Styl to sposób bycia. Nowa tożsamość Breuninger na nowy sezon i zniżka 20%

Do kampanii wizerunkowej na sezon wiosna - lato 2024 Breuninger zaprosił inspirujące osobowości z różnych dziedzin kultury i sztuki. Znaleźli się wśród nich między innymi aktorka Florence Kasumba, przedsiębiorca Andre Feulner i nasza rodzima fotografka i modelka Lidia Popiel-Linda. Ich świadomość stylu i przede wszystkim autentyczność doskonale odzwierciedlają wartości marki Breuninger, pozwalając odbiorcom brandu w łatwy sposób utożsamić się z nimi.

Kampanią „Twarze stylu" Breuninger

Kampania koncentruje się wokół inspirujących osobistości z branży kreatywnej, artystycznej i modowej. Swoim indywidualnym charakterem podkreślają oni wartość nowych kolekcji na wiosnę/lato i pokazują, że styl jest zawsze przede wszystkim odzwierciedleniem osobowości. Wśród zaproszonych osobistości znajdziemy między innymi Florence Kasumbę, André Feulnera i Lidię Popiel, którzy w kampanii występują w kreacjach od międzynarodowych projektantów, takich jak Agolde, BOSS, Essentiel Antwerp, Ganni, Isabel Marant i Róhe.

Nowa kampania otwiera nie tylko nowy sezon, ale też nową erę dla marki Breuninger jako wizualne, tonalne i emocjonalne odzwierciedlenie jej zaktualizowanej tożsamości, sukcesywnie budowanej i wdrażanej przez ostatnie dwa lata.

Kampanią 'Twarze stylu' BreuningerKampanią 'Twarze stylu' Breuninger fot. materiały prasowe Breuninger

Kampania wiosna / lato 2024: styl jest zawsze powiązany z indywidualną historią

Nowa kampania Breuninger.com na wiosnę 2024 koncentruje się na osobowości, postawie i stylu. Bazując na tych trzech elementach, marka  prezentuje różnorodne sylwetki swoich gości, z których każdy jest wyrazistą indywidualnością. Każdy z nich wnosi swoją osobistą historię, a przede wszystkim – swój własny styl. W efekcie otrzymujemy autentyczną, emocjonalną kampanię, która daje bohaterom nieskrępowaną przestrzeń na wyrażenie swojej osobowości. Ponieważ – na styl składa się nie tylko ubiór, ale także indywidualna postawa i ekspresja człowieka, dzięki którym jest on niepowtarzalny. 

Celem kampanii jest zainspirowanie do poszukiwania własnego stylu, pozostania mu wiernym i celebrowania go.

Breuninger.com w równym stopniu reprezentuje tradycję, jak i współczesność. Wyraża to nasze podejście do mody i stylu życia. Nasza nowa kampania opiera się na emocjonalnym DNA naszej marki, której celem jest zapewnienie naszym klientom poczucia przynależności do tego, co ona reprezentuje, niezależnie od ich indywidualnego stylu.

– wyjaśnia Carsten Hendrich, Chief Brand Officer w Breuninger.

Nowa tożsamość marki

Kampania opiera się na istniejących wartościach Breuninger i stanowi emocjonalne, wizualne i tonalne odzwierciedlenie tego, nad czym marka pracowała przez ostatnie dwa lata. Częścią nowej tożsamości są między innymi stopniowe zmiany w jej atrybutach – logo, sygnecie czy tradycyjnym, czerwonym kolorze – ale także w jej identyfikacji wizualnej i tonalnej, która teraz jest znacznie bardziej zwięzła i klarowna. W efekcie tych zmian generalny Brand Design marki prezentowany we wszystkich kanałach i punktach styku z konsumentami, jest teraz bardziej spójny.

Kampania wiosna / lato 2024: styl jest zawsze powiązany z indywidualną historiąKampania wiosna / lato 2024: styl jest zawsze powiązany z indywidualną historią fot. materiały prasowe Breuninger

Majówka w wielkim stylu z Breuninger.com

Skorzystaj ze zniżki 20% na marki premium

Nadchodzący długi weekend majowy zapowiada się wyjątkowo… gorąco! A to za sprawą BREUNINGER.COM i wyjątkowej akcji promocyjnej – SPRING SPECIAL. Aż do środy - 01 maja do końca dnia korzystając z kodu SPECIAL2024 tysiące stylizacji od topowych projektantów i ponad 1000 marek designerskich z kolekcji wiosna-lato 2024 będzie można kupić z 20% rabatem.

Majówka w wielkim stylu z Breuninger.comMajówka w wielkim stylu z Breuninger.com fot. materiały prasowe Breuninger

Majówka w wielkim stylu z Breuninger.comMajówka w wielkim stylu z Breuninger.com fot. materiały prasowe Breuninger

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.