Moliera2iPrzyjaciele to inicjatywa oferująca możliwość internetowej sprzedaży tymczasowo niedziałającym z powodu obostrzeń związanych z koronawirusem butikom. Aktualnie wiele sklepów stacjonarnych z odzieżą pozostaje zamknięta. Budowanie samodzielnego sklepu internetowego to kosztowny proces, który może trwać nawet kilka miesięcy. Aby pomóc polskim markom w trudnej sytuacji, działająca od 10 lat w Polsce platforma Moliera2 chce udostępnić im swoje zaplecze technologiczne, wsparcie specjalistów e-commerce, grafików i przede wszystkim miejscem w sklepie online o już ugruntowanej pozycji.
Gospodarce potrzebna jest konsumpcja, a spadek obrotów w handlu, negatywnie przełoży się na inne dziedziny gospodarki, to podkreśla dziś wielu ekspertów. Tymczasem handel zamiera, poza branżą spożywczą, w zasadzie pozostał nam tylko Internet i widzimy, po ruchu na naszej stronie, że Polacy w sieci wciąż kupują. Jednak wielu przedsiębiorców nie jest na to gotowych, miną tygodnie, jeśli nie miesiące, zanim uruchomią i wypromują swoje strony. My mamy wszystko gotowe, mamy własną infrastrukturę IT, zaplecze grafików, specjalistów e-commerce, bezpieczeństwo i pełne zaplecze logistyczne. Jesteśmy gotowi do rozpoczęcia współpracy od zaraz.
– mówi Arkadiusz Młynarczyk, Bussines Development Manager z Moliera2.com.
Współpraca marek odzieżowych ze sklepem internetowym Moliera2 odbywa się na zasadzie prowizji. Ta jednak ma być ustanowiona na minimalnym poziomie i ma pokrywać wyłącznie koszty operacyjne wprowadzenia marki do sprzedaży online. Przedstawiciele sklepu podają, że akcja cieszy się dużym zainteresowaniem i otrzymali oni ogromną ilość zgłoszeń. Do współpracy nie mogą zaprosić wszystkich, a więc niezbędna jest selekcja marek. Pierwszeństwo będą miały polskie produkty wysokiej jakości, które mają szansę trafić w gusta klientek platformy. Na tę chwilę sklep Moliera2 nie udostępnia informacji na temat firm, które już podpisały umowę, ale w planach jest zaproszenie do wspólnego działania około 50 marek.
Dzięki naszej stronie dajemy szanse na sprzedaż online towarów które dziś zalegają na półkach w tysiącach sklepów. Chcemy wspólnie zawalczyć o polskie sklepy i miejsca pracy, jakie przez lata rozwoju biznesu stworzyły, nie pozwólmy tego zniszczyć
- mówi Arkadiusz Młynarczyk. W związku z zamknięciem galerii handlowych wiele marek odzieżowych boryka się z dużymi problemami finansowymi. Jednocześnie wiele firm wspiera walkę z koronawirusem i wprowadza w swoich strukturach specjalne procedury. Pisaliśmy m.in. o eobuwie.pl czy LPP, która przekaże część dochodów na pomoc placówkom służby zdrowia.