Między 5 a 8 czerwca w warszawskiej Arkadii Sephora szykuje specjalne wydarzenie – Sephora Wonderland. Za sprawą specjalnie zaprojektowanego świata pełnego unikalnych stref wykreowanych przez Sephora i partnerów: Dior, Estee Lauder, Clinique, Lancome, Paco Rabanne, Hugo Boss, Kat von D, Fenty Beauty, NARS, Benefit, Anastasia Beverly Hills, Smashbox, Fresh oraz Dr. Jart+ wszyscy odwiedzający będą mogli poczuć urodzinowy klimat Sephora. Na klientów czekają bezpłatne, grupowe warsztaty makijażowe z blogerami i guru świata makijażu: Maxineczką, Klaudią Owczarek, TwigMakeUp, Patrycją Dobrzeniecką i Sebastianem Gradzikiem, oraz z makijażystami partnerskich marek.
We wszystkich perfumeriach Sephora i perfumerii on-line od 4 czerwca dostępna będzie niezwykła kolekcja urodzinowych gadżetów stworzona we współpracy z wyjątkową artystką - Olką Osadzińską. Na kolekcję składają się power bank, parasolka, płócienna torba oraz etui na okulary.
Pierwszy sklep w Polsce otwarto w Bydgoszczy w 1999 roku. Dziś Sephora Polska to 94 stacjonarne sklepy oraz perfumeria on-line, która wystartowała 5 lat temu.
SEPHORA jako pierwsza dała Polkom możliwość swobodnego testowania luksusowych kosmetyków. W każdym roku nasze klientki odkrywają premiery wyjątkowych marek, dostępnych tylko w SEPHORA, takich jak Fenty Beauty czy Anastasia Beverly Hills
- mówi Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna SEPHORA w Polsce.
W urodzinowej ofercie Sephora klienci znajdą również unikalny Happy Birthday Box, pudełko pełne kosmetycznych niespodzianek. Happy Birthday Box przygotowany jest w dwóch wariantach w formie zestawów. W każdym z nich fani piękna znajdą 2 pełnowartościowe produkty do makijażu Sephora Collection oraz bogactwo kilkunastu miniatur kultowych marek. Każda fanka piękna będzie mogła też wypróbować na sobie jeden z 3 urodzinowych looków makijażowych, które makijażyści Sephora wykreowali specjalnie z myślą o 20 urodzinach marki w Polsce. Sephora przygotowała również specjalną ofertę rabatową: aż do -30% na wybrane bestsellery.