Nowa kampania Levi's - "Buy Better, Wear Longer"

Kupuj lepiej, noś dłużej - tak brzmi hasło nowej kampanii Levi's! Jej celem jest to, aby denim marki Levi's był noszony przez pokolenia, a nie przez jeden sezon. Świadoma decyzja w wyborze odzieży jest bardzo ważna, jeśli chcemy przyczynić się do poprawy środowiska.

Nowa, wiosenna kampania marki Levi’s - „Buy Better, Wear Longer” ma na celu obudzenie w naszej świadomości odpowiedzialności za wypływ konsumpcjonizmu i produkcji odzieży na środowisko. W kampanii biorą udział takie osoby jak: piosenkarz Jaden Smith, aktywiści i aktywistki na rzecz ekologii Xiye Bastida, Melati Wijsen, Xiuhtezcatl, youtuberka Emma Chamberlain oraz piłkarz Marcus Rashford. Globalna kampania reklamowa łączy w sobie długotrwałe zobowiązanie marki Levi's do tworzenia jakościowych produktów z pasją grupy młodych ludzi, aktywistów i aktywistek działających na rzecz przyszłości naszej planety!

Levi's - 'Buy Better, Wear Longer'Levi's - 'Buy Better, Wear Longer' Fot. Materiały Promocyjne Partnera

Kampania „Buy Better, Wear Longer” to odzwierciedlenie aktualnie podejmowanych kroków mających na celu wprowadzanie bardziej zrównoważonych praktyk w zakresie produkcji. Poprzez wprowadzanie nieszablonowych rozwiązań dotyczących zmniejszenia negatywnego wpływu na klimat, mniejszego zużycia wody, inwestowania w materiały i technologie takie jak Cottonized Hemp i Organic Cotton czy skalowania procesów Water<Less®, marka Levi’s pracuje nad tym, aby zredukować zużycie zasobów naturalnych i sprawić, aby przemysł odzieżowy stał się bardziej przyjazny dla naszej planety. Młodzi ludzie, którzy wzięli udział w najnowszej kampanii podzielają zaangażowanie i pasję Levi’s w kierunku tych działań. Udowodnijmy, że też tak możemy!

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.