Już wiemy, że jeans i lata 70. powróciły z wielkim hukiem. Denim w różnych wariacjach pojawił się w propozycjach wielu projektantów jak Stella McCartney, Burberry Prorsum a nawet Gucci. Denim total look to obecnie przepis na najbardziej trendy stylizację.
Denim zawitał także do nowej kolekcji marki Sold tworzonej przez Michała Szulca. Znajdziemy w niej zestawione ze sobą klasyczne jeansy z denimową kurtką lub w bardziej kobiecej odsłonie: spódnicę z koła z oversize'owym, lekkim płaszczem. Całość idealnie podkreślą dodatki: dla kontrastu kolorowe szpilki lub chusta w rozmiarze XXL.
Pamiętaj, że dawna zasada, aby nie łączyć kilku denimowych ubrań w jednej stylizacji już nie obowiązuje. Teraz możesz się bawić jeansem jak tylko chcesz. Łącz ciemny jeans z jasnym albo postaw na jednolity odcień od stóp do głowy. Wszystko zależy tylko od ciebie!
Produkcja linii SOLD została oparta o lokalne materiały, a całość jest konstruowana i odszywana w Polsce. Ceny wahają się od 149 zł do 799 zł. Dostępne na www.be-sold.com . Zdjęcia nowej kolekcji możesz obejrzeć także w naszej galerii powyżej. Zapraszamy.
Materiały partnerów
zobacz wybrane produkty