"Dbaj o ubranie. Czytaj. Sprawdzaj. Pielęgnuj" to hasło najnowszej kampanii LPP, czyli przedsiębiorstwa, do którego należą takie marki jak Reserved, Mogito, House, Cropp i Sinsay. Firma, chcąc sprawdzić, w jaki jeszcze sposób może przyczynić się do troski o nasze środowisko, postanowiła zlecić badanie, które wykazało, że coraz świadomiej podchodzimy do wyboru oferowanych przez znane brandy produktów. LPP postanowiło jednak pójść o krok dalej. W końcu co z produktami, które mamy już w swoich szafach? Właśnie dlatego przedsiębiorstwo ruszyło z kampanią "Dbaj o ubranie". Jej celem jest zwrócić uwagę na prawidłowe korzystanie z zakupionego asortymentu.
Jak pokazało badanie, wielu z nas nadal nie wie, że pielęgnując ubrania w odpowiedni sposób, można nie tylko przedłużyć ich żywotność, oszczędzić pieniądze, ale i ograniczyć nasz ślad węglowy. Dlatego mamy nadzieję, że zaproponowane w ramach projektu narzędzia czy porady pozwolą nam to zmienić i pomogą naszym klientom podejmować świadome decyzje. Realizując naszą kampanię, chcemy pokazać, że codzienne nawyki dot. pielęgnacji odzieży również mają wpływ na przyszłość naszej planety.
- powiedziała Dorota Jankowska-Tomków, dyrektor ds. zakupów i ESG w LPP. Od tego, jak dbamy o ulubioną sukienkę lub sweter zależy nie tylko ich późniejszy wygląd, ale także zasobność naszych portfeli. To jak obchodzimy się z produktami, wpływa także na środowisko.
W ramach kampanii wystartowała specjalna strona internetowa www.dbajoubranie.pl, na której można znaleźć praktyczne porady na temat prania, rasowania, a także użytkowania ubrań. W tym miejscu dostępne są także informacje, jak w odpowiedni sposób przechowywać odzież. Osoby, które odwiedzą witrynę, mogą również skorzystać z kalkulatora emisji dwutlenku węgla.
Zobacz też: najpiękniejsze sukienki na lato 2022.