Wyraź swoje uczucie za pomocą biżuterii! Nowa kolekcja polskiej marki Umiar to kolekcja dla niej i dla niego

Polska marka Umiar swoją premierę miała w 2015 roku. Dziś brand cieszy się sporą popularnością wśród swoich klientów. Teraz do sprzedaży trafiła nowa kolekcja firmy. Proste formy połączone w przemyślany i nieprzypadkowy sposób zrobią wrażenie nie tylko na paniach, ale również mężczyznach, którzy także znajdą coś dla siebie!

Więzi, czyli nowa kolekcja marki Umiar

Polska marka Umiar od lat stawia na minimalistyczne wzory, które można dopasować do wielu stylizacji. Tym razem firma zaskoczyła swoich klientów nową kolekcją „Więzi”. Co w niej znajdziemy? Modele, których bazą stały się supermodne w tym sezonie łańcuchy. Każdy z nich został ręcznie wpleciony z setek ogniw, które stworzono w jednej z podwarszawskich pracowni rzemieślniczych. Zaskakującą nowością są produkty z ażurową siatką inspirowane architekturą.

Nowa kolekcja marki UMIARNowa kolekcja marki UMIAR Mat. prasowe UMIAR

Pierwsza kolekcja dla mężczyzn marki Umiar

Kto powiedział, że mężczyźni nie mogą nosić biżuterii? Jest wiele pięknych produktów, które skradły serca panów. Naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów wyszła także polska firma Umiar. W kolekcji „Więzi” po raz pierwszy w historii brandu pojawiły się produkty nie tylko dla niej, ale i dla niego. Do sprzedaży trafiły m.in. spinki do mankietów i szpilki do marynarek. Firma postawiła również na krawaty bolo.

Nowa kolekcja marki UMIARNowa kolekcja marki UMIAR Mat. prasowe UMIAR

Biżuteryjne trendy na jesień 2020

Odpowiednio dobrana biżuteria to często klucz do udanej stylizacji. W sezonie jesień-zima 2020 fanki tego ponadczasowego dodatku powinny postawić na minimalistyczne modele, które podkreślą naturalność i dziewczęcość. Warto postawić także na modele lepszej jakości, które posłużą nam przez lata. Czym prostszy design, tym większa szansa na to, że biżuteria za rok czy dwa dalej będzie zachwycać swoim wyglądem. Ostatnio bardzo popularne są połączenia złota ze srebrem, które znajdziemy w projektach także największych brandów m.in. Hermes.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.