Subtelny ornament w nowej kolekcji polskiej marki ROSA. To połączenie klasyki i stylu art déco, które zaskakuje

Co łączy styl artdéco, XVIII-wieczne rzemiosło artystyczne oraz druk 3D? To wszystko znajdziemy w nowej kolekcji polskiej marki ROSA. Biżuteria to często bardzo ważny element stylizacji, dlatego warto przyjrzeć się bliżej produktom z erii przygotowanej na sezon jesień-zima 2020.

Nowa kolekcja marki ROSA

Za co kochamy biżuterię? Jest ponadczasowa, trwała i stylowa! Marka ROSA w swojej najnowszej kolekcji postanowiła połączyć tradycję z nowoczesnością. Sprawdzone, często zapomniane metody wyrobu biżuterii wracają do łask, a polski brand jest tego najlepszym przykładem. Idąc z duchem czasu firma w swojej produkcji nie zapomina o najnowocześniejszych metodach produkcji tych modnych dodatków. Jak podkreśla Agnieszka ROSA, właścicielka i projektantka przedsiębiorstwa, inspiracją do stworzenia tej kolekcji była zabytkowa biżuteria. Pojawiły się tu także bestsellery marki, które jednak nieco odświeżono i nadano im wyjątkowego, nowego charakteru. Ceny produktów z serii przygotowanej na sezon jesień-zima 2020 zaczynają się od 750 zł i dostępne są na stronie internetowej firmy.

Nowa kolekcja ROSANowa kolekcja ROSA Instagram @rosa_chains

Moda 2020: ponadczasowa biżuteria.

Nowości marki ROSA

W nowej kolekcji marki ROSA oprócz sprawdzonej klasyki pojawiły się także zupełne nowości. W biżuterii po raz pierwszy pojawił się karneol, który doda blasku i ozdobi każdy look. Po sygnet Jasmin, gdzie znajdziemy ten czerwono-bordowy kamień, sięgnęła m.in. Blanca Miró Scrimieri, hiszpańska influencerka, która dała się poznać światu, dzięki swojemu ekstrawaganckiemu wyczuciu stylu. W asortymencie firmy możemy zdecydować się także na medalion i pierścionek z tym ciekawym i oryginalnym detalem.

ROSA na pomoc kobietom

ROSA tworzy nie tylko oryginalną biżuterię, ale także angażuje się w ważne akcje społeczne. W 2020 roku nie można przejść obojętnie obok protestujących kobiet. Firma postanowiła wesprzeć je tworząc bransoletkę Freedom ze złotym piorunem (znak kojarzony ze „Strajkiem Kobiet”).  Całkowity dochód z ich sprzedaży brand przekaże na rzecz Ogólnopolskiego Strajku Kobiet.