Propozycje włoskiej marki uchodzą za kwintesencję miejskiego stylu, ale jest w nich również coś, co nastraja do dalekiej podróży i wyjazdu poza miasto. I nie ma tu mowy o sielskich lub etnicznych klimatach. Być może to wpływ wiosennej kampaniiDiesel Island , albo typowa dla marki stylowa "nonszalancja".
W najnowszej kolekcji znalazło się dużo przetartego jeansu i jaskrawych, postrzępionych bluzek nawiązujących do lat 90. Tę inspirację widać również w kolekcji jeansów Diesel Denim. Mocny turkus, radosny róż rozjaśniają raczej mroczny wizerunek marki. Zwolenniczki grzeczniejszych klimatów wiosną będą nosiły klasyczne koszule i kardigany, z ponadczasowymi chinosami, a wszystko w tonacji bieli, beżu i szarości.
Zaskoczeniem są satynowe bluzki w kolorowe kwiaty. Wydawałoby się, że zupełnie nie pasują to linii estetycznej marki, ale zestawione z casualowymi szortami od razu nabierają "dieselowego" charakteru. Nie od dziś wiadomo, że projektanci Diesla lubią robić niespodzianki.
Wierne fanki włoskiej firmy w tym sezonie nie powinny się rozczarować. W ofercie Diesla nie zabrakło stylu sportowego i militarnego , który jest wizytówką marki.
Więcej:
Pull & Bear - kampania wiosna/lato 2011