Nowa kampania 4F namawia do solidarności. Każdy może być ambasadorem

Nowa kampania polskiej marki 4F pod hasłem #Jestem4F została wyprodukowana zdalnie. W spocie wizerunkowym głos zabierają nie tylko oficjalni ambasadorzy marki, ale również pracownicy firmy osoby zaangażowane w akcję #4FPomaga.

Marka 4F prezentuje pierwszą kampanię wyprodukowaną zdalnie

Niedawno pisaliśmy o tym, jak polskie marki angażują się w walkę z koronawirusem. Jedną z nich jest 4F, która uruchomiła fundację 4F Pomaga. Teraz światło dzienne ujrzała nowa kampania marki, która zagrzewa do zjednoczonego działania wszystkich Polaków. Spot został wyprodukowany zdalnie. Występują w nim nie tylko znani ambasadorzy, jak Wilfredo Leon czy Kamila Żuk, ale także pracownicy firmy i działacze wspomnianej fundacji, którzy na kartkach pokazują swoje silne strony.  

W kampanii każdy jest ambasadorem marki, bo #Jestem4F to więcej niż hasło. To wartości. Codziennie udowadniamy, że kształtują nas nie tylko nasze silne strony, ale też walka ze słabościami. Niezmiennie wspieramy autentyczność oraz pokonywanie drogi na własnych zasadach. Patrzymy też w przyszłość i w każdym momencie życia szukamy możliwości nauki. Stawiamy czoła jutrzejszym wyzwaniom, robimy to z nadzieją i siłą

- mówi Igor Klaja, prezes zarządu spółki, do której należy 4F. 

Nowa kampania #Jestem 4FNowa kampania #Jestem 4F mat. prasowe

Polska marka namawia do zjednoczonego działania hasłem #Jestem 4F 

W nowym spocie 4F, marka namawia przede wszystkim do wspólnego, zjednoczonego działania. Solidarność jest potrzebna szczególnie w trudnych momentach, takich jak ten, w którym obecnie się znajdujemy. Spot inspirowany siłą i determinacją sportowców namawia do tych samych wartości ludzi z całego kraju. Ma budzić poczucie dumy z tego kim się jest, ale też motywować do wytrwałego działania - i nie chodzi tu jedynie o aktywność sportową. Kampania jest prowadzona w social mediach pod hasztagiem #Jestem4F. Każdy może więc zostać jej ambasadorem.   

Nowa kampania #Jestem 4FNowa kampania #Jestem 4F mat. prasowe

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.