Trzy pokolenia w sielskiej kampanii Cellbes. Brand zabiera klientów w podróż "Daleko od miasta"

Międzypokoleniowa kampania Cellbes udowadnia, że moda jest dla wszystkich. Niezależnie od tego ile masz lat, możesz czuć się pewnie, kobieco, a przy tym wygodnie. Sprawdziliśmy, co jeszcze przygotował dla klientów znany brand.

Cellbes przenosi klientów do małej miejscowości, gdzie prym wiedzie nie tylko spokój, ale i przyroda. Fani brandu mogą na chwilę zapomnieć o miejskim zgiełku i problemach życia codziennego. Uwagę zwraca drewniany, biały domek oraz bliskość przyrody, która niezależnie od pory roku zachwyca. W kampanii na jesień-zimę 2022 wzięły udział trzy kobiety. Panie odróżnia od siebie nie tylko wiek, ale również styl i różne typy urody. Firma przekonuje, że niezależnie od tego ile ma się lat oraz co lubi nosić, każda z ich klientek może znaleźć w nowej kolekcji coś dla siebie.

Kampania CellbesKampania Cellbes Mat. prasowe Cellbes

W nadchodzących sezonach nie zabraknie kwiecistych wzorów, wielobarwnych nadruków oraz stonowanych kolorów ziemi. Panie mogą skusić się zarówno na sukienki, jak i dzianinowe kamizelki. Przed chłodem ochronią kardigany, golfy oraz ciepłe kurtki. Nie zabraknie także eleganckich spodni oraz koszul.

Kampania CellbesKampania Cellbes Mat. prasowe Cellbes

Skoro jesteśmy przy jesieni, musimy także wspomnieć o nadchodzącej premierze Cellbes. Już za chwilę do sprzedaży trafi kolejna odsłona  kolekcji Cellbes Equestrian. Linię przygotowano z myślą o wielbicielkach jazdy konnej. Właśnie dlatego nie zabraknie w niej wygodnych legginsów, T-shirtów, kamizelek, a także praktycznych ocieplaczy.

Kampania CellbesKampania Cellbes Mat. prasowe Cellbes

Zobacz też: najpiękniejsze płaszcze na jesień 2022.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.