Opracowana przez Uniqlo technologia została wprowadzona na rynek w 2003 roku, i od tej pory zgromadziła aż 1.5 miliarda sprzedaży na całym świecie. Odzież termiczna z metką japońskiego brandu przekształca parę wodną z ciała w ciepło. Co ciekawe, nowe projekty testuje się w komorach termicznych znajdujących się w tokijskiej siedzibie firmy. Imitują one warunki atmosferyczne występujące we wszystkich strefach klimatycznych, dzięki czemu odzież jest dostosowana do każdej pogody!
Nowością w asortymencie marki Uniqlo jest HEATTECH Ultra Light, który jest najcieńszym materiałem, jaki powstał w tej linii. Ubrania są też lżejsze, co znacznie wpływa na komfort ich noszenia. Idealnie sprawdzą się pod spodnie i swetry, do codziennych stylizacji. Produkty HEATTECH Ultra Light są dostępne w szerokiej gamie kolorystycznej, a dodatkowo matka wprowadziła kilka nowych modeli do swojej kolekcji, dbając o aspekt modowy i wizualny. Te ubrania możemy założyć nie tylko jako bieliznę termiczną, ale też odzież wierzchnią.
Do linii HEATTECH dołączyły ubrania stworzone we współpracy z francuską marka "Princesse tam tam". Żywe kolory i unikalne wzory to gratka dla wszystkich miłośników mody! Do kolekcji dołączył bezszwowy, prążkowany golf oraz skarpetki.
Sklep marki w Berlinie jest imponujący. Kilka pięter podzielonych na strefy, nowoczesna architektura i artystyczne akcenty idealnie obrazują DNA marki. Znajdziecie tu szeroki asortyment z aktualnej kolekcji Uniqlo, ale również efekty ich współprac z projektantami. Na jednym z pięter znajdują się ubrania z grafikami zaprojektowanymi przez młodych artystów, a także urządzenia, na których możemy sami stworzyć ilustrację, którą następnie nadrukowujemy na miejscu na T-shirt.
W berlińskim sklepie Uniqlo znajdziecie też specjalny punkt, w którym możecie oddać swoje ubrania do naprawienia. Powstają tam unikatowe dzieła sztuki! Do wyboru jest ogromna gama naszywek, nici, przypinek i innych akcesoriów, dzięki którym twoje ubrania zyskają nowe życie.