Target to popularna w USA sieć wysyłkowa rozmaitych akcesoriów. Duży wybór, niezłe ceny, szybka dostawa.
Nie dziwi więc, że Moleskine , który wcale nie jest tak łatwo dostać (mało punktów sprzedaży a towar znika szybko), związał się ze sklepem, który się z dobrą dostępnością kojarzy.
W tym miesiącu marka wypuszcza więc niewielką kolekcję notesów, zaprojektowaną specjalnie dla Target i tam właśnie dostępną. Doodles Collection to dobrze zaprojektowane notesy, które pomogą wam zorganizować wasze życie, myśli i pomysły, w zależności od tego, który z nich wybierzecie.
Codzienny towarzysz życia, Moleskine
Notesy podzielono na trzy kategorie: creativity, memories i daily life . Notesy mają dwa rozmiary, normalny i mniejszy, kieszonkowy. Wyprodukowano je w kolorze czarnym i czerwonym z różnymi banderolami na okładkach i pasującymi do nich zakładkami. Okładkę dodatkowo zdobi, charakterystyczne dla tej linii, graficzne logo .
Poza tym, notes się nie zmienił. Ma ten sam design, wewnętrzną kieszonkę, jedwabną zakładkę i elastyczną gumkę na różne notatki.
Moleskine to dziś pewien symbol obycia w świecie, 'bycia na bieżąco', przynależności do kultury młodych, rzutkich, zainteresowanych designem ludzi. Każdy chce być w grupie w tak dobrym towarzystwie.
Ceny: od ok. 30 do ok. 60 zł , ale należy doliczyć jeszcze koszty przesyłki.
Więcej:
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!