Spójrz w lustro i pokochaj siebie! Nowa kampania marki Ania Kruk z obserwatorami i klientami brandu w roli głównej

Właśnie ruszyła najnowsza kampania polskiej marki Ania Kruk. W akcji, zachęcającej do akceptacji i miłości siebie samego, pojawili się obserwatorzy i klienci firmy.

Z okazji zbliżających się Walentynek polska marka Ania Kruk postanowiła zaskoczyć klientów nową kampanią, w której wbrew pozorom nie pojawiła się dwójka zakochanych, a obserwatorzy i klienci firmy. Motywem przewodnim jest tym razem #selflove, czyli miłość do samego siebie. To ważne, aby w pierwszej kolejności zaakceptować i pokochać siebie. W końcu to właśnie dzięki sile miłości jesteśmy znieść, a jednocześnie odkryć tak wiele.

Nowa kampania marki Ania KrukNowa kampania marki Ania Kruk Mat. prasowe Ania Kruk

#Selflove promuje matka dwójki dzieci, osoba niebinarna, czarnoskóra dziewczyna zmagająca się z atopowym zapaleniem skóry oraz wytatuowana 30-latka. Każda z tych osób jest inna, dzięki czemu Ania Kruk udowadnia, że niezależnie jak wyglądamy i jakie ubrania nosimy, każdy z nas jest wyjątkowy. Wystarczy to dostrzec.

Nowa kampania Ania KrukNowa kampania Ania Kruk Mat. prasowe Ania Kruk

Zobacz też: najmodniejsza biżuteria na wiosnę 2022.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.