W tym sezonie wszelkie plany zorganizowana profesjonalnej kampanii reklamowej zostały pokrzyżowane przez epidemię koronawirusa. Managerki marki Molton nie spoczęły jednak na laurach. Postanowiły wziąć sprawy w swoje ręce i same zrealizowały zdjęcia najnowszej kolekcji, przy okazji pokazując jak same noszą ubrania firmy, dla której pracują.
Molton wiosna-lato 2020 mat. prasowe
Kierowniczki regionalne wcieliły się w rolę modelek, a po drugiej stronie obiektywu stanęła Marta, czyli marketing manager marki. Stylizacje dla każdej z Pań przygotowała Monika sales manager, a wszystko to dopełniła makijażem jedna z kierowniczek – Karolina. W sesji wziął też udział piękny adoptowany niedawno przez Karolinę pies Santos, który nie odstępuje swojej nowej właścicielki na krok.
Dzięki tej inicjatywie pracownice Molton pokazały, że ubrania z nowej kolekcji pasują nie tylko na sylwetki modelek, ale są stworzone dla "prawdziwych" kobiet. Panie są w różnym wieku i każda z nich znalazła w nowej kolekcji zestaw dla siebie.
Marka opublikowała również zdjęcia z backstage'u sesji, dzięki czemu można zobaczyć, jak wyglądała jej realizacja od zaplecza.
Backstage sesji Molton mat. prasowe