mają w sobie niesamowity urok i pięknie podkreślą atuty sylwetki!
- Spodnie materiałowe na ciepłe dni. Wygodne, piękne i lekkie jak piórko [przegląd]
- Małgorzata Rozenek zachwyca w czerwonej mini sukience na otwarciu wystawy
- Sukienki na szerokie biodra. Te 3 modele zapisz na swojej liście!
-
Nowa kolekcja UNIQLO x JW ANDERSON Wiosna/Lato 2024 to współczesna interpretacji brytyjskiej klasyki!
Japońska marka UNIQLO ogłasza premierę kolekcji UNIQLO x JW ANDERSON na sezon Wiosna/Lato 2024, w wybranych sklepach i online już od 19 kwietnia. Linia inspirowana jest brytyjskim stylem połowy poprzedniego wieku - jego trwałością oraz funkcjonalnością, a całość łączy w sobie filozofię LifeWear marki z lekkim duchem projektów JW ANDERSON.
-
Kompleks GUESS Compound na festiwalu Coachella 2024
GUESS po raz trzeci z rzędu powraca na pustynną przestrzeń Coachelli, prezentując swoją wyjątkową oazę Compound, umiejscowioną u progu festiwalowego terenu. Akcja z roku na rok przybiera coraz większą skalę, a wszystko za sprawą inicjatywy, którą podjął Nicolai Marciano.
-
Zasługujesz na bieliznę, która intuicyjnie dostosowuje się do twojego ciała. Nowość od Triumph z kolekcji Lift Smart to prawdziwa rewolucja
-
Bora Barrier to regenerujący krem o konsystencji masełka, który musisz znać! Gorąca nowość
Udowodniono klinicznie, że ten gęsty krem o konsystencji masełka, niezwykle bogaty lipidy zapewnia dogłębne, 24-godzinne nawilzenie oraz pomaga odżywić i zregenerować nawet najbardziej suchą i delikatną skórę, nasycając ją mieszanką ceramidów, lipidów, minerałów i silnych zwiqzków antyoksydacyjnych.
-
Nowy zapach od Maison Margiela Fragrances. To wspomnienie słonecznego popułudnia zamknięte we flakoniku!
Kolekcja Replica odtwarza zapachy, z których składają się wspomnienia. Najnowszy zapach "From the Garden" przywołuje na myśl słoneczne popułudnie spędzone we włoskim ogrodzie pośród bujnej przyrody. To esencja spokojnej chwili spędzonej razem z naturą.
-
Nowa kolekcja zegarków Guess na sezon wiosna-lato 2024. Twarzą kampanii została Georgina Rodriguez!
Marka GUESS zaprezentowała nową kolekcję zegarków na sezon wiosna-lato 2024. Twarzą kampanii została ikona stylu Georgina Rodriguez!
-
Nowoczesna klasyka i szlachetna jakość -miejski styl według marki Patrizia Aryton na sezon letni 2024
Marka Patrizia Aryton swoją kolekcją kapsułową "Summer in the City" zabiera nas w wymarzoną podróż do Lizbony, udowadniając, że projekty idealnie komponują się z miejskimi pejzażami, niezależnie od szerokości geograficznej.
-
Pierwsza linia kosmetyków do makijażu od FaceBoom jest już dostępna! Powstała we współpracy z influencerką Kingą Sawczuk
Marka FaceBoom debiutuje z pierwszą kompleksową linią beauty stworzoną we współpracy z influencerką Kingą Sawczuk. Znajdziemy w niej aż 29 kosmetyków do makijażu, m.in. podkłady, korektory, pudre czy rozświetlacze.
-
To już czwarta edycja projektu #lubiesiebie. Poznaj wyjątkowe ambasadorki kobiecej akcji
Dorota Landowska, Julia Pietrucha, Katarzyna Zawadzka, Karolina Matusik, Monika Krzywkowska i Alina Adamowicz, czyli Alka Positive dołączyły do grona ambasadorek 4.edycji znanej kobiecej akcji.
-
Barwna, zróżnicowana, ale przede wszystkim kobieca - polska marka ALOSZA zachwyca nową kolekcją!
Przemyślane podejście do mody, kroje dopracowane w najdrobniejszych szczegółach, wysoka jakość i harmonia. Marka ALOSZA założona przez Alicję Gorczyńską to perełka na polskim rynku mody. Ubrania w ponadczasowym stylu z nutką modowych uniesień. Obok tych projektów nie przejdziesz obojętnie!