Sklep internetowy Moliera2 zaprasza do współpracy swoją konkurencję, by pomóc jej przetrwać koronawirusa

Znany sklep internetowy Moliera2.com rusza z akcją wspierającą polskie marki. Wszystko po to, by pomóc firmom sprzedającym stacjonarnie, szybko i łatwo zaistnieć w internecie. Inicjatywa Moliera2iPrzyjaciele rusza jutro.

Sklep internetowy Moliera2.com zaprasza do współpracy 

Moliera2iPrzyjaciele to inicjatywa oferująca możliwość internetowej sprzedaży tymczasowo niedziałającym z powodu obostrzeń związanych z koronawirusem butikom. Aktualnie wiele sklepów stacjonarnych z odzieżą pozostaje zamknięta. Budowanie samodzielnego sklepu internetowego to kosztowny proces, który może trwać nawet kilka miesięcy. Aby pomóc polskim markom w trudnej sytuacji, działająca od 10 lat w Polsce platforma Moliera2 chce udostępnić im swoje zaplecze technologiczne, wsparcie specjalistów e-commerce, grafików i przede wszystkim miejscem w sklepie online o już ugruntowanej pozycji. 

Gospodarce potrzebna jest konsumpcja, a spadek obrotów w handlu, negatywnie przełoży się na inne dziedziny gospodarki, to podkreśla dziś wielu ekspertów. Tymczasem handel zamiera, poza branżą spożywczą, w zasadzie pozostał nam tylko Internet i widzimy, po ruchu na naszej stronie, że Polacy w sieci wciąż kupują. Jednak wielu przedsiębiorców nie jest na to gotowych, miną tygodnie, jeśli nie miesiące, zanim uruchomią i wypromują swoje strony. My mamy wszystko gotowe, mamy własną infrastrukturę IT, zaplecze grafików, specjalistów e-commerce, bezpieczeństwo i pełne zaplecze logistyczne. Jesteśmy gotowi do rozpoczęcia współpracy od zaraz.

– mówi Arkadiusz Młynarczyk, Bussines Development Manager z Moliera2.com.

Współpraca marek odzieżowych ze sklepem internetowym Moliera2 odbywa się na zasadzie prowizji. Ta jednak ma być ustanowiona na minimalnym poziomie i ma pokrywać wyłącznie koszty operacyjne wprowadzenia marki do sprzedaży online. Przedstawiciele sklepu podają, że akcja cieszy się dużym zainteresowaniem i otrzymali oni ogromną ilość zgłoszeń. Do współpracy nie mogą zaprosić wszystkich, a więc niezbędna jest selekcja marek. Pierwszeństwo będą miały polskie produkty wysokiej jakości, które mają szansę trafić w gusta klientek platformy. Na tę chwilę sklep Moliera2 nie udostępnia informacji na temat firm, które już podpisały umowę, ale w planach jest zaproszenie do wspólnego działania około 50 marek.

Sklep internetowy Moliera2.com zaprasza do współpracy polskie marki modoweSklep internetowy Moliera2.com zaprasza do współpracy polskie marki modowe mat. prasowe

Problemy branży mody w czasach koronawirusa

Dzięki naszej stronie dajemy szanse na sprzedaż online towarów które dziś zalegają na półkach w tysiącach sklepów. Chcemy wspólnie zawalczyć o polskie sklepy i miejsca pracy, jakie przez lata rozwoju biznesu stworzyły, nie pozwólmy tego zniszczyć

- mówi Arkadiusz Młynarczyk. W związku z zamknięciem galerii handlowych wiele marek odzieżowych boryka się z dużymi problemami finansowymi. Jednocześnie wiele firm wspiera walkę z koronawirusem i wprowadza w swoich strukturach specjalne procedury. Pisaliśmy m.in. o eobuwie.pl czy LPP, która przekaże część dochodów na pomoc placówkom służby zdrowia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.