Do stworzenia nowej kapsułowej kolekcji marka &Other Stories zaprosiła szwedzką piosenkarkę i aktorkę Sandrę Andreis. Składająca się z czternastu elementów linia zaprasza do zabawy damskim oraz męskim stylem oraz grą proporcjami i przestrzenną formą. W skład kapsułowej kolekcji wchodzą między innymi wzorzysta sukienka z kopertowym dekoltem, oversize'owy płaszcz z ciekawym zapięciem, tiulowa sukienka, marynarka w męskim stylu oraz elegancka koszula. Wśród dodatków znalazły się czółenka z ozdobnym obcasem oraz zamszowe kozaki, idealne do stylizacji utrzymanych w klimacie lat 70.
To kolejna w tym roku kolekcja szwedzkiej marki, która powstała we współpracy z ciekawą artystką. Cieszy fakt, że &Other Stories nie stawia wyłącznie na znane z Instagrama twarze, ale szuka niebanalnych kobiet, których twórczość doskonale koresponduje z DNA marki.
Kapsułowa kolekcja &Other Stories mat. prasowe
Nowa kolekcja kapsułowa & Other Stories rzuca światło na wyjątkowy styl szwedzkiej aktorki i wokalistki Sandry Andreis. Na swoim nowym albumie Sandra reinterpretuje pięć klasycznych przebojów i odświeża m.in. „The Lady is a Tramp” Franka Sinatry. Wyjątkowa seria ubrań zachęca kobiety do tego samego – kwestionowania norm, zmiany dawnych standardów i bezkompromisowego bycia sobą
- podkreśla Sandra Andreis.
Loafersy polskiej marki sept mat. prasowe
Pomysłodawczynie nowej marki sept. długo szukały butów, które pasowałyby do ich aktywnego stylu życia. Idealne obuwie miało łączyć ponadczasową elegancję, wygodę oraz doskonałą jakość. Konsekwencją poszukiwań jest kolekcja klasycznych loafersów dostępnych w trzech wersjach kolorystycznych - czerni, bordo oraz odcieniu jagodowym. Buty zostały wyprodukowane w rodzinnej, polskiej manufakturze z wieloletnim doświadczeniem. Marka stawia na ekologiczne rozwiązania: kartony są wykonane w 90% z
materiałów wtórnych, a nadruk powstał przy użyciu farb na bazie wody. Przed wysyłką do klienta pudełko zabezpieczane jest biodegradowalnym foliopakiem wykonanym z przetwarzanej skrobi.
To kolejna młoda polska marka, która zdaje sobie sprawę z tego, jak ważna jest ekologia i stara się na każdym etapie produkcji dbać o środowisko. Z ciekawością będę przyglądać się temu, jak sept. poradzi sobie na naszym rynku, który coraz bardziej zaczyna doceniać krajowe marki.
Kolekcja MUUN polskiej marki UMIAR Fot. Piotr Sitarsky
To jedna z moich ulubionych polskich marek biżuteryjnych, która w krótkim czasie zdobyła ogromną popularność. UMIAR to przede wszystkim minimalistyczne formy inspirowane światem natury. Najnowsza kolekcja MUUN odwołuje się do księżycowych faktur oraz kształtów, a w projektach biżuterii wykorzystano księżycowy kamień oraz kryształ górski.
Zawsze szukamy inspiracji w naturze i sztuce. Tym razem główną inspiracją był Księżyc oraz fotografie japońskiego fotografa Kikuji Kawada z serii „The Last Cosmology"
- mówią Magdalena Brzozowska i Malwina Wysińska, projektantki marki Umiar.
W kolekcji znalazły się rozpoznawalne już dla marki koła, ale tym razem uzupełnione o motywy faktur i ornamentów. Ponadto nowa linia zawiera odświeżone odsłony kolczyków, naszyjników, bransoletek czy pierścionków. Kolekcja MUUN odwołuje się także do tsukimi, starej japońskiej tradycji podziwiania srebrnego globu podczas jesiennej pełni oraz wsłuchiwania się w rytm przyrody. Idea ta bliska jest projektantkom marki UMIAR, dlatego w linii MUUN pojawiły się również akcenty japońskie - wachlarze i orientalne wzory.
UMIAR konsekwentnie podąża wybraną ścieżką minimalizmu, ale nie zamyka się również na trendy. Kryształy i kamienie traktowane jako talizmany oraz źródło mocy to jedna z najważniejszych tendecji 2019 roku.
Bodywear Levi's mat. prasowe
To kolekcja, którą marka Levi's odpowiada na jeden z najszybciej rozwijających się trendów w modzie mainstreamowej - streetwear oraz athleisure. Kapsułowa kolekcja Bodywear składa się z sześciu wygdnych elementów. To między innymi miękki biustonosz w bokserskim stylu oraz bralette wyprodukowane z Tencelu, materiału pozyskiwanego w zrównoważony sposób, wygodne slipy oraz figi, body w modny wojskowy wzór oraz uniwersalne legginsy, które można nosić razem z bluzą i koszulką oversize.
Na uwagę zasługuję świetna kampania wizerunkowa, która doskonale wpisuje się w trend bodypositive - modelki nie mają idealnych, wyretuszowanych ciał, na zdjeciach widoczne są rozstępy, wałeczki oraz różne kobiece sylwetki. Brawo Levi's!