Jeszcze niedawno pisaliśmy o nowej, wiosenno-letniej kampanii Rosa, a polska marka już zaskakuje nas kolejnymi zdjęciami. Nowa sesja polskiej marki różni się od poprzednich. Tym razem zdjęcia są podróżą po dotychczasowych kolekcjach, a nie prezentacją nowości. W ten sposób marka zachęca, by zwolnić tempa i oddać się nostalgicznej, letniej podróży w czasie.
Marzyłam o sesji, w której mogłabym pokazać nieprzemijalność i pozasezonowość moich kolekcji oraz to, jak nawzajem się przenikają i uzupełniają
- mówi projektantka marki, Agnieszka Rosa. Po raz pierwszy kampania ma na celu przypomnienie kultowych modeli z kolekcji, które fanki marki już dobrze znają. Projektantka znana jest z zabawy strukturami złota i formą biżuterii, którą w kampaniach podkreśla oryginalnymi zestawieniami z naturą.
Nowa kampania Rosa Fot. Kulesza & Pik
Nowa kampania Rosa Fot. Kulesza & Pik
To bardzo plastyczny i dający dużo rzeźbiarskich możliwości metal. Dzięki użyciu precyzyjnych technik jubilerskich złoto faluje, oddaje wrażenie ruchu, nabiera różnych kolorów i faktur.
Agnieszka Rosa po raz kolejny podjęła współpracę z duetem fotografów - Agnieszką Kuleszą i Łukaszem Pikiem. Zdjęcia zostały wykonane w podwarszawskich ogródkach działkowych. Przywołują na myśl letnie wakacje na wsi. Z jednej strony prezentują idylliczny obraz przyrody, z drugiej mają w sobie nutę tajemniczości. Stylizacją zajęła się Karolina Gruszecka.
Nowa kampania Rosa Fot. Kulesza & Pik
Nowa kampania Rosa Fot. Kulesza & Pik
Nowa kampania Rosa Fot. Kulesza & Pik