Zaczniemy od wyjątkowej kolekcji Star Wars x Pandora. Chyba nie ma osoby, która chociaż raz nie słyszałaby już kultowego zdania "Niech moc będzie z Tobą", dlatego marka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom fanom filmów tworząc wyjątkową serię bransoletki i charmsów. Produkty pojawią się w sprzedaży już 1 października.
Marka Swatch także nie zwalnia tempa ogłaszając współpracę z brytyjskimi artystami: Joanne Tatham i Tom O’Sullivan. Do sprzedaży trafiły aż cztery modele wyjątkowych zegarków, które sprawią, że nawet bardzo zachowawczy look stanie się oryginalny i nowoczesny. Jeden z modeli, który wyróżnia zdziwiony wizerunek kota, powstał wyłącznie w 2020 egzemplarzach, dlatego jeśli nam na nim zależy, to warto się pośpieszyć!
Nie zapominamy także o polskich markach! Debiutujący w zeszłym roku brand Christine Granville zaskoczyła klientów wyjątkowymi paskami swoich zegarków. Okazuje się, ze do ich stworzenia firma użyła skórek jabłek! Materiały pozyskiwane są przez jedną z włoskich firm, która specjalizuje się przetwarzaniu odpadów przemysłowych z jabłek, dając im tym samym szansę na ponowne wykorzystanie.
Hilfiger Collection to nie tylko połączenie najgorętszych, jesiennych trendów, ale także zrównoważonego podejścia marki do mody. W tym sezonie do sprzedaży trafiły produkty, których proces produkcji utrzymany został w duchu sustainability. W kolekcji przeważają granaty, niebieski, biel i czerń, która chyba nigdy nie wyjdzie z mody! Wiele modeli utrzymanych zostało w stylu boho, który od lat cieszy się ogromną popularnością.
Kolejną ciekawą współpracą zaskoczyła nas marka Converse. Shaniqwą Jarvis to fotografka z Nowego Jorku, która na swoim koncie ma współprace m.in. z Cardi B., Michael Jordan i A$AP Ferg. Teraz do sprzedaży trafiły bluzy oraz buty z serii kultowych już Chucków 70. Do powstania nadruków zaczerpnięto inspirację z rodzinnych wakacji artystki w Meksyku.
MARCELL VON BERLIN to niemiecka marka, której produkty już można znaleźć także w naszym kraju, a dokładniej w HE Concept Store w Europejskim w Warszawie. Brand stawia na oryginalne tkaniny, które wyróżniają nie tylko efektywne wzory, ale również oryginalne kolory. Do sprzedaży trafią nie tylko standardowe kolekcję, ale także firma co roku tworzy kolekcję „couture”.
Kolejnym zaskoczeniem jest też nowa linia marki KappAhl. Brand tym samym żegna się z letnimi produktami wkraczając pewnym krokiem w jesienny klimat. Late Summer Mood wyróżnia połączenie żółci i bieli, który przypomina nam o kończącym się lecie, nastawiając pozytywnie do nadchodzącej jesieni. Do tej serii trafiły nie tylko trykotowe sukienki i T-shirty, ale projektanci marki nie zapomnieli także o ciepłych swetrach i kardiganach.