Poniedziałkowy poranek 14 września spędziłyśmy na premierowym wydarzeniu Douglas Beauty City. Motywem przewodnim spotkania były najgorętsze kosmetyczne trendy oraz prezentacja nowości, które poszerzą ofertę Douglas - wśród nich zarówno marki pielęgnacyjne, jak i makijażowe. To pierwsze tego typu spotkanie zorganizowane przez Douglas, podczas którego mogłyśmy na własnej skórze poznać i przetestować najnowsze kosmetyki. Ekspertki perfumerii opowiedziały nam o trzech wiodących trendach w świecie beauty: Medical & Derma to połączenie pielęgnacji medycznej i dermatologicznej, innymi słowy: piękno bez skalpela. Drugi trend to Clean Beauty, który opiera się o transparentne podejście branży beauty, definiowane przez „czyste” produkty – czyli takie, które nie zawierają kontrowersyjnych ani szkodliwych składników dla skóry. Beauty Food to suplementy kosmetyczne, które poprzez krwioobieg dostarczają najwartościowsze składniki do najgłębszych warstw skóry.
W trakcie spotkania miałyśmy okazję poznać nowości marek, które niedługo pojawią się w ofercie Douglas. Kora Organics to australijska marka stworzona przez supermodelkę Mirandę Kerr, która produkuje wyłącznie certyfikowane produkty organiczne i naturalne, które mają działanie odżywcze, regenerujące i rewitalizujące. Honest Beauty to marka założona przez znaną aktorkę Jessikę Albę, która chciała wprowadzić na rynek produkty o „czystym” składzie, czyli takie, które nie zawierają kontrowersyjnych ani szkodliwych składników dla skóry, ciała i środowiska. Dr Susanne von Schmiedeberg to innowacyjna marka dermokosmetyków, której motorem napędowym rozwoju jest przekonanie, że cukier negatywnie wpływa na procesy starzenia się skóry. Grown Alchemist – pochodząca z Australii marka za podstawę pielęgnacji uznaje przywrócenie zdrowia komórkom skóry, co jest możliwe dzięki zastosowaniu aktywnych i skutecznych wyciągów z roślin. Haru Haru to ekskluzywna, koreańska marka, która powstała z miłości do natury oraz potrzeby stworzenia perfekcyjnej formuły kosmetyków. Produkty wyróżniają się naturalnymi, starannie wyselekcjonowanymi i wysoko skoncentrowanymi składnikami oraz wyjątkowym designem opakowań. The Ordinary to połączenie wyłącznie prostych, naturalnych, wegańskich składników z maksymalnie dużym stężeniem tworzy kosmetyk doskonały. I to właśnie za te właściwości produktów markę The Ordinary pokochały kobiety na całym świecie.
17 września marka Philips zaprosiła nas na śniadanie prasowe w eleganckich wnętrzach H15 Boutique Hotel. Gwiazdą spotkania była zupełnie nowa suszarka w portfolio marki, odpowiadajaca na potrzeby kobiet, które szukają produktów najwyższej jakości.
Marka Philips wprowadza na rynek nowe urządzenie do stylizacji włosów, które zapewnia pielęgnację skrojoną na miarę każdej kobiety. Suszarka, dzięki technologii SenseIQ, odczytuje temperatuę włosów i dostosowuje się do niej. Cyfrowy czujnik podczerwieni nieustannie monitoruje temperaturę włosów, a nie strumienia powietrza, gwarantując poziom ochrony dopasowany do indywidualnych potrzeb. Inteligentny mikroprocesor analizuje dane rejestrowane przez czujnik i dostosowuje temperaturę strumienia powietrza ponad 12 tysięcy razy podczas sesji suszenia, zapobiegając przegrzaniu włosów. Dzięki temu włosy zachowują nawet 95 proc. naturalnego nawilżenia. Urządzenie posiada 5 cyfrowych programów suszenia: 3 tryby z nasadkami: stylizacja, loki oraz relaksujący masaż skóry głowy. Suszarka Philips SenseIQ posiada 3 dodatkowe nasadki: dyfuzor, koncentrator lub masażer, a urządzenie samo automatycznie rozpozna, czy korzystasz z dodatkowego akcesorium.
W czwartkowe popołudnie naszą redakcję odwiedziły dziewczyny z agencji Platinium Cast, aby przedstawić nam nowości do pielęgnacji włosów. Marka Dessange chce, żeby każda z nas mogła w zaciszu swojego domu poczuć się jak w luksusowym paryskim SPA. Nowa linia powstała we współpracy z ekspertami, którzy do tematu włosów podchodzą z wyjątkową powagą i profesjonalizmem. Gama DESSANGE Professional Hair Luxury Blond Californien przeznaczona jest do naturalnego i farbowanego blondu oraz brązu z pasemkami. To pierwsza linia kosmetyków zainspirowana profesjonalnymi zabiegami fryzjerskimi. Blond pasma są bardzo podatne na uszkodzenia i wysuszenie, dlatego wymagają szczególnej pielęgnacji. Linia Blond Californien dzięki starannie wyselekcjonowanym składnikom aktywnym odpowiada na potrzeby nawet tych najbardziej wymagających włosów. W skład linii wchodzą szampon i odżywka oparta na olejku z nasion passiflory oraz krem korygujący żółte i miedziane refleksy. Wszystkie produkty obłędnie pachną!
Avon wychodząc na przeciw oczekiwaniom swoich klientek przygotował specjalne produkty do pielęgnacji twarzy. Destillery spełnia wymagania nawet najbardziej wymagających kobiet, dla których niezwykle ważna jest najwyższa jakość kosmetyków. Nowa marka to wegańskie produkty testowane dermatologicznie i alergologicznie. Ze względu na ogromne koszty testów nie każda firma decyduje się na ten krok. W ofercie znajdziemy pięć wyjątkowych kosmetyków do twarzy. Krem na dzień intensywnie nawilża, matowi i chroni skórę. W składzie eliksiru na noc znajdziemy witaminę B3, hialuronian sodu oraz glicerynę w 100% pochodzenia naturalnego.Ten produkt bez najmniejszego problemu zmyje nawet tusz do rzęs. Regenerujący olejek do twarzy w 97% składa się z olejku z jojoba. Wystarczy tylko kilka kropel, aby skóra stała się odżywiona i pełna blasku. Skoncentrowana 100% witamina C w pudrze to produkt naprawdę wyjątkowy. Wystarczy odrobinę dodać go do ulubionego kremu, a nasza skóra stanie się promienna. Na premierze kosmetyków pojawiło się wiele gwiazd: Katarzyna Zielińska, Marcelina Zawadzka, Agnieszka Kaczorowska, Zosia Ślotała i Marta Żmuda - Trzebiatowska. Produkty znajdziemy już od 59 zł.