• Link został skopiowany

Bershka lookbook - wiosna 2011

Bershka po niezwykle radosnej kampanii reklamowej pokazuje swojego lookbooka z gotowymi zestawami ubrań.
Bershka, lookbook, wiosna 2011
Bershka

Wakacyjny klimat z kampanii naturalnie udziela się i lookbookowi z wiosenno-letniej kolekcji Bershki .

Najbardziej wyraźnie widać fascynację latami 70 , czasami beztroskich hippisów i dzieci kwiatów. Luźne koszule i tuniki zestawione z elementami indiańskimi jak sukienka z odkrytym ramieniem i kolczyki z piórami oraz akcentami rodem z Dzikiego Zachodu ( kowbojskie kapelusze i kozaki) składają się na odświeżony, świadomie podkręcony look a la lata 70, takie miejskie boho . Nie cytujemy dokładnie mody sprzed 40 lat, raczej bawimy się jej częściami składowymi i z inwencją miksujemy.

Okulary z lat 40., haftowana bieliźniana sukienka i mini parka w stylu militarnym, Bershka, wiosna 2011

Drugim dominującym w lookbooku trendem są lata 50 , ale widoczne tylko delikatnie, podrasowane elementami czasami prowokującymi, niekiedy lekko niegrzecznymi. Jakby Lolita spotkała się z chłopczycą a zarazem szefową drużyny szkolnych cheerleaderek.

W kolorystyce można się zatem spodziewać dużo beżu i kolorów ziemi oraz pasków, groszków, i wyraźnych kolorów jak czerwony , niebieski i biały, zestawionych czasami w jednej stylizacji.

Więcej:

Bershka, kampania wiosna/lato 2011
Bershka, kampania wiosna/lato 2011Bershka

Bardzo radosna kampania - Bershka wiosna 2011

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

  • Link został skopiowany
Więcej o: