Polska marka Solar opublikowała kampanię wiosna-lato 2019. W najnowszej kolekcji znalazły się najgorętsze trendy sezonu: soczyste kolory oraz barwne wzory. Zdjęcia z nowej kampanii Solar zainspirowane zostały najpiękniejszymi gatunkami kwiatów: polnymi roślinami oraz złotymi słonecznikami.
Punktem wyjścia prezentacji naszej najnowszej kolekcji są kwiaty. To nie tylko motyw silnie kojarzony z wiosną, ale też element rozpoznawalny marki Solar. W tym sezonie akcent florystyczny pojawił się na ubraniach i w scenografii, a lekki i świeży efekt finalny to wielka zasługa zdolnego fotografa i delikatnej urody Hanny Sørheim
– wyjaśnia Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.
W wiosennej kolekcji Solar nie zabraknie charakterystycznych dla tego roku kolorów - bękitu, pastelowego różu oraz soczystej zieleni. Eleganckie i perfekcyjne kroje ubrań urozmaicone zostały klasycznymi wzorami w paski, barwnymi kwiatami oraz drapieżnymi cętkami. Kolorowe stylizacje uzupełnia wyrazista biżuteria oraz najmodniejszy dodatek sezonu - chusta przewiązana na głowie.
W kampanii Solar pojawiła się norweska modelka Hanna Sørheim, która ma na swoim koncie współpracę z Superdry, Hilfiger Denim czy Christopher Kane. Za obiektywem stanął polski fotograf, Łukasz Pukowiec, którego zdjęcia publikwano między innymi w "Vogue" oraz "Dazed & Confused".