• Link został skopiowany

Zrównoważona moda na Zalando. Platforma modowa zachęca do świadomych zakupów

"Małe kroki. Duża zmiana" to pierwsza kampania popularnej platformy zakupowej zwracająca uwagę na świadomą konsumpcję oraz kolejny krok w promowaniu ekologicznego podejścia do mody oraz zakupów.
Nowa kampania promująca modę zrównoważoną
Zalando

Platforma zakupowa Zalando promuje zrównoważoną modę

Zrównoważony rozwój jest częścią strategii Zalando od 2016 roku, a nowa kampania ma za zadanie przybliżyć klientom popularnej platformy zakupowej ideę mody zrównoważonej. W tym momencie w ofercie Zalando dostępnych jest ponad 240 marek, które promują produkty powstałe w oparciu o ekologiczne certyfikaty oraz produkujące odzież czy dodatki z poszanowaniem środowiska oraz praw pracowniczych.

Zalando ma ponad 28 milionów aktywnych klientów z 17 państw i oferuje produkty ponad 2.000 marek. Zdajemy sobie sprawę, że możemy wpływać na popyt i podaż zrównoważonej mody. Korzystając z naszego zasięgu i współpracując z kluczowymi graczami w branży, możemy zwiększać świadomość oraz zainteresowanie zrównoważoną modą. Pomimo tego, że nasz przyjazny środowisku asortyment jest obecnie jednym z najszerszych w Europie,dopiero zaczynamy i cieszymy się, że możemy cały czas rozwijać się w tym obszarze.
–mówi Sara Diez,Vice President Womenswear w Zalando.

Celem nowej kampanii jest ułatwienie klientom w dokonywaniu świadomych wyborów i wypromowaniu ponad 20.000 produktów oznaczonych etykietami przyjazność środowisku. Oprócz tego klienci Zalando mogą filtrować ubrania czy dodatki wykonane z organicznej bawełny albo wegańskiej skóry.

Zobacz wideo

Zalando zaprasza do współpracy influencerów

Platforma modowa zdecydowała się zaprosić do współpracy przy kampanii influencerów, którzy interesują się tematyką zrównoważonej mody i działają na rzecz świadomej konsumpcji. @sisi_pohle, @wilson_oryema oraz @prosenkilde zostali wybrani nie tylko ze względu na swój oryginalny styl, ale przede wszystkim z powodu ich zainteresowania tematem przyszłości zrównoważonej mody. W materiale wideo promującym kampanię "Małe kroki. Duża zmiana" influencerzy opowiadają o swoim zamiłowaniu do materiałów z recyklingu oraz zaangażowaniu marek w tworzenie produktów najwyższej jakości. Wszystkie osoby tworzące kampanię związane są z działalnością na rzecz zrównoważonego rozwoju, a scenografia, która pojawia się w wideo powstała z drewna pozyskanego z odzysku.

 

Zalando testuje ekologiczne opakowania

We wrześniu tego roku platforma zakupowa ogłosiła, że zamierza zrezygnować z plastikowych opakowań i przetestować nowe, ekologiczne rozwiązania. Klienci z Norwegii, Finlandii, Danii oraz Szwecji, którzy biorą udział w pilotażowym projekcie, otrzymają swoje zamówienia zapakowane w koperty wielorazowego użytku. Opakowania stworzone przez fiński start-up RePack klienci będą mogli odsyłać tak samo, jak postępuje się w przypadku zwracanego towaru. To kolejny krok Zalando w kierunku bardziej ekologicznych zakupów. Platforma korzysta już z pudełek wykonanych w 100 proc. ze zrecyklingowanego papieru oraz toreb w 80 proc. wykonanych z z materiału PCR.

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

  • Link został skopiowany
Więcej o: