Projektanci powoli zaczynają odsłaniać, jak będzie wyglądać codzienna elegancja w nadchodzących miesiącach. Marka OCHNIK właśnie zaprezentowała kolekcję „Business Collection" na sezon jesień-zima - to nowoczesne podejście do biurowego dress code’u, które stawia na wygodę, dobrą jakość i wyczucie formy. Ubrania zaprojektowano z myślą o tych, którzy na co dzień żyją w biegu, między spotkaniami, biurem a podróżami służbowymi. Choć linia jest elegancka i wizytowa, nie zabrakło w niej trendów, które już za kilka miesięcy będą liczyć się szczególnie.
W kolekcji znalazły się wysokogatunkowe tkaniny, jak szlachetna wełna, miękka wiskoza, naturalna bawełna. Starannie wyselekcjonowane po to, by ubrania były wygodne, trwałe i dobrze się nosiły. Kolorystyka opiera się na sprawdzonych, klasycznych tonach: grafit, szarość, beż, a także akcenty w odcieniu bordo. Znajdziemy tu marynarki, kamizelki, płaszcze i dzianiny, w prostych formach, nowoczesnych krojach i z dbałością o detale.
W linii damskiej uwagę zwracają klasyczne kroje z wełny. Kamizelki, kardigany, garniturowe spodnie i sukienki w stonowanej palecie to świetna baza do budowania kapsułowej szafy. W kolekcji męskiej króluje minimalizm i nowoczesna interpretacja klasyki: grafitowe marynarki, lekkie kurtki z kołnierzykiem czy wełniane okrycia w miejskim, eleganckim stylu.
Trend officecore nie traci na sile, a tej jesieni łączyć będzie się z głębokim odcieniem wiśni, który wraca w nowym wydaniu. Bordo, uznawane za jedną z najbardziej pożądanych barw sezonu, znalazło swoje miejsce również w kolekcji OCHNIK. W wersji damskiej uwagę przykuwa skórzana marynarka o męskim kroju, w męskiej - ocieplana kurtka z naturalnej skóry owczej. Jej nieoczywisty kolor i oryginalna forma to odważny wybór dla tych, którzy lubią wychodzić poza modowe schematy.
W kolekcji pojawiły się też dodatki. Torebki w wiśniowych tonach już teraz zapowiadają się na jeden z mocniejszych akcentów jesiennej garderoby.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!