• Link został skopiowany

Designerskie słuchawki WESC - wiosna 2011

Muzyka towarzyszy nam przez cały dzień. Niestety, nie zawsze odsłuchujemy jej w najlepszej jakości. Słuchawki WESC mogą temu zapobiec a przy tym są bardzo stylowe.
WESC, kolekcja wiosna 2011
WESC

Słuchawki WESC znane są przede wszystkim tym, którzy poszukują dobrej jakości sprzętu do używania poza domem.

WESC jest sprofilowany jako marka miejska , dlatego słuchawki są wytrzymałe i super lekkie , żeby nie męczyły przy wielogodzinnym noszeniu. Dobrze izolują zewnętrzne dźwięki i wytłumiają muzykę, której słuchasz, aby nie przeszkadzać postronnym osobom.

Jak na markę lifestylową przystało, dbają także o swój design. I co dość rzadkie, oferują modele także dla kobiet , o lżejszej estetyce. Proponują albo nowoczesne wzornictwo, albo stylizują się na retro . I to wszystko w pięknych kolorach, z dużą dbałością o szczegóły, wykończenie i funkcjonalność . Pierwsza klasa designu użytkowego!

Nowa, wiosenna linia, pozbawiona jest wzorów, kolor jest jednolity, ostry . Nowością są słuchawki DJ-skie i futurystyczne. Wiosenna kolekcja to pewna idea: dorastamy - ale nie starzejemy się, cieszymy się życiem, nie tracąc przy tym nic z jego jakości .

WESC, kolekcja wiosna 2011
WESC, kolekcja wiosna 2011WESC

WESC, kolekcja wiosna 2011

Kolekcji towarzyszą radosne, lekkie, utrzymane w zabawowej tonacji fotografie z życia młodych ludzi, oczywiście fanów WESC.

Dodajmy, że wzornictwo WESC jest notorycznie kopiowane przez inne, tańsze marki - jeśli jednak zależy nam na jakości odtwarzania muzyki, warto zaoszczędzić na oryginał.

W Polsce słuchawki można kupić w kilku sklepach internetowych, jednak znikają zaraz po pojawieniu się na stronach, np. Systemsklep , Skylark . Można je też dostać na e-Bayu lub po prostu kupić bezpośrednio w sklepie internetowym WESC.

Ceny : od ok. 100 zł za słuchawki douszne, przez ok. 320 zł za modele z obowiązującej kolekcji, po nawet 800 zł za modele z linii limitowanej.

Więcej:

Gladiatorki od Nike'a

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

  • Link został skopiowany
Więcej o: