Oysho rozwija swoją sekcję sportową [kolekcja wiosna-lato]

OYSHO_SPORT to nowa sekcja na stronie internetowej hiszpańskiej marki, w której użytkownik będzie mógł znaleźć wszystkie kolekcje sportowe podzielone według dyscyplin: boks, tenis i padel, sporty wodne, fitness, joga, trekking, narciarstwo, bieganie czy ostatnio dodane crossfit i kolarstwo. W 2019 roku brand chce dotrzeć ze swoją ofertą do jeszcze większego grona klientów.

Swoją pierwszą kolekcję sportową marka Oysho wypuściła na rynek prawie 8 lat temu, w 2011 roku. W ostatnich sezonach marka proponowało coraz bardziej wyspecjalizowane ubrania i dodatki idealne do uprawiania dyscyplin takich jak boks, surfing, narciarstwo, trekking itp., oferując odzież zaprojektowaną w celu zaspokojenia specyficznych potrzeb każdego sportu.

W 2019 roku marka Oysho stawia na sportW 2019 roku marka Oysho stawia na sport Mat. prasowe

Sportowa kolekcja OyshoSportowa kolekcja Oysho Mat. prasowe

W 2019 roku na użytkowników czeka nowa odsłona sklepu online marki ze znacznie rozbudowaną sekcją sportową. Strona internetowa Oysho ma teraz bardziej dynamiczny i wizualny format i zapewnia bardziej intuicyjne i kompletne przeglądanie oferty. Filmy oraz zdjęcia zarówno w kampaniach, jak i te produktowe są wysokiej jakości - fiszki techniczne pozwalają uzyskać wszystkie niezbędne informacje na temat ubrań.

Oysho SportOysho Sport Mat. prasowe

Oferta sportowa Oysho wyróżnia się modnym designem i zaawansowanymi właściwościami technicznymi: dostępne są m.in. ubrania z mikrokapsułkami z aloesu, kompresyjne tkaniny do regeneracji mięśni lub tkanina Sensil® Innergy Nylon 6.6 przyczyniająca się do poprawy sprawności fizycznej.

Nowa sportowa kolekcja OyshoNowa sportowa kolekcja Oysho Mat. prasowe

OYSHO SPORTOYSHO SPORT Mat. prasowe

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.