Z okazji zbliżających się Walentynek polska marka Ania Kruk postanowiła zaskoczyć klientów nową kampanią, w której wbrew pozorom nie pojawiła się dwójka zakochanych, a obserwatorzy i klienci firmy. Motywem przewodnim jest tym razem #selflove, czyli miłość do samego siebie. To ważne, aby w pierwszej kolejności zaakceptować i pokochać siebie. W końcu to właśnie dzięki sile miłości jesteśmy znieść, a jednocześnie odkryć tak wiele.
#Selflove promuje matka dwójki dzieci, osoba niebinarna, czarnoskóra dziewczyna zmagająca się z atopowym zapaleniem skóry oraz wytatuowana 30-latka. Każda z tych osób jest inna, dzięki czemu Ania Kruk udowadnia, że niezależnie jak wyglądamy i jakie ubrania nosimy, każdy z nas jest wyjątkowy. Wystarczy to dostrzec.
Zobacz też: najmodniejsza biżuteria na wiosnę 2022.