Po sezonowym butiku w realu, o którym głośno było przede wszystkim za granicą, przyszedł czas na nową inicjatywę. EBay postanowił dotrzeć do swoich użytkowników również w bardziej wysublimowanej formie. Modowy magazyn online organicznie promujący również najbardziej popularne aukcje wydaje się być strzałem w dziesiątkę!
88 mililionów aktywnych użytkowników wymaga profesjonalnego podejścia i odpowiedniego wyróżniania najpopularniejszych rzeczy dostępnych w serwisie. Nowy magazyn ma za zadanie pokazać najbardziej pożądane i trendowe przedmioty, kolekcje i postaci funkcjonujące w wirtualnej rzeczywistości serwisu. I co najważniejsze - odświeżyć wizerunek eBaya. Otwarcie mówi o tym Meredith Bernett , dyrektor przedsięwzięcia i redaktor naczelna Theinsidesource.com:
Meredith Bernett wita użytkowników:
Groszki zapraszają do odwiedzin eBayowego magazynu . Dostępne aplikacje z pewnością usprawnią Wasze poszukiwania prawdziwych perełek wśród milionów aukcji i pozwolą śledzić na bieżąco nowości, a także dzielić się nimi z przyjaciółmi. Czyżby początek nowej globalnej społeczności?
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!