Jaką biżuterię dobrać do stylizacji "mob wife"? Nowości Vezzi w trendzie maksymalizmu.

Królujący w ostatnich sezonach minimalistyczny "cichy luksus" nieoczekiwanie abdykował na rzecz skrajnie przeciwnego trendu - maksymalizmu. Jego ucieleśnieniem jest styl "mob wife", czyli "żony gangstera". Ostentacyjne fryzury, wyraziste makijaże, sztuczne futra, cętki na tkaninach, duże okulary i wysokie obcasy zawładnęły social mediami i ulicami. Dopełnieniem stylizacji jest oczywiście biżuteria, która ma być okazała i widoczna. W nowościach Vezzi znajdziemy ją w wielu różnorodnych odsłonach.

Wiele z nas z pewnością pamięta doskonale zagraną przez Sharon Stone luksusową kochankę gangstera, czyli Ginger McKenna z filmu "Kasyno". Albo żony bossów mafii z "Chłopców z ferajny" czy "Rodziny Soprano". Pewne siebie i ubrane w najdroższe ubrania oraz lśniącą biżuterię ostentacyjnie podkreślały bogactwo i luksus. W ostatnim czasie kobiece postaci z filmów o mafii stały się inspiracją do estetyki „mob wife", która szturmem podbija świat mody. W trendzie są okazałe sztuczne futra, cekiny, koronki, panterki, duże okulary i wysokie obcasy. Taki look okraszony zostaje mocnym, wyrazistym makijażem ze "smoky eye". Na topie są wypielęgnowane fryzury z opaskami i wysokimi upięciami typu kok albo uwspółcześnione – nonszalancko rozrzucone pasma loków. Całości dopełnia wyrazista biżuteria w złotym kolorze. W nowościach Vezzi znajdziemy modele idealnie wpisujące się w styl "mob wife".

Biżuteria dmuchana

W odpowiedzi na rynkowe trendy w ofercie Vezzi nie mogło zabraknąć kolczyków, pierścionków i naszyjników dmuchanych w wielu odsłonach. Mamy tu koła, księżyce, kulki, jednolite i z kryształkami lub łączone z emalią w różnorakich kolorach. Taki dodatek łączy w sobie elegancję, luksus oraz wyrafinowanie i idealnie wpisuje się w nurt maksymalizmu. Produkowana z najwyższej jakości stali szlachetnej i pozłacana 14 – karatowym złotem biżuteria Vezzi nie ściera się, nie ciemnieje, nie traci blasku i pozostaje piękna oraz lśniąca na długie lata.

Łańcuchy i żmijki

Ponadczasowe żmijki to nieustające bestsellery. Teraz te klasyczne cieniutkie ustępują miejsca grubym oraz podwójnym, a nawet potrójnym splotom. Dla bardziej spektakularnego efektu można je także łączyć ze sobą i nosić zakładane warstwowo – jest to absolutnie w trendzie! Podobnie ma się rzecz z łańcuchami – wśród kilkudziesięciu propozycji Vezzi możemy wybierać spośród naszyjników, bransoletek, kolczyków, a nawet pierścionków w takiej formie. Solo bądź łączone z innymi materiałami i dodatkami – zawsze wywrą wrażenie.

Materiał promocyjny

Duże kryształy

Brylanty przestały być zarezerwowane tylko na wieczór. Podobnie kryształy - w szkatułce "mob wife" nie może ich zabraknąć. W końcu dzięki biżuterii z kryształami z powodzeniem można przyciągać uwagę, błyszczeć i olśniewać, a o to przecież chodzi "żonom gangstera". Mają być w centrum uwagi!

Materiał promocyjny

Masywna biżuteria w złotym kolorze

Wyraziste, okazałe dodatki w złotym kolorze to absolutny niezbędnik "mob wife". Kolczyki, pierścionki i bransolety Vezzi przybierają formy zaczerpnięte z natury: owadów, kwiatów, liści. Inspirację przyrodą i motywy florystyczne mogliśmy wszak zaobserwować na wybiegach najważniejszych pokazów w świecie fashion. Bardzo udanym połączeniem jest kombinacja wzorów owadów z perłami czy kamieniami.

W stylu "mob wife" króluje przepych, maksymalizm i odwaga. Dużą rolę odgrywa tu okazała, wyrazista biżuteria. Stylistyka z filmów o mafii zaadoptowana do współczesnego świata to rodzaj kobiecego manifestu – odwagi i poczucia własnej wartości. Biżuteria Vezzi spektakularnie dopełni outfit „żony gangstera" i doda pewności siebie oraz przebojowości!

www.vezzi.pl

www.facebook.com/vezzipl

www.instagram.com/vezzi.pl

*** 

K&T Fashion Sp. z o.o., właściciel marki Vezzi, to polski producent biżuterii ze stali szlachetnej. Markę wyróżnia wysoka jakość i bezpieczeństwo stosowanych materiałów, atrakcyjne wzornictwo, szeroki asortyment oraz przystępność cenowa. Ideą Vezzi jest tworzenie biżuterii dla każdej kobiety i na każdą okazję. Firma posiada 75 punktów sprzedaży w całej Polsce.

Materiał promocyjny PR marki Vezzi.

Copyright © Agora SA