Jak zwrócić uwagę damskiej części klienteli marki na kolekcję męską ? Zatrudnić zabójczo przystojnego modela.
Sebastian Sauve , ze swoją chłopięcą, lekko zadziorną urodą, sprawia, że dziewczyny ciągną swoich chłopaków na męską część sklepu. To ciekawy przypadek kampanii reklamowej męskich ubrań, która w dużej mierze skierowana jest do dziewczyn.
Jeśli nie możesz mieć chłopaka modela, to chociaż niech ubiera się jak model. A nowe rzeczy z męskiej Zary są faktycznie ciekawe. Tworzą wymięty, lekko oberwany, świadomie niechlujny look . Trochę buntowniczy i rockowy zarazem .
James Dean A.D. 2011? , Zara Man Young, 2011
Czarne, obcisłe jeansy , założone jedna na drugą koszulki, z czego jedna wygląda jakby miała bliskie spotkanie z psimi zębami. Sportowe, streetwearowe bluzy , poszarpane spodnie i bluzki. Tak wygląda mężczyzna z naszych marzeń? Według Zary, tak.
Faktycznie, trudno oprzeć się urokowi tych zdjęć. Są surowe, w tonacji szarości , a przy tym idealnie podkreślają niemal dziewczęcą urodę Sebastiana.
Czy zdjęcia spodobają się chłopakom? Na pewno mniej niż ciuchy, bo te są stworzone wprost dla kogoś, kto lubi styl niezobowiązujący, wyluzowany , bardzo 'cool'.
Więcej: