Mamy coraz więcej wymagań wobec kupowanych rzeczy. Na szczęście coraz rzadziej decydujemy się na kupno butów , tylko dlatego, że są ładne. Jeśli ktoś zapłacił raz za swoje poświęcenie odparzonymi stopami i odciskami, następnym razem zastanowi się dwa razy zanim kupi źle zrobione.
Marka Caprice wychodzi takim oczekiwaniom na przeciw i przede wszystkim stawia na wygodę i funkcjonalność buta . Opatentowała na swoje potrzeby specjalny system "walking on air", określany już coraz częściej jako "klimatyzacja dla stóp" .
Na stronie marki czytamy:
Sandałki z amortyzacją, Caprice, wiosna 2011
Wartą wspomnienia zaletą jest także to, że buty z wentylacją mają specjalne wkładki i ścianki obuwia pochłaniające wilgoć i nieprzyjemny zapach . Co ciekawe, buty potrafią także utrzymywać stałą temperaturę pomimo tego, że z ciepłego pomieszczenia wychodzimy np. na mróz.
Wydaje się, że buty Caprice mają wszystko, czego potrzebuje nasza stopa. Żeby jednak przekonać kobiety do kupna obuwia, trzeba też zostawić coś dla oka. I tu mamy mały problem. Producenci obuwia nie poradzili bowiem sobie do tej pory z tym, żeby buty zdrowe miały dobry wygląd. Obuwie Scholla , choć super wygodne, jest do dziś przedmiotem żartów. Buty Ecco także nie cieszą się sympatią, na którą zasługują. Podobnie jest z marką Caprice.
Buty nie są brzydkie, ale brakuje im charakteru, tego elementu zaskoczenia i odrobiny kreatywności. Są poprawne, na pewno starczą na długo, więc może to, że nie do końca trzymają się trendów, jest w zasadzie ich zaletą?
Marka reklamuje swoje buty jako różnorodne, w zakresie wzorów i kolorów. Jako hit poleca gladiatorki, które znamy już od dwóch lat. Nie powalają też baleriny czy sandałki jej pomysłu.
W zasadzie jest to marka skierowana do starszych kobiet , a szkoda, bo i młode dziewczyny chciałyby mieć buty i modne, i wygodne.
Ceny butów idą wzwyż od 150 zł .
Więcej: