Agnieszka Kaczorowska bohaterką najnowszej kampanii Wojas

Agnieszka Kaczorowska to nowa ambasadorka marki Wojas. W kampanii opowiada o tradycyjnej produkcji obuwia i zwraca uwagę na rzemieślniczy charakter reklamowanych produktów.

Nowa kampania Wojas różni się od tradycyjnej reklamy obuwia. Firma przenosi uwagę z samego produktu na to, co się za nim kryje. Aby opowiedzieć o kulisach powstawania skórzanych butów, zaproszono do współpracy aktorkę i tancerkę Agnieszkę Kaczorowską. W obu wykonywanych przez nią zawodach (choć zdecydowanie bardziej w tańcu) buty są istotnym elementem, stąd wybór wydaje się uzasadniony. 

Na potrzeby kampanii wyprodukowano dwa krótkie filmy. W pierwszym z nich bohaterką jest Kaczorowska i jej czerwone szpilki, w drugim pracownicy firmy Wojas, który odkrywają przed aktorką tajniki swojej pracy. Celem marki było zwrócenie uwagi na tradycję polskiej produkcji obuwniczej i znaczenie pochodzenia mody. Wojas stawia na buty "made in Poland" i zaprasza do serca swojej firmy, czyli zakładu produkcyjnego.

 
Aby stworzyć coś idealnego, potrzeba czasu, precyzji i doświadczenia. Aby powstała jedna para skórzanych butów, potrzeba wielu rąk doświadczonych rzemieślników, kilku godzin pracy oraz pasji. Zwykły but staje się małym dziełem - najwyższej jakości

- mówi Agnieszka Kaczorowska w reklamie. Wojas ma się czym pochwalić. Już od prawie trzydziestu lat produkuje buty wyłącznie na terenie Polski, stawiając na tradycyjne, rzemieślnicze techniki. Proces powstawania jednej pary obuwia to kilkanaście etapów i nie mniej niż dwie pełne godziny pracy. Ważne są również materiały. Wojas deklaruje, że wszystkie skóry wykorzystywane w ich kolekcjach pochodzą od europejskich producentów.

Agnieszka Kaczorowska w kampanii WojasAgnieszka Kaczorowska w kampanii Wojas Źródło: wojas.pl

Dziękujemy, że jesteś z nami. Jeśli chcesz być na bieżąco informowana o najciekawszych kolekcjach oraz zakupowych okazjach, wypróbuj nasz nowy newsletter! KLIKNIJ, ABY ZAPISAĆ SIĘ DO NOWEGO NEWSLETTERA.

Więcej o: