Black Friday to największe święto zakupów. Z tej okazji eobuwie.pl zaprosiło influencerów, internetowych twórców, osoby związane z mediami, branżą fashion i swoich klientów do wspólnego świętowania. Na #eobuwiexBlackFridayParty goście mogli nie tylko poznać ofertę produktową marki, ale również posłuchać wyjątkowej muzyki na żywo. Na imprezie wystąpił Maciek Konca i Deemz (@deemzbeatz). Gwiazdą wieczoru była Reni Jusis z DJ-skim setem.
Zaproszeni goście bawili się w industrialnych przestrzeniach praskiej Kotłowni, położonej w centrum warszawskiego kompleksu Soho Factory. Obiekt o bogatej historii i klimacie nowojorskich loftów wypełniły neony, ekspozytory i instalacje, nawiązujące do estetyki lat 80. i 90. Motywem przewodnim imprezy było disco. Dress code w stylu #JustShine" zainspirował gości – tego wieczoru królował brokat i cekiny.
Impreza stanowiła inaugurację Black Friday w eobuwie.pl. W ramach święta zakupów, od 22 do 28 listopada klienci multibrandowej platformy będą mogli skorzystać z rabatów aż do -70%.
Od strony produkcyjnej za organizację wydarzenia odpowiadała agencja Rej Productions, a obsługą medialną zajęła się agencja Platinium Cast.